Aangemaakte reacties
-
Hier in Hechtel hebben ze onlangs en kennis van me zijn wagen afgekeurd omdat de banden een “te hoge” snelheidsindex hadden.
Te laag kan ik begrijpen maar te hoog :?
Hij heeft een Opel Kadett Ralley 11SR van 1971
Origineel lagen daar T banden op doch die zijn bijna niet meer te krijgen en zodoende heeft hij er H banden laten opleggen.
Gevolg in Eksel …………………………….. flagrant afgekeurdin antwoord op: BandenkwestieLogisch maten kloppen niet.
Te fel afwijkende hoogte verschil zowel voor als achter.in antwoord op: BandenkwestieSuper linkje :wink:
in antwoord op: 10 greatest-ever PorschesMjn P is in februari 2005 verkocht en gekeurd met eerder genoemde 17 duimers. En ik ken geen keuringsstation dat onnozeler doet dan dat hier in Eksel :evil:
in antwoord op: BandenkwestieNiet correct Luc.
De velgen grootte mag afweiken , maar de bandenomtrek moet binnen de tolerantei blijven.
Ook mijn Elver had idd voor 205 op 16 en achter 225 op 16 maar de eerder genoemde maten mogen dus wel degelijk wel.
Ik spreek uit eigen ervaring en discussie op het keuringsstation. Ik had nl ook eerst 235 achter en heb die voor de keuring moeten veranderen naar 245.
Als voorbeeld, zelfs op een Seat met 13 duimers mag je 17duimers met 195/40 monteren en deze komt glansrijk door de keuring :wink:in antwoord op: BandenkwestieVoor de keuring zijn je voorste goed maar je achterste niet.
Ik heb hetzelfde voor gehad met mijn elver.
Ik moest er uiteindelijk 245/40-17 op leggen en dan was het wel goed.
Met de 235/40-17 is je omtrek 0,6mm te min :evil:Verder , velghart in de kleur , bed hoogglans polieren en idd vergulde schroefjes.
Velen zijn er niet voor , maar ik vind dat zeer knap onder een zwarte wagen :wink:
Uiteindelijk moet je doen wat je zelf wilt en niet wat een ander wil 8)in antwoord op: BandenkwestieHet clienteel van bvb de A8 , BMW7 , Mercedes CLS en andere sporteve vlaggenschepen denk ik :wink:
in antwoord op: Cayman S first driveDie Vier deurs Porsche is de Panamera
in antwoord op: Cayman S first driveDat is spijtig , gisteren was het nog te zien :evil:
in antwoord op: Cayman S first driveHIER een rijverslag en hopen mooie foto’s van de Cayman
En HIER een filmpje :wink:
En hopen foto’s zijn HIER te vinden
in antwoord op: Cayman S first driveAnders effe HIER kijken Luc :wink:
in antwoord op: wat is het ? en vooral, waarvoor dient hetIk ben er nog niet goed van en heb geen zin om het nog eens te typen , daaromzal ik even de tekst die ik op het Nederlandse forum had gepost hier quoten
Ik ben net terug van Kempower, het bedrijf waar mijn 968CS op de testbank is geweest.
Bij aankomst moesten we de sleutels afgeven , de wagen werd door hun binnen gereden in het achterste gedeelte van het gebouw en de grote poort ging terug dicht.
Erbij zijn of kijken mochten we niet want dat zou gevaarlijk kunnen zijn. Dit werd bevestigd met een lidteken dat de eigenaar aan zijn arm had .
Anderhalf uur is de wagen op de testbank geweest ( we waren de enigste klanten daar) en hebben die anderhalf uur in de showroom vooraan mogen (moeten) wachten. Geen muziek , geen drankje , niemand gezien (je kon er echt alles leegruimen inclusief magazijn) en (als we er dan toch niet bij mogen zijn) geen camera in de werkplaats en TV in de showroom zodat de klant kan volgen wat ze nu met zijn wagen doen.
Ze konden de wagen maar tot in derde versnelling meten , meer kon de bank niet aan werd ons op voorhand verteld.
Na anderhalf uur kwammen met een A4-tje af met de resultaten.
En nu komt het 198PK zouden er volgens hun in de 968CS zitten. Jawel , jullie lezen het goed en ik durf wedden dat wie mijn wagen kent of al gezien heeft net zo verbaasd is dan ikzelf.
Een discussie volgde en zelfs de garage waar hij voor 14 dagen binnen was werd gebeld en heeft liggen discussieren met Kempower dat deze test niet kan kloppen.
Doch volgens de eigenaar klopte de testbank en was deze dezelfde als bij Intertuning. Daar heeft voor 4 weken een kennis van me zijn 968 laten meten dewelke “maar” 221 PK had. En deze voelde zich al slecht daar mijn wagen stukken beter ging dan de zijne (hij heeft zelf met mijn wagen gereden).
Logica Sorry , maar die heb ik niet.
En als ik echt 42 PK minder zou hebben dan een standaard 968 loopt hij verdomme goed zou ik zeggen. Schande voor die andere wagens die niet mee kunnen volgen met nog geen 200 PK
Gevolg rekening moeten betalen doch geen factuur meegekregen en ik ben die vergeten te vragen door de comotie. Via hun antwoordapparaat heb ik die dan toch aangevraagd.
Volgende keer zal mijn garage hemergens anders op de testbank laten zetten en als dat dan niet hetzelfde resultaat is ……..[quote=”Number1″:1a75ctgk]de Koen gaat nu revanche nemen en iedereen dat een blote madam post vh forum kicken :wink: [/quote]
Ja , zo ben ik hé :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: Misbruik van Forum door vetzakken…Ik kon het niet nalaten hun nog even dit mailtje te sturen
Hartelijk dank.
Zoals jullie zelf wel zullen gezien hebben , hebben deze fotootjes helemaal NIETS met pronografie te maken en daar we in 2005 leven dacht ik dat deze zelfs meer dan onschuldig waren. Je mag nergens komen of een tijdfschrift lezen of TV kijken en je ziet beelden die belange niet zo onschuldig zijn dan deze waren.
Maar ja , wie iets vinden wil …..
Ze zijn in elk geval verweiderd heb ik gezien , maar we leven in een reele wereld en niemand moet zich roomser voordoen dan de Paus zelf is (die niets tegen deze fotootjes zou hebben daar ik deze man wel inschat als iemand die zijn wereld kent waarin hij leeft) .
mvg Koen[size=150:mz261n5h]DANK U , DANK U , DANK U ALLEMAAL[/size]
Dankzij jullie reacties hebben ze mijn webspace nagekeken en hij is goedgekeurd en terug online.
Enkel die twee eerder genoemde fotootjes (waarvan één tekening) zijn verweiderd.
De rest is intact.
De Porsche Site is terug daar
:D