Aangemaakte reacties
-
Prachtig – zou toch voorste nummerplaat vervangen door kleiner formaat
Cayman is Boxster coupé
in antwoord op: She’s Mine … all mine ! Boxster S 987[quote=”cabrio wim”:ejh3v93g]Kan variëren van hoe en wat je wilt.
Zelf dé en monteren, veel werk of niet aan gebruikte onderdelen.
Dat maakt altijd het verschil in de prijs. :idea:
Het is niet direct de materiaal kosten en lak, maar de uren die eraan verbonden zijn.[/quote]Cabrio Wim – Bedankt voor je posts.
Ik heb op porscheforum.nl gezien dat je 300+ euro betaald heb voor bumperspuiting ?
in antwoord op: Onderdelen gezochtEnig idee wat spuitwerk kan kosten voor bumper en klep ?
in antwoord op: Onderdelen gezocht[quote=”cabrio wim”:icemew77]Dit kan normaal bij een goed carrosserie bedrijf, hebben een apparaat en zetten dit op de lak en komt dan de kleur uit.
Maar nu het volgende > de kleur van een stift of zelfs restant van de kleur waar de auto met gespoten is, zal altijd een verschillende tint geven.
Dit komt omdat de verneveling anders gaat als een borsteltje.
Dit heb je vooral met grijstinten omdat daar altijd een zwarte tint op zal verschijnen.
Ik hoop dat ik je zo een beetje meer info gegeven heb van hoe en waarom.[/quote]Bedankt Cabrio Wim voor je reponses op dit en andere forums :wink:
in antwoord op: Kleur wagen uitlezen voor aanmaak verf[quote=”cabrio wim”:5t7gozab]Als je de stekkers links op de motor los maakt kun je deze doormeten, weet even niet zo uit mijn hoofd wat de Ohm waarde is, maar die kun je terug vinden in het werkplaats handboek.
Heb nog even snel gekeken en de metingen 1-2 / 1-3 / 2-3 op de stekkers moet rond de 100 Ohm zijn.[/quote]
Cabrio Wim – perfect, en bedankt voor het snelle antwoord !in antwoord op: Geen ontsteking[quote=”cabrio wim”:184c9erl]Als je een brug hebt of kan gebruiken, is het goed te doen, 1,5 a 2uur gelang je sleutel techniek.
Punt is dat je alleen een beetje op gevoel moet werken voor de afstelling 0.8mm.
ik heb daar een oude voelermaat voor genomen, gaatje in gemaakt en met draadje eraan zodat ik deze dan terug er kan uittrekken na afstellen.
Plus gevers kunnen ontzettend vast in houder zitten, dus beste is geheel er af te schroeven.[/quote]Bedankt Cabrio Wim
Alvorens te vervangen en onnodige kosten te maken, kan men dit testen ?in antwoord op: Geen ontstekingBedankt voor jullie posts.
Mbt de vliegwiel sensors, omvat dit veel werk om te vervangen in termen van uren ?
in antwoord op: Geen ontsteking993 look is meer voor vrouwen – geef mij maar de 964 de meer authentiek 911.
in antwoord op: 964 tov 993[quote=”cabrio wim”:2kd6n3gf]Zelf ook nog een beetje doen hè, forum is er wel voor info, maar om nu een ander alles te laten opzoeken, ge lijkt verdomme wel nun Ollander. :wink:
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?merkID=62&add=&merkID1=&cache=no
Houd er wel rekening mee dat dit de Ollandse prijskes zijn hè, ietske duurder als bij jullie toen.
Maar denk dat er in België ook zo’n site bestaat, Google maar eens, zo in de trend van (prijzen Porsche jaren ’80). :idea: [/quote]
DIKKE ZAK !!
in antwoord op: Nieuwprijs 3.2 carreraHeb veel meer gestudeerd dan deze zakken allemaal samen :P
Jullie zijn het niet waard om in Porsche’s in te zitten laat staan te rijden; dus ik stel voor VW Kevers voor deze zevers.
You can stick it in your pipe and smoke it loosers :P P P
Ik kom niet meer terug naar deze post en zal jullie reacties du ook niet zien :cry: :cry: :cry:
in antwoord op: Bijna geen voldoende power bij indrukken van gaspedaalHeb de wagen 2 jaar en heeft zojuist groot onderhoud gehad. Rij alleen in weekends samen met de 365A speedster. Probleem pas ontstaan sinds een week geleden. Kan ook aan de bougies liggen daar de wagen op halve kracht draait of aan benzinepomp/relay.
in antwoord op: Bijna geen voldoende power bij indrukken van gaspedaalFUCK OFF
in antwoord op: Bijna geen voldoende power bij indrukken van gaspedaal