Aangemaakte reacties
-
[quote=”torig”:2s4dn2x2]
Tot dik 200?? Héééél dik 200 lijkt me dan want zelfs een “600tje” blijft tot 200 menig wagens voor ;)
[/quote]Als je een flinke wagen bij hebt echt niet hoor. Voor 4 weken nog meegemaakt met mijn P. Zelfs met mijn Corsa heb ik veel moto’s het verbazen bijgebracht . Ik vergeet dat gezicht en naderhand toen we stopten zijn interesse niet voor mijn wagen van die ZX7R rijder :twisted:
[quote=”torig”:2s4dn2x2]
911-lover, hadden die FZR’s al zo vroeg zoveel paardjes ? :shock:
Lijkt me vrij veel, aangezien de nieuwe duizends allemaal rond de 170-180 aan de krukas worden opgegeven nu…[/quote]Neen , standaard 145pk
Oh ja, die kennis van mij zijn Lotus Omega trok in eerste 120 (Standaard boite) Ik was ook totaal verbaasd. Blijkt dat ze hier de Boite van de Corvette voor gebruikten dus ik vermoed dat die wagens dat dan ook kunnen.
in antwoord op: porsche versus r 1 en fighterJe bedoeld “the new Stig” [size=59:3vr5tx1h](witte)[/size] :roll:
“The old one” [size=59:3vr5tx1h](zwarte)[/size] is toch in zijn Jag verdronken :wink:in antwoord op: BMW Z4 vs Porsche BoxsterEen kennis van me had een Lotus Omega.
Deze trok in tweede toch ook 160 hoor :wink:
Maar idd een wagen kan en mag je niet vergelijken met een moto.
Tot dik 200 zijn zij de baas , daarboven komt een goede wagen terug om uiteindelijk erover te gaan.
Ik heb zelf ook 9 jaar een FZR 1000 Exxup gehad met 180 paardjes op het blok.in antwoord op: porsche versus r 1 en fighterInderdaad , die 60W lampen worden met E-Keur geleverd :wink:
in antwoord op: blauwe lampenBedoel je de originele lampjes vervangen door de blauwe lampjes?
Dan kan het idd de speiegel door hitte beschadigen als je de 100W variant neemt.
Neem gewoon de 60W variant en dan is er geen probleemin antwoord op: blauwe lampenrondzoeken op oa eBay en beurzen.
in antwoord op: Mooie historische postersOok dat is logisch.
PK’s per kilo hé :wink:Doch een goed voorbeeldje vindt ik deze
in antwoord op: porsche versus r 1 en fighterKnappe link met hopen knappe posters.
Deze vind ik wel gaafin antwoord op: Mooie historische postersZo’n krachtpatsers met 4×4 hebben inderdaad hun voordelen.Zeker op bochtige wegen.
Ik ken dat nog van mijn 280PK sterke Lancia Delta HFIntegrale 16V.
Daar bestonden geen bochten voor :wink:in antwoord op: Leuk filmpje@ Ruffie : Wenn he invites us, we will both drive to the Nordschleife to visit him, see his Race 968 and drive a round with him at the track . He shure will do that for College 968 Drivers, doesn’t he :twisted:
in antwoord op: Porsche 968 in the Japanese GT[quote=”mark986″:1m4yxp0k]rs4 heeft 386pk, dan moeten er toch wel meer dan 240 trappelende paardjes bij u onder de kap zitten hé Koentje (of gij tankt Redbull in uwe P natuurlijk ;-) ) )[/quote]
Ik heb er nog ergens een fotootje van .Ik zal het eens zoeken en hier neerzetten :wink:
En jij hebt de paardjes gevoeld dus zult wel weten hoe ze loopt :lol:in antwoord op: Leuk filmpjeI found some more information and even in an other language than Japanese :lol:
in antwoord op: Porsche 968 in the Japanese GTNo probs, I think I have the right pictures for you
I hope I will find the homepage again but i still remember everything was written in Japanese
in antwoord op: Porsche 968 in the Japanese GTIk heb nochthans al een RS4 op zijn doos gegeven :twisted:
in antwoord op: Leuk filmpje