Aangemaakte reacties
-
Inderdaad smaken etc hé ;)
Wes zal zelf moeten beslissen .
Wij kunnen hier enkel voorstellen doen .Een voorbeeldje van een 924 met deze OZ velgen onder
in antwoord op: 924S velgenAls die van een 944 Turbo zouden passen , passen deze ook .
Leuke prijs voor een leuke set met de juiste bandenmaten .
En ze zijn lekker klassiek en driedelig
KLIKKERDEKLIKin antwoord op: 924S velgenZeker weten Alain .
tot woensdag .
Nog een vraagje . Komt JY mee . Ik heb nog iets voor hem waarvoor ik nog geen tijd heb gehad om op te sturen met de post . anders neem ik het mee .in antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013Teledials kan , maar dan niet van een Turbo denk ik .
Vermoedelijk dan de 6 en 7J
Ikzelf zou voor Fuchsen of BBS’en gaan kijken .
Beide niet echt goedkoop (de eerste duurder en moeilijker te vinden dan de tweede) maar mooi passend in de tijdsgeest en bij het model.
Ikzelf zou er geen te moderne velgen onder zetten als ik jou was .in antwoord op: 924S velgenDe P staat sinds gisteren te blinken in de garage en is er klaar voor .
enkel woensdagmorgen nog even stoppen om bij te tanken , anders haal ik het niet (staan al 500km op van twee weken geleden)Ik verheug me er al weer enorm op .
Voorlopige stand is 17°c en droog .
Daar ben ik al tevreden mee .in antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013Hey Dennis , ben je terug actief hier .
Welkom terug gehetenin antwoord op: zondag 28 april 2013 porsche scene live treffenJe praat over ritjes in NL
Diegene die daar sneller gegaan zijn krijgen achterna allemaal bonnen (ja idd , veelvuldig geflitst)
In Duitsland kan je idd wat meer op het gas gaan , wat waar mogelijk ook wel gedaan wordt .
Wel wordt er af en toe op de anderen gewacht zodat die terug kunnen aanschakelen voor een wissel of op het einde van de rit .
Wil je zoiets niet is het beter solo te rijden .
Dan kan je waar , hoe hard en zoveel je zelf wil gassen zonder met de mederijders rekening te houden .in antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013Veel sterkte met het afscheid van je levenspartner .
9 jaren gaan niet zomaar vergeten worden .
Jammer , maar er zijn idd prioriteiten die belangrijker kunnen zijn dan een P
Succes met de verkoopin antwoord op: 911 Carrera 3.2 Grand-Prix Weiss 1987Ik vrees dat de Turbo’s niet gaan passen .
Ikzelf heb destijds ook Turbovelgen te koop gehad van mijn Martini Racer .
Om die onder de wielkassen van een 924 te krijgen zal je flink aan de wielranden mogen werken vrees ik .in antwoord op: 924S velgenEen hele dikke proficiat Wes :relaxman:
in antwoord op: Het 924S verhaal…Nog drie dagen te gaan .
Ik kijk er al naar uit , de weersvoorspellingen zijn niet slecht (17°c en droog) en het groepje begint al aardig aan te groeien .
Het wordt weer beregezellig :drink:in antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013Succes Wes .
en een 924S rijdt ook lekker hoor .
Zelf ook eentje gehad .in antwoord op: Mogelijke kandidaat…Was die niet ooit matzwart en werd gebruikt als scheurijzer op circuits ?
ik herinner me zo’n soortgelijke jaren geleden .in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !Welkom geheten hier op dit forum :drink:
in antwoord op: FF voorstellenDie zijn in Dollars .
en omgerekend vind ik nog dat die daar tov hier goed meevallen .
Ik kijk ook andere autoprogramma’s zoals “Loud N’ Proud” , “Wheeler Dealers , , “Classic Car Rescue” , Counting Cars” en “Dessert Kings” (neem ze allemaal op)en vind die prijzen ivm wat je hier ziet nog allemaal meevallen , en dat voor gerestaureerde exemplaren .in antwoord op: Technoclassica 2013