Aangemaakte reacties
-
Wij zijn benieuwd wat de beslissing gaat worden.
Succes ermee :wink:in antwoord op: soms niet starten…contactslot???Een 968CS of zo :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: boxster tuningDaar heb ik helaas niet op gelet :oops: (niet aan gedacht daarikzelf geen Boxster heb)
in antwoord op: Van je boxster een Cayman maken!Ik zou gaan voordie 2.5
En de garantie die je krijgt is interessant en het onderhoudsboekje.
Daarbovenop heb ik venomen dat de 2.5 degelijker zou zijn dan de 2.7in antwoord op: soms niet starten…contactslot???Hoi,
Eerst en vooral een hartelijk welkomop dit forum.
Nu eventjes naar je vraagje over de Engelse 924 met V8 motor.
Dat zal zeker een leuk hebbedingetje zijn , maar hou er ook rekening mee dat je deze wagen NOOIT op de openbare weg mag gebruiken daar je deze NOOIT gekeurd zult krijgen.
Zelfs bij oldtimers wordt er sinds een tijdje gecontroleerd of het originele blok nog in de wagen ligt.Greetz
in antwoord op: goeiedag + vraagjeDat is ten eerste afhankelijk van de stat van de Porche die je koopt.
Dan is ook het aantal kilometers zeker niet onbelangrijk die je jaarlijks wilt maken.
Ten derde het gebruik :D agelijks , weekens , enkel mooi weer , …
En dan wordt er niet gepraat over de eventuele onverwachte onkosten die je zelfs met nieuwwagens kunt hebben , verzekering , wegentaks , BIV , …Laten we cru stellen , houdt het eerste jaar 5000€ aan de kant en de daarop volgende jaren 2500€ (exclusief benzine prijzen wel te verstaan) en dan kan je een goed gemiddelde hebben.
in antwoord op: Prijs onderhoudIk ook niet.
De Boxster vind ik mooi , maar de Cayman vind ik bangelijk mooi :wink:in antwoord op: Van je boxster een Cayman maken!En werkt dit ook voor vbv Duitse wagens?
in antwoord op: gelijkvormigheidsattestJa , de gelijkvormigheidskeuring gebeurt na afspraak op de daarvoor bestemde keuringsstations (voor ons hier Alken en Geel)
Deze keuring duurt ongeveer 2 uren en kost (naar ik meen) 99€
Na een paar weken moet je terug voor een herkeuring en worden je nummers ingeplakt en krijg je de nieuwe papieren (mits je wagen technisch goedgekeurd is natuurlijk) :wink:in antwoord op: gelijkvormigheidsattestAls de wagen van 1986 is heeft dit dus nog geen Europees geldend gelijkvormigheidsattest.
Ik weet niet of Dieteren deze zo geeft.
Ik denk dat je na invoeren van de wagen een gelijkvormigheidskeuring moet ondergaan om langs die weg een nieuw gelijkvormigheidsattest te verkrijgen.
Zo heb ik het in elk geval steeds gedaan.
Doch er zijn hier ook handelaren die wel meer oudere Porsches uit het buitenland importeren en misschien een andere weg kennen. :wink:in antwoord op: gelijkvormigheidsattestHallo , eerst en vooral welkomop het forum.
Nu over je vraag.
De eerste vraag van mijn kant is van welk jaar de wagen is?
Dit is zeer cruciaal voor het gelijkvormigheidsattest.in antwoord op: gelijkvormigheidsattest[quote=”mcklusky”:1rf6ww3s]iemand enig idee hoe je de filmpjes die je wel leuk vind kan opslaan op je HD ?[/quote]
Neen , helaas geen idee van :?
in antwoord op: Dank je GoogleEn vergeet vooral niet de ruitenwissers juist te zeten.
Dit vergeten de meeste die ombouwen naar 993 :wink:in antwoord op: ombouwen naar 993We hadden eigenlijk een foto moeten maken van hoe je erin of eruit kletterde (instappen kan je dat niet noemen) :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: PORSCHE GT3 RALLY