
Aangemaakte reacties
-
inderdaad :think: :think:
in antwoord op: Wie heb ik gezien? Deel2das een vraagje voor Mushroom, die heeft ook een 4S en weet alles over PDK :happydance:
in antwoord op: 996 4s vs 997-4ze zijn vooral te duur voor wat het is :coolness:
80K en 50K is echt van de pot gerukt :ass:[quote=”Mushroom” post=269815]Heeft die al de G50 boite? Da’s dezelfde als in de 964 (iirc)
Kms… De Murano had er 330k, best rijdende auto ooit (afgezien van een 996 4S) ;)[/quote]G50 was pas vanaf modeljaar 87 beschikbaar al hebben sommige late 86’ers er al een, schakelt als boter
in antwoord op: Info Porsche van 1985ik weet niet of je je 4S nu als daily gebruikt maar als dat zo is en je wil een oudere 911 zou ik het niet doen want dan ga je toch wel enorm aan comfort inboeten.
de 964 is pas vanaf 1989 geleverd
pijnpunten: dat kan alle richtingen uitgaan indien de wagen geen goede huisvader heeft gehad :what: zelfs als de motor nog ok is maar de rest maar zus en zo ben je al vlug tussen de 10 en 20K kwijt om ervoor te zorgen dat je gerust de baan op kan. de wisselstukken kosten handenvol geld en dan moet je als je het zelf niet kan nog de werkuren erbij tellen en die kosten ook natuurlijk veel centen. Als er dan nog kosten van revisie van motor zouden bijkomen ben je nog verder weg van huis :bounce:Als je je huidige dikbil graag ziet en hij in orde staat zou ik het alvast niet doen, want je weet nooit wat voor verrassingen een oldie in petto heeft.
Als ik er nog eentje zou kopen, koop ik hem alvast van een forummer en niet van een handelaar want die heeft hem meestal ook maar net gekocht van een particulier en als een zever moest ontstaan over de garantie trek je meestal toch aan het kortste eind maar betaalde je wel een pak meer.
Ik weet niet of die 911 van Jacques uit Kontich nog te koop staat maar als je er een zoekt van iemand die zijn wagens lang heeft en gepassionneerd behandeld denk ik wel dat je bij hem moet zijn. echter de meeste porsches van de oudere generatie die nu te koop worden aangeboden worden meestal verkocht door zij die hem zelf nooit gereden hebben maar denken snel aan de kassa te passeren, die laat je beter staan denk ik.
just my 2 cent
in antwoord op: Info Porsche van 1985Moet de 2 niet voor de 6 staan :happydance:
hij zal nog lang mogen wachten tot hij een zot vind die er dat voor wil geven :loser:wat een lozer is dat zeg, weer ene die denkt dat hij snel winst kan maken, geloof me maar dat die blij zal zijn als hij z’n centjes zal terugkrijgen, schatting of niet :loser: een schatter is niet gebonden aan zijn schatting en zegt wat de klant wil horen die hem betaald, voor een koper is een schatting net zo waardevol als de arco belegging :happydance:
de tijd dat zotte prijzen betaald werden is voorbij, alle overgeprijzde wagens blijven gewoon te koop staan, voor zij die dachten snel geld te verdienen omdat er het logo van porsche of een ander luxe merk opstaat en er nu nog mee zitten wordt het ofwel verkopen met verlies of doorverkopen aan de prijs die ze zelf betaalden, de nieuwe oldtimer wetgeving is voor hen ook een vergiftigd geschenk geweest :salut:
het moment om koopjes te doen is op komst :happydance:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6trekt idd op niks, geraakt daar nooit vanaf voor zo een zotte prijs, de helft is nog teveel :puke:
in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !proficiat met de aankoop, is echt een mooie wagen,
als band kan ik op je auto zeker de Bridgestone Potenza S02 aanbevelen, had die ook liggen op men 911 en die plakken op de baan en zijn van goede kwaliteit :up:in antwoord op: Voorstelling Nico – nieuw lid – Targa van 1986:up: knap gedaan
in antwoord op: Pimp & show your garageDenny,
ik kan je niet helpen maar zie wel dat je nog een andere lekkere P hebt staan als ik je avator zie
in antwoord op: Onderdelen 944.Bedoel je de merkinvoerder of een forumlid?
laat je ons iets weten want als ik bollocks zijn verhaal lees is het allesbehalve afzetterij toch?in antwoord op: Je wagen wassen met bacterie…dat wist ik niet dacht dat 964 nog dezelfde zetels had als G-reeks, thx voor de info :up:
in antwoord op: Verwarmbare zetels inbouwenin de 911 G-reeks en 964 was er nog geen sprake van geperforeerd leder :salut:
in antwoord op: Verwarmbare zetels inbouwen