Aangemaakte reacties
-
Zeer leuke reportage.
Ikzelf ben nog nooit in de voormalige Oostbloklanden geweest. Wie weet komt het er toch eens van (als mijn angst een beetje weg is voor overvallen en criminaliteit)in antwoord op: Foto’s Porsche meeting Lublin (Polen) 2006Dit lijkt me ook vrij normaal.
Alsje ziet dat in mijn onderhoudsboekje staat dat ik elke 1000km het oliepijl zou moeten controleren (wat gelukkig niet nodig is)in antwoord op: olie verbruikWel knap om te zien :twisted:
in antwoord op: BMW Z4 vs Porsche BoxsterOok daar was ik aan het denken bij het kijken van het filmpje. Zeker aan die lichten bij Garage Wittockx.
Wel een beetje onverantwoord zo gas geven en snelheden halen in de bebouwde kom in het begin van het filmpje. :?in antwoord op: Leuk filmpjeDie zakt constant in prijs om dan even van het nhet te verdwijnen en weer opnieuw voor een hogere prijs aangeboden te worden.
Iets goeds van te maken :?:
Ik heb vernomen van verschillende die zijn gaan kijken dat die wagen behoorlijk krom is :?in antwoord op: Schokdempers 944Turbo, Koni of Sachs?Sorry , hebben nog tot zondag verlof :oops:
Maandag ga ik er terug naar bellen :wink:in antwoord op: Velgen, lakschade herstellen?Dat was ook het eerste waar ik aan dacht :shock: :?
Ik wilde wel dat elke tevreden klant van mij ook zoveel reclame voor me maakte op de forums :roll: :wink:
in antwoord op: Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)Dat is ook een dikke prijs voor een wrak :shock:
in antwoord op: onderdelen zat zo te zienDie groene Ascona is een Kadett C Coupé en die nog en Opel is een Rekord d
Die oude BMW is een E30 M3 en die andere oude zonder naam is een Ford Taunus Coupé en een Chevrolet :lol: :lol: :lol:in antwoord op: Datum Vroemdag 2006Zo is het :wink:
Woensdag ook duidelijk gemerkt :twisted:in antwoord op: 944 Turbo, die bokt, dus geen 220pk!OK, TURBO is back!Bij Speedart rechtstreeks , en laten opsturen :wink:
in antwoord op: spoiler voor mijn boxsterDinsdag 17 oktober :wink:
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006Er rijden wel wat oldtimers mee , maar geen grote hoop.
En die helmis idd enkel verplicht tijdens het vrije rijden van 16u tot 17uin antwoord op: Datum Vroemdag 2006[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:1x2mp0r4]Wij zijn er zelf een beetje de dupe van geworden. Markt is helemaal ineengestuikt. Vele zaken hebben hun deuren al zelfs gesloten.
En dan zaterdagnacht in de Brabanthallen (Leuven) organiseerde IMT een nachtmeeting. Ik denk dat wij de enige Belgische firma waren. Al de anderen waren Duitsers (met oa achterlichten, bumperkes,…), en dan nog Remco met z’n Hollandse rommel.
Hij verkondigde dan nog dat je met universele uitlaten door de keuring geraakt. Waar zijn we dan mee bezig?
Vertel de klanten toch de waarheid en denk niet aan je eigen verkoop![/quote]Tja , daar heb je een punt.
en idd die buitenlanders doen ons ook de strop om. Ze verkopen hoofdzakelijk mindere kwaliteitsproducten made in Oostblok of andere lage loonlanden en de klant kijkt enkel naar de prijs. Dan nog te zwijgen van het BTW verschil en de verzendkosten die zo uitgespaard worden. Vroeger stond ik ook op zo’n beurzen , maar met onze kwaliteit en prijzen kunnen we niet tegen hun op. En garantie bij hun ??? Vergeet het maar, geen bonnetje , geen winkel , geen garantie.
Bij het volgende treffen kan je het omruilen :arrow: ow nu hebben we het niet bijmaar bij het volgende treffen :arrow: ow net verkocht maar bij het volgende treffen :arrow: :arrow: :arrow: en na een jaartje van die smoezen geef je het op :cry:
En de klant is tegenwoordig niet meer geinteresseerd in de waarheid, als het maar goedkoop is :evil:in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuyt