Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 6,944)
    • Als ze het houden .
      ik had vroeger een klant met een originele Ralley.
      Doch door aanhoudende problemen met de G-lader was die het zo beu geworden dat het blok eruit vloog en er een “gewone” 16V ingehangen werd .

        :happy: :happy: :happy:

        Al moet die nu als moderator van dit forum zich toch ietsje moreel verplichter voelen dan voorheen hé :twisted:

          Wel oppassen hé Jorgen .
          Ik heb met die gedachtengang 7,5 jaar geleden ook mijn 968CS gekocht .
          En kijk nu maar eens .
          Ik wil er nog niet vanaf :twisted:

            We zijn benieuwd :drink:

              No problemo hoor .
              Wij dollen hier gewoon eens graag ;)

                Is de paasgier familie van de paashaas :?:

                :happy: :happy: :happy:

                  Neen , is het niet .
                  Elke verlaging (zelfs 1cm) moet aangegeven worden en door hun getest en gehomoleerd worden .
                  Verlagen moet met GOCA papieren van de verenfabrikant en plaatsingsattest van de garage .
                  Er mag NIKS meer zelf geplaatst worden ook veren/dempers uit het buitenland (met wel TUV papieren maar geen GOCA papieren) zijn verboden tot het verkeer .

                    Een mooi schapevelletje op dezetels :twisted:

                      Zeer mooi .
                      Echter moet je nu een tuningkeuring laten doen daar je wagen verlaagd is .
                      en dan maar afwachten of ze haar wel of niet zullen doorlaten :(

                        Mooi mooi mooi :first:

                          Ik weet dat foliatec spuitbussen voor het interieur verkoopt

                            Thx 4 sharing .
                            Ik ben gezond jaloers ;)

                              911-lover : 2 stuks

                                Gevonden op het net door iemand met kennis van zaken en gooit toch wel een heel ander licht op de materie

                                De ring bestaat uit verschillende partners, holdings en bedijfjes.
                                Om dat hier even uit te leggen heb ik geen zin in, maar de holding Nurburgring GMBH is failliet, heeft de Nordschleife niks mee te zien.
                                Simpel uitgelegd : Dat nieuw gebouwde deel aan het F1 circuit kost 300 + Miljoen Euro en brengt geen bal op.

                                Lopende contracten worden overgenomen door een nieuwe uitbater, oa F1, Touringcar VLN, 24U, Superbike enz…

                                Touristenfahrten blijven gewoon zoals ze zijn, de nieuwe uitbater kan mogelijk nieuwe regels opleggen.

                                  Nog niet bij Stef geweest , maar staat in de planning

                                15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 6,944)