Aangemaakte reacties
-
Zeer knappe wagen :shock:
in antwoord op: zal mijn collectie eens stillekes aan postenIk heb ze idd van jou aangekregen.
Misschien die louche gang Nigerianen die ze in Spanje (of was et Italië) hebben opgepakt wegens internetoplichting?
Ik heb ze (buiten van Stef natuurlijk) niet gehadin antwoord op: Mr.Mike Oliver – Representatives/AgentsNiks gehad.
Ik ben niet nieuwsgierig , maar waarover gaat het :?: :wink: :lol: :lol: :lol:in antwoord op: Mr.Mike Oliver – Representatives/AgentsOok deze is weer behoorlijk ge-updated en vrij compleet.
Meningen of ideetjes ter verbetering zijn steeds welkom.
Teken ook het gastenboek want daar staan nog maar twee bijdrages in.Greetz :D
in antwoord op: Porsche SiteDit is het resultaat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[b][color=blue].1 april shakedown!
Zoals voor het aankomen bij de kring in de middag die van 31 dagen, enkel enkel aan een weinig het gelijk maken van het aantal ARKTECH rolt dat het mogelijk is. Lichte cursus in zijn slechts deed het is met de speler Iijima de omvang waar het onderwerp dat maar “bij allen het niet lekte niet u?” denkt, komt omhoog langzaam is, maar het liep zonder probleem. Daarom wanneer iets gebruikelijke shakedown zoals voor het lekt het weg komt wanneer, goed een bepaald verhaal niet u? denkt. Ook is favorableness de test eerste dag die zou kunnen worden gezegd, maar na het reizen, schijnt de werktuigkundige die aan ochtend volhardt. _ te lopen in ernstig, hoewel de feit dat nog u doen accumulatie staat, als het niet kunnen ver*zenden in elk geval any case, het niet vooruit:gaan voordien! Met met het begrip dat waar u zegt, de 2de dag besloot dat ik neer met leiding schud. De controle die (zonder het overgaan door belangrijkst rechtstreeks met de kuiltjes te maken in kuil, wanneer kuil-in het doen) reist het gaat binnen, direct voor komt een olielek. Het is wat, shakedown? het was en werd atmosfeer terwijl het denken, namelijk opnieuw cursus in. Daarnaast olie die, herhaling van maatregel lekt. Het schijnt dat de druk binnen de motor te op de een of andere manier toeneemt. Op een algemene manier die op het punt is waar de maatregel opnieuw cursus in beëindigt. Omdat de toestelverhouding niet aangenaam is, het problematische punt dusdanig dat het eindigt 6 snelheden rond centrum kunnen timidly blazen van????? het voortdurende reizen 3Lap van die die zijn. Absoluut, heeft het geen., aangevallen maar het gevoel is goed! ! Het versnelt en, recht straightly op houdt het. Verder is er een tractie en, in het nauw drijven van soepelheid van het voetgevoel is goed! Wanneer de het rennen auto kan langzaam worden verzonden, moet het voelen roepen, hoewel met het denken, wanneer misschien het, of deze auto het snel is! Met de goede indruk waarwat betreft wordt gezegd. Verder zoals voor tijd… 1 minieme 37 seconden 5. De hoogste tijd van deze dag is minieme 32 seconden ongeveer 1, maar zoals voor 911 geesten volhardend, ongeveer 35 seconden. Aan het zijn met shakedown de plaat? en 37 seconden. Dit is goed genoeg enorm ding! ! De variatie van de motor het komt in het oog 4Lap voor. Wanneer kuil-in het, steekt de olierook het overvloedig aan! Er was geen groot ding, maar het is, aan reizend eind. – 2 de officiële praktijk die van april definitief het programma van het beginspel van het kampioenschapsbegin van GT reist. Is 3Lap die passen, maar motivatiehoogtepunt met het goede indruk raken boven het veronderstellen! Was, maar motor het ophouden uit orde. Overvol is het en? ? draait helemaal niet. De werktuigkundige die wanhopig, terwijl het zoeken van probleemplaats, individu het houdt het verpletteren, maar verbetering is het geen tekens absoluut toont. Verder werd de plaats waar raken omhoog in de voertuiginspectie noodzakelijk is gevonden op diverse manieren, omdat het, bij waar al manier wreef? ? gevoel. Misschien, reeds ongeveer één week eerlijk slaapt u niet, waarschijnlijk zal zijn. . – de inspectie van het Voertuig! Er is geen enkel marketing auto en er is een voertuiginspectie zelfs in ras/kant Verder elk elk ras/kant In het geval van GT als het voor de auto van de massaproductie van de identieke fabrikant is, omdat de omzetting van de motor vrij is, zoals voor overwegend controlerend het lichaam. Voorzijde en achtergedeelte van waterdicht schot vooruit met O.K. pijpkader. De uitbreiding die van de breedte + 50mm wordt toegelaten, kan ook vorm wijzigen. Al dan niet met, goed het aanzienlijke remodelleren in enkel GT wordt toegelaten waar, het remodelleren binnen de regelgeving waaier de controle van ernstig is geregeld. De grootte van de sectie die het materiaal van de lasermeting, met behulp van wordt gecontroleerd en, streng wordt gecontroleerd ook het punt betreffende veiligheidsmateriaal[/color][/b]dat is idd vrij kalm :wink: :lol:
in antwoord op: Hoe rijden jullie met jullie porsche ?Zoeken en blijven zoeken Lars :wink:
Ik ben begonnen met drie autootjes en één boek ongeveer 3 jaar geleden :lol:
Het haast niet maar ik blijf uitkijken en koop enkel iets als het héééél interessant is.
Ik heb geen zin om in no time een hele verzameling te hebben die meeen hoop geld gekost heeft .
Zo blijft het en hobby en zo blijft het leuk.
Dit weekend weer zes autootjes bijgekocht :wink:
3 stuks voor 10€
Je zou wel gek zijn om dat te laten liggen :Din antwoord op: bestellen?Ik vermoed van wel doch de stempletjes tot nu zal je er zeker niet bijkrijgen :wink:
in antwoord op: bestellen?[quote=”cab ’88”:20gapypn]Allee seg, allemaal schoon kadooke gehad vandaag hé. Goeie tip he, als ik nu van alleman een pint krijg de volgende meeting dan zal ik schoon zat naar huis gaan precies. Geef mij dan ook een naamkaartje mee dan weet ik s’anderendaags nog wie mij een kater bezorgd heeft. :twisted: [/quote]
Daar hou ik je aan.
Zal dan ook effe een contractje meenemen dat je kan tekenen nadat je ze allemaal op hebt en je wagentje meenemen (je mag onder invloed toch niet rijden :twisted: ) :wink: :lol:in antwoord op: Naamkaartjes[quote=”diet”:4eztjkjo]ik had er ook besteld, was het al vergeten, vandaag een brief in de bus, porsche import, ik dacht al wat krijgen we nu en idd ,de bangelijk schoon naamkaartjes zaten erin :wink:
Dieter[/quote]
Hetzelfde hier.
PAs na het lezen van dit topic dacht ik er terug aan en na het openen van de brievenbus ……………….. jawel hoor :Din antwoord op: Naamkaartjes[quote=”AutosDekens”:qyqzk8ub]Is bij een 993 geen probleem, peilstok zit apart, niet in de vulopening van het oliereservoir…
[/quote]En weer iets bijgeleerd :wink:
in antwoord op: Oliepeil metenKlopt gedeeltelijk.
Motor moet op bedrijfstemperatuur staan.
Dan pijlen terwijl de motor draait.
Typisch Flat Six
Voor als je het pijlstok zoekt.
Recht bij het olievuldop , dop afhalen en daarbinnen zit het pijlstok.Greetz
in antwoord op: Oliepeil metenGeen probleem.
JE laat het maar weten.
Tot zolang mag mijn “kanari-riempje” verder zingen :cry:in antwoord op: AcceleratiefilmpjeNeen , maar het gaat wel vlot hé :wink:
De sound is er idd niet (hij is echt stil) maar gaan doet hij als een banaan.PS : Ik ben over de 80.000km Luc dus je zegt maar eens wanneer je op een zaterdagnamiddag (of eventueel zondag :oops: ) tijd hebt voor een grote smering en distributieriem voor mijn wagentje :lol:
in antwoord op: AcceleratiefilmpjeEn hier een FILMPJE van een passing by :D
in antwoord op: Acceleratiefilmpje