Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 6,751 tot 6,765 (van in totaal 6,944)
    • De link is ook beter zo daar het toch wel een hoopje foto’s zijn hé :D

        Hallo , ik ben blijkbaar te laat met mijn raad.
        Probeer wel aub een kleinere avatar te gebruiken (max 150 x 100 pixels)om het forum leesbaar te houden. :wink:
        BTWwelkomop dit forum

          [quote=”Number1″:r13a1jsl]
          Koen…misschien hebt ge toch maar ne gewone CS…28 pk meer en 80 kilo minder kan wel het verschil zijn dat we gevoeld hebben niwaar.[/quote]

          Die 80kg hebben we al uitgeschakeld door met z’n tweeen in de mijne te rijden en alleen in de jouwe.
          Die 28 pk zijn een beetje min om dat grote verschil uit te maken.
          En daarbovenop zou ik eens naar een neutrale bank (zoals Bosch Center in Hasselt) laten nameten.
          Ik heb reeds meerdere dingen over InterTuning gehoord dat ik niet te zeer op hun resultaten zou afgaan.
          Het is maar een tip :wink:

            Ik heb de mijne destijds ook mogen vervangen van mijn Elver.
            Schijnt een typisch kwaaltje te zijn. :roll:

              [quote=”RSR”:3jkcumg5]limburger héhé :lol: [/quote]

              Moa ne snellen zunne :wink:

                Laat ons dan eens weten waaren wat dat kost.
                Vraag ook eens of we geen groepskorting kunnen krijgen :roll: :wink:

                [size=59:2o0e58y7]-Ik zit waarschijnlijk teveel op het Nederlands Forum-[/size] :lol: :lol: :lol: :lol:

                  Neen , domheid :oops: :evil: :wink:

                  [size=59:vv0mwnzh]-limburgerhé-[/size]

                    [quote=”RufieF6″:kaa4xx7l]4,5 seconden !!!!
                    Amai dat is 2 seconden sneller dan de gewone 968. Plus je mag al een sterke 911 hebben om dat bij te houden.[/quote]

                    Hij is seller dan een normale 911 tenzij je met Turbo kanonnen begint. Daar zijn er al genoeg eigenaars van die verwonderd dit hebben moeten vaststellen :D

                    [quote=”RuffieF6″:kaa4xx7l]
                    Het viel me trouwens op als we van die Renntech rit kwamen dat je eigenlijk niet zoveel moeite had op de GT3 RS van ppp bij te houden.[/quote]

                    Ik wist niet of Paul voluit ging , maar idd het verschil was niet groot. :twisted:

                    [quote=”RuffieF6″:kaa4xx7l]
                    Nog kleine correctie:
                    gewone 968 heeft 305Nm en geen 350.[/quote]

                    Oeps , zetfoutje :oops: :wink:

                      [quote=”Number1″:tyod8hyf]Tis niet alleen de trekkracht he…de jouwe rijdt een pak strakker (wegligging,remmem en schakelen).
                      Wel…kmoet zeggen dat mn slaap ni zo best was eigenlijk :)

                      Tja Koen…ge moogt al is geluk hebben he :wink: [/quote]

                      Nu weet je wat ik bedoelde met dat die 968CS in alles beter is dan mijn Elver :twisted:
                      Misschien heb je niet goed geslapen vanwege mijn iets vlottere rijstijl :lol: :wink:

                        Ik ken twee jongens die niets anders doen dan modelletjes ombouwn naar wens van de klant.
                        Een voorbeeldje van in één van hun zijn beginperiode (voor 3 jaar)De schaal is 1:43

                        Origineel

                        model

                        [url=http://img263.imageshack.us/my.php?image=baurmodel0026wf.jpg:32qvquqr]

                        Sorry voor de slechte kwalitiet van de foto maar mijn toestelletje is niet zogoed in close ups :?

                          Ow , die rit heeft je hopelijk niet down geslagen.
                          Neem het van mij aan , het ligt niet aanjouw wagen. Die klopt volgens de specs. Het rare zit aan de mijne.
                          Ik hoop dat je er tenminste van hebt kunnen slapen :wink: :lol:

                            [quote=”fdeville”:2hhhki2r]Kan je de exacte specs niet opvragen bij Porsche, op basis van het chassis nummer ? Ze zouden daar toch moeten exact weten wat voor een wagen het is ?[/quote]

                            Volgens een man van 9ff kan je dit niet aan de hand van het chassis nummer zien daar die uitzonderingen als normale Cs zijn verkocht (dus met Chassisnummer CS gegevens van 240pk).
                            Doch via het motornummer zouden we van Zuffenhausen een uitslag moeten kunnen vastkrijgen. En nu zoeken waar dat motornummer staat :?: :?

                            De specs zouden volgens Belgische en Nederlandse zouden de 968 en de 968CS gegevens op een gewichtsverschil van 70kg na identiek zijn.
                            Dus 240pk en 350nM 6,5sec/100 en 250 top
                            Volgens Duitse gegevens in mijn boek praten ze over de CS die gefabriceerd is met 305pk en 500nM 4,5sec/100 en 283 top. Deze prestaties zijn in elk geval die die mijn wagen ook doet (onder de 5sec/100 en voorlopige top op teller 290 en dat was niet het einde)
                            Ik moet ergens eens en gatje tijd vinden (helaas niet voor half oktober) om hem op de bank te zetten. Dan weet ik het precies.

                              [quote=”speedy924″:1g07q9t1]je kan wel 944 lampen in een 968 zetten . ik heb dat al eens eerder gezien bij een 928.

                              mvg leander 8) [/quote]

                              Neen dank je , dan liever zo :?

                                Ik zou het ook weten hoor :wink:
                                En neen het is niet de Boxster :lol:
                                Al gedacht aan een 993 Targa :?:
                                The best off both worlds :!:

                                  Idd , eentje die ik regelmatig bezoek daar er ook een interesse in die richting bij mij aanwezig is.
                                  Hartelijk welkom hier Edwin op dit Forum

                                15 reacties aan het bekijken - 6,751 tot 6,765 (van in totaal 6,944)