Aangemaakte reacties
-
Als ze het houden .
ik had vroeger een klant met een originele Ralley.
Doch door aanhoudende problemen met de G-lader was die het zo beu geworden dat het blok eruit vloog en er een “gewone” 16V ingehangen werd .in antwoord op: Jeff stelt zich voor…:happy: :happy: :happy:
Al moet die nu als moderator van dit forum zich toch ietsje moreel verplichter voelen dan voorheen hé :twisted:
in antwoord op: TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006Wel oppassen hé Jorgen .
Ik heb met die gedachtengang 7,5 jaar geleden ook mijn 968CS gekocht .
En kijk nu maar eens .
Ik wil er nog niet vanaf :twisted:in antwoord op: TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006We zijn benieuwd :drink:
in antwoord op: TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006No problemo hoor .
Wij dollen hier gewoon eens graag ;)in antwoord op: Nazicht OliepeilIs de paasgier familie van de paashaas :?:
:happy: :happy: :happy:
in antwoord op: Nazicht OliepeilNeen , is het niet .
Elke verlaging (zelfs 1cm) moet aangegeven worden en door hun getest en gehomoleerd worden .
Verlagen moet met GOCA papieren van de verenfabrikant en plaatsingsattest van de garage .
Er mag NIKS meer zelf geplaatst worden ook veren/dempers uit het buitenland (met wel TUV papieren maar geen GOCA papieren) zijn verboden tot het verkeer .Een mooi schapevelletje op dezetels :twisted:
in antwoord op: WimTarga Mezelf even voorstellenZeer mooi .
Echter moet je nu een tuningkeuring laten doen daar je wagen verlaagd is .
en dan maar afwachten of ze haar wel of niet zullen doorlaten :(Mooi mooi mooi :first:
in antwoord op: Op vakantie met de PorscheIk weet dat foliatec spuitbussen voor het interieur verkoopt
in antwoord op: Accenten interieurThx 4 sharing .
Ik ben gezond jaloers ;)911-lover : 2 stuks
in antwoord op: Custom nummerplaathoudersGevonden op het net door iemand met kennis van zaken en gooit toch wel een heel ander licht op de materie
De ring bestaat uit verschillende partners, holdings en bedijfjes.
Om dat hier even uit te leggen heb ik geen zin in, maar de holding Nurburgring GMBH is failliet, heeft de Nordschleife niks mee te zien.
Simpel uitgelegd : Dat nieuw gebouwde deel aan het F1 circuit kost 300 + Miljoen Euro en brengt geen bal op.Lopende contracten worden overgenomen door een nieuwe uitbater, oa F1, Touringcar VLN, 24U, Superbike enz…
Touristenfahrten blijven gewoon zoals ze zijn, de nieuwe uitbater kan mogelijk nieuwe regels opleggen.
in antwoord op: Zal dit het einde zijn van de RINGNog niet bij Stef geweest , maar staat in de planning
in antwoord op: extra paardjes