Aangemaakte reacties
-
Ik ken je inderdaad nog (vaag maar zeker).
En deze wagen werd idd verkocht door Johan in opdracht van een klant als ik me niet fout herinner.Ik heb de wagen nog nooit in het echt gezien , maar op foto’s ziet ze er zeker leuk uit.
Je bent toch van in de buurt , dan moet je zeker meekomen bij Porsche bijeenkomsten :wink:
in antwoord op: effe voorstelleAls ik een weekendje vrij ben (en mijn zoon niet moet terugbrengen) tijdens een race wil ik ook mee gezellig in groepkomen genieten :wink:
TÃœV is een Duitse keuring van het artikel. Dit goedkeuringsdocument wordt steeds geleverd bij artikels die in Duitsland verkocht worden en de goedkeuring hebben.
Een -e- nummer staat op het artikel zelf vb : e4-e1-e11 etc
Die -e- staat voor europeese goedkeuring.in antwoord op: Nieuwe wetgeving voor de autoHet is nog maar een begin, maar nu het seizoen start zal het weer snel vol met vele fotootjes van uitstappen staan :wink:
in antwoord op: Porsche SiteIk zie enkel dat het een ander artikelnummer is.
Het kan misschien zijn dat het wel past .
Vb een VW velg past zo op een Opel. Een Opel Velg op een VW niet zonder het centergat 3mm uit te freezen.in antwoord op: Naaf 911 – 964En hier nog een paar leuke
in antwoord op: Nog een paar toevallig gevonden fotootjesDeze wagens werken al met een sportkat net zoals bij BMW.
Als er al PK winst is, is het minimaal (max 3) maar ik weet uit ervaring dat als je bvb bij een BMW de sportkat weghaalt er zelfs PK verlies is.in antwoord op: catalysator op Amerikkanse 3.0SC van 1983Die van de 3.2 en de 964 zijn dezelfde.
Die van de SC zijn anders :wink:in antwoord op: Naaf 911 – 964Hallo en van harte welkom.
We hebben in “het zeverhoekje” een voorstellingstopic vastgepinned.
Kijk maar eens en vul daar je gegevens in als je zin hebt :wink:in antwoord op: effe voorstelleDaar mijn Space aan zijn limiet zit heb ik een nieuwe aangemaakt waar iklustig verder fotootjes kan posten.
Ik zou zeggen welkom op mijn nieuwe site “My Meetingpics
in antwoord op: Porsche SiteEn ik zaterdagavond een Cayenne S met nummerplaat FBI-006
in antwoord op: Gepersonaliseerde NummerplatenKnappe link
in antwoord op: Alle Porsche-nieuwtjes op een rij !!!Het grote verschil dat de keuze uitmaakt tussen een oldtimer en classiccar is dat je met een oldtimer maar één keer naar de keuring moet en deze zeer eenvoudig is.
Met een classiccar meot je elk jaar en wordt telkens het hele programma afgewerkt.
Dat is voor velemensen die wel oldtimer willen rijden maarniet elk jaar naar die (helaas belachelijke en willekeurige) keuringen willen gaan.
Ik heb eens met een normale wagen gehad dat ik hem blanco kocht. 460km (twee ritjes en voor de rest heeft de wagen gepoetst binnen in mijn garage onder een zeil gestaan) verder verkocht ik de wagen weer en ineens had ik een rood blad vol (in hetzelfde keuringsstation). Hoe kan dat :?: :?: :?:
als de keuringen menselijk, betrouwbaar en vooral correct zouden zijn was er geen enkel probleem.
Nu heeft men steeds een ei in de broek als men naar de keuring moet gaan , al weet men dat zijn wagen perfect 100% in orde is.in antwoord op: o platen OLDTIMER RIJDERS opgeletHet draait toch alleen maar om geld.Hoeveel miljoenen euro’s denk je dat dit nieuw grapje de staat ectra gaat opbrengen :?: :?: :?:
En dat allemaal voor dingen die bijna allemaal door de jaren heen gedoogd werden.
Willen ze het dan toch gelijk maken met een tüv zoals in Duitsland, waarom dan niet het gehele programma (lees extremeombouwingen , motortransplantaties, motortuning , etc)
In heel onze omringende landen (neen heel West Europa) is dit al jaren toegelaten. België was het enigste land waar onze wagen origineel af fabriek moest zijn volgens de wet.
Nu willen ze meedoen , wat een lachertje.
Ooit heeft een wijs man mij geleerd “een garantie is geen voordeelmaar een beperking in rechten” . Ook hier is dit hetzelfde geval.in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuyt