Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 6,944)
    • Inderdaad smaken etc hé ;)
      Wes zal zelf moeten beslissen .
      Wij kunnen hier enkel voorstellen doen .

      Een voorbeeldje van een 924 met deze OZ velgen onder

      KLIKKERDEKLIK

        Als die van een 944 Turbo zouden passen , passen deze ook .
        Leuke prijs voor een leuke set met de juiste bandenmaten .
        En ze zijn lekker klassiek en driedelig
        KLIKKERDEKLIK

          Zeker weten Alain .
          tot woensdag .
          Nog een vraagje . Komt JY mee . Ik heb nog iets voor hem waarvoor ik nog geen tijd heb gehad om op te sturen met de post . anders neem ik het mee .

            Teledials kan , maar dan niet van een Turbo denk ik .
            Vermoedelijk dan de 6 en 7J
            Ikzelf zou voor Fuchsen of BBS’en gaan kijken .
            Beide niet echt goedkoop (de eerste duurder en moeilijker te vinden dan de tweede) maar mooi passend in de tijdsgeest en bij het model.
            Ikzelf zou er geen te moderne velgen onder zetten als ik jou was .

              De P staat sinds gisteren te blinken in de garage en is er klaar voor .
              enkel woensdagmorgen nog even stoppen om bij te tanken , anders haal ik het niet (staan al 500km op van twee weken geleden)

              Ik verheug me er al weer enorm op .
              Voorlopige stand is 17°c en droog .
              Daar ben ik al tevreden mee .

                Hey Dennis , ben je terug actief hier .
                Welkom terug geheten

                  Je praat over ritjes in NL
                  Diegene die daar sneller gegaan zijn krijgen achterna allemaal bonnen (ja idd , veelvuldig geflitst)
                  In Duitsland kan je idd wat meer op het gas gaan , wat waar mogelijk ook wel gedaan wordt .
                  Wel wordt er af en toe op de anderen gewacht zodat die terug kunnen aanschakelen voor een wissel of op het einde van de rit .
                  Wil je zoiets niet is het beter solo te rijden .
                  Dan kan je waar , hoe hard en zoveel je zelf wil gassen zonder met de mederijders rekening te houden .

                    Veel sterkte met het afscheid van je levenspartner .
                    9 jaren gaan niet zomaar vergeten worden .
                    Jammer , maar er zijn idd prioriteiten die belangrijker kunnen zijn dan een P
                    Succes met de verkoop

                      Ik vrees dat de Turbo’s niet gaan passen .
                      Ikzelf heb destijds ook Turbovelgen te koop gehad van mijn Martini Racer .
                      Om die onder de wielkassen van een 924 te krijgen zal je flink aan de wielranden mogen werken vrees ik .

                        Een hele dikke proficiat Wes :relaxman:

                          Nog drie dagen te gaan .
                          Ik kijk er al naar uit , de weersvoorspellingen zijn niet slecht (17°c en droog) en het groepje begint al aardig aan te groeien .
                          Het wordt weer beregezellig :drink:

                            Succes Wes .
                            en een 924S rijdt ook lekker hoor .
                            Zelf ook eentje gehad .

                              Was die niet ooit matzwart en werd gebruikt als scheurijzer op circuits ?
                              ik herinner me zo’n soortgelijke jaren geleden .

                                Welkom geheten hier op dit forum :drink:

                                  Die zijn in Dollars .
                                  en omgerekend vind ik nog dat die daar tov hier goed meevallen .
                                  Ik kijk ook andere autoprogramma’s zoals “Loud N’ Proud” , “Wheeler Dealers , , “Classic Car Rescue” , Counting Cars” en “Dessert Kings” (neem ze allemaal op)en vind die prijzen ivm wat je hier ziet nog allemaal meevallen , en dat voor gerestaureerde exemplaren .

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 6,944)