Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 6,406 tot 6,420 (van in totaal 6,944)
    • Ik denk dat het vrij eenvoudig is , maar zoals boven beschreven , het was al op de 951.

        Ikzou wel eens een keer willen gaan kijken.
        F1 zegt me niet zo echt veel maar dat wil niet zeggen dat ik er niet eens heen wil :wink:

          Zo gekocht :wink:

          Maar die ringen zijn overal los verkrijgbaar hoor

          voorbeeldje

            Die van onze 951 niet .

              Als je steeds met een Diesel rondrijdt is het toch telkens terug een kick om iets vlotter onder je gat te hebben. :wink:

                Dus is je vraag beantwoord :wink:

                  Ik heb de platen gewoon weggehaald. Nooit een nadeel van gehad.
                  Er zitten standaard ook geen bussen in.
                  Ik heb ze niet zelf uitgeveild , maar heb ze weggebracht naar een freesbedrijf die dit dan perfect machinaal gedaan hadden .

                    Ik heb destijds de klauwen (4 pistons) gezet op mijn 911 3.2 Carrera.
                    Dit ging zonder probleem en ze konden gewoon gebruikt worden met de originele schijven.
                    Ik heb deze klauwen tweedehands aangekocht.
                    Twee puntjes waar je op moet letten
                    * Beschermplaat weghalen
                    * Onderste bevestigingsgat ongeveer 3mm naar onder laten uitfrezen

                    En ik kan je zeggen dat ze perfect remden.

                      [quote=”S2″:3dtfdqfv]22.500 Euro voor die rode 914?

                      Wist niet dat een 914 zoveel geld ging.

                      Mooie foto’s trouwens![/quote]

                      Het was een 914/6 en eigenlijk verschoot ik ook van de prijs. Zeker omdat de wagen verre van in perfecte toestand was.

                        Ik ben gisteren ook geweest.
                        Mijn fotootjes kunnen jullie HIER bekijken en al de Porschefoto’s vinden jullie HIER
                        Veel plezier :wink:

                          Als je 944 een type 2 is denk ik dat je die van een 968 erin kan zetten.
                          Deze gaat tot 300 km/u

                            Ik denk dat als je echt kilometers maakt (vanaf 15000 per jaar) dat je beter voor de atmosferische (993) kunt gaan dan voor de Turbo (965) .
                            Alleen al voor het verbruik en de leuke benzineprijzen van tegenwoordig.
                            Dan wordt het rijden een financiele strop , tenzij je er echt goed voorstaat

                              Dave is idd “the big boss” hier :wink:

                                En welk argument ga je dan opgeven om je boete niet te betalen bij het vooraan fotograferen?
                                Ik was het niet :?:
                                Je wagen en je gezicht staan mee op de foto :!:

                                  Ik denk dat je voor nieuwe onderdelen aan goede prijzen ook goed bij onze Luc terecht kan

                                15 reacties aan het bekijken - 6,406 tot 6,420 (van in totaal 6,944)