
Aangemaakte reacties
-
:what: :lol:
in antwoord op: A new baby – Orange is the new blackheb daarstraks nog even je volledige topic doorlezen en is inderdaad een van de betere die aangeboden worden, echt een mooi exemplaar geworden.
succes met de verkoop :salut:in antwoord op: Porsche 944 type 1 Targa 1984zo een 911 heeft toch knappe koplampen he :lekker:
in antwoord op: A new baby – Orange is the new blackDit is pas echte liefde :up:
https://www.hln.be/bizar/het-leukste-van-het-web/koppel-rijdt-elke-avond-oldtimer-de-living-binnen-en-kijkt-naar-auto-in-plaats-van-naar-tv~af0b3194/in antwoord op: No Porsche but damn…Top om dit te kunnen volgen, respect man :respekt:
in antwoord op: Terug van weggeweest , ditmaal met een P928mooi Stijn dat je daar tijd en liefde insteekt, die gastjes zullen dat nooit vergeten dat je er voor hen bent op moeilijke momenten
in antwoord op: Ranting topic – Laat hier even stoom af…proficiat, ze zijn zeldzaam in die staat :up:
wagen zelf gerestaureerd of zo gekocht?geniet ervan :driver:
in antwoord op: Eindelijk een 914 in mij garageje vele werkuren zijn eindelijk beloond, geniet er nu van met overvloed :driver: :driver: :driver:
in antwoord op: Terug luchtgekoeld :)Klopt, is precies wel hetzelfde van lengte :salut:
in antwoord op: Verschil tussen G50 bak en gewoneIk heb zelf nooit gereden met de 915 bak maar heb me laten vertellen dat die iets meer arbeid vraagt, de G50 is een hydraulische versnellingsbak en die schakelt als boter, moet zeker niet onderdoen voor de versnellingsbakken van wagens die nu nieuw zijn.
normaal kan je het ook zien aan de lengte van de versnellingspook, die van de G50 is langer. bovendien zit die pas vanaf modeljaar ’87 in de elfjes, dus die vanaf tweede helft ’86 zouden normaal al een G50 bak moeten hebben.
heb me indertijd laten vertellen dat porsche de G50 bak heeft laten ontwikkelen door die externe firma omdat hun eigen 915 bak de power van de 3.2 motor niet goed genoeg aankomveel succes met de zoektocht naar je droomwagen
in antwoord op: Verschil tussen G50 bak en gewonedenk dat den Dave ondertussen al met de noorderzon van het forum verdwenen is want is ondertussen al 3weken en 3dagen geleden dat hij in zijn eigen topic nog iets heeft gepost :salut: hoe zeggen ze dat ook weer: Hit and Run :ass: :ass:
nog niet afgehaald: dacht dat het dezelfde nrplaat was als in zijn eigen posts hier maar weet het niet zeker meer
in antwoord op: Mij even voorstellenRespect man :hail:
ik zou de werkuren die je er al ingestoken hebt en nog zal steken niet graag afrekenen.
ben ook zelf een liefhebber van een 928 maar als ik zie wat je al allemaal gedaan hebt om die terug in nieuwstaat te zetten durf ik daar niet aan beginnen want kan er zelf niks van en als je dat allemaal moet laten doen is het onbetaalbaar.als je ziet dat de meesten toch niet al te duur verkocht worden vermoed ik dat er wel nog redelijk wat geld zal moeten ingestoken worden of zie ik dat verkeerd, een 928S4 schommelt meestal zo tussen de 20 à 25.000, lijkt me correct voor zo een supercar maar vaak hebben die al 300.000 of meer gelopen en als die hun onderhoud altijd achter den hoek gedaan is en er buiten olie en filters nooit grote zaken zijn vervangen zou zo een aankoop wellicht is ferm kunnen tegenvallen, denk niet dat er een te koop staat die ooit zo onder handen genomen is zoals de jouwe dus dat schrikt me af.
in antwoord op: Restauratie 928S 4.7L 1983welkom Tom,
mooie wagen :up:
mag ik je om een kleine gunst vragen: wil je jouw kerstman ook eens bij mij laten langskomen?:happydance:
in antwoord op: Nieuwe aanwinsthttps://www.akrapovic-uitlaten.nl/webshop/porsche/cayman-981
Voor een kleine 8000 euro (incl of excl btw weet ik niet) ben je gesteld (plaatsing niet inbegrepen) :roll:
is een folieke dat je wellicht nooit kan doorrekenen indien je later je auto zou doorverkopen mss eerst is langsgaan bij Carnewal kan je vèèl geld besparen
just my 2 centin antwoord op: Akrapovic uitlaat Cayman 981is toch simpel: al diegene die al lang te koop staan zijn gewoon hun vraagprijs niet waard.
de hype van de oldtimer 911 is over en er zijn er nog steeds die denken dat ze hun auto kunnen verkopen voor de prijs die gevraagd kon worden 2 à 3 jaar terug.is het een goede inverstering: als je een auto koopt om mee te rijden is toch elke afgelegde km de investering waard :driver: en als je nadien je auto kan verkopen voor de prijs die je zelf betaald hebt heb je toch gewonnen ook al heb je geen winst gemaakt, verkoop je hem met verlies dan is dat op zich toch niet erg want je hebt genoten van elke km.
zoek je winst denk ik dat er ondertussen wel andere zaken zijn dan een gewone 911 oldie waar je geld mee kan verdienen :salut:
in antwoord op: Prijzen 964