Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 6,346 tot 6,360 (van in totaal 6,944)
    • Dat is nu net de reden waarom die woning niks is voor mij :wink: :lol: :lol: :lol:

        Vette foto :wink:
        Vanwaar ken ik die :twisted:

          Of hij nog knalt weten we niet , dat zal op 12 april blijken.
          De remmen zijn idd aangepast. Er zitten nu geperforeerde schijven onder , competitieblokken , staal leidingen en Dot 5.
          De boite heeft ook plaats moeten maken voor een andere.
          De motor zou zijn grote smering moeten gehad hebben , riempjes vervangen en een paar leidingen die poreus waren zouden vervangen zijn.
          De vermogenskit is er nog niet op (iets met de eprom) maar zou zeer weldra hier erop gezet worden. Hopelijk voor de 12e :wink:

            Waar in Peer :?:
            Dat is het dorpje (oh sorry Stad) naast Hechtel :lol: :lol: :lol:

            Ik kwam deze informatie tegen ivm de 356

            Als dit een ’53er is (en volgens de voorlichten (recht onder elkaar) en achterlichten is dit er een), dan zou het dus een 1500 Speedster moeten zijn.
            Ik heb het vin nummer als op plaatje ingevuld (NR 60103) op deze 356 site en het is inderdaad een ’53-er Reutter Cabriolet.

              Vorige week zondag reed er een zwarte mee in de slalom van de NPC in Lelystad.

                Och Alain , dan zijn er meer hapjes en drankjes voor ons :wink: :lol: :lol: :lol:

                  Van harte welkom op dit forum.
                  En proficiat met de aanschaf (al moet je nog even wachten tot ze geleverd wordt) van je P :wink:

                    Geen probleem hoor.Ik zette het er even bij zodat je weet waarom die hele quote is weggehaald :wink:

                      [quote=”yabba944″:g8le8n3o]heb er even de cover afgehaald, en ja hoor , de dubbel getande riem ligt er nog op, maar degene die daar achter ligt, ligt los, waarschijnlijk spanrol weg ofzo. Ik denk niet dat er schade aan kleppen ofzo is, omdat het gebeurd is tijdens starten/stationair draaien en ik niks abnormaals gehoord heb of hoor[/quote]

                      Dat hoop ik voor jou.Ik heb het ooit met een BMW meegemaakt.
                      Gereden tot hier. Naderhand wilde de wagen niet meer starten. Bleek dat er een paar tanden van de riem af waren.
                      Toch waren de kleppen geraakt ondanks dat ik er niet mee gereden had :evil:

                        [quote=”Gunther930Turbo”:jxgyjzi0]Heb gisteren 1l. bijgevult.
                        Staat nu halfweg tussen min. en max.
                        Stond goed warm.(Kwam net terug van Roeselare rit)[/quote]

                        Het is goed als hij goed warm staat , maar vergeet niet “METEN MET DRAAIENDE MOTOR” :idea:
                        Was je motor nog aan bij meting of lag deze stil.
                        Was de ondergrond vlak?
                        Dezepunten zijn zéééér belangrijk bij de peiling :wink:

                          Zeer mooi.
                          Hartelijk dank voor de link

                            Ik heb erover liggen nadenken , maar door de jaren denk ik niet dat het gekomen is.
                            Onze zullen wel ongeveer even oud zijn (1993).
                            Misschien is het wel zo dat jouw wagen meer onderhevig aan hoge temperaturen geweest is (ik denk aan de hete zomers) terwijl de mijne vermoedelijk dan op stal heeft gestaan.

                              Hoe zou dat komen :wink:
                              Hoeveel jaarpolisjes kost 1 voorraam :?: :twisted:

                                Hoooooooooooooooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaapoef :lol: :lol: :lol:

                                  Ik vind zo’n super originele strakke 914 prachtig.
                                  Daar droom ik al even van.

                                15 reacties aan het bekijken - 6,346 tot 6,360 (van in totaal 6,944)