Aangemaakte reacties
-
ook mogelijk vooraan: 195/65-15
in antwoord op: wielen/banden op 3.2Hallo,
allereerst de bourage: die kun je vervangen als de bak nog in de auto zit. Het is wat improviseren maar het lukt.
Verhogen van de auto: vooraan simpel, achteraan wat moeilijker. Niet voor doe het zelf als je er geen ervaring in hebt.
Stuur me anders een pm.
Mvg
Robbie
in antwoord op: borage op 911 2.7 S van ’76Hallo,
best eerst een combinatie van verschillende controles uitvoeren:
– bandendruk ok?
– schokdempers testen
– uitlijning van de auto controleren (4-wiel uitlijning)Dan kun je verder gaan.
En uiteraard, de juiste banden monteren.Mvg
robbie
Hallo RS-evo,
je hebt een pm van me.
Mvg
Robbie
in antwoord op: 911 in R Gruppe stijlhallo,
prachtige foto’s!
Dan de RUF: dat is een echte. Kijk maar eens naar de achterste spatborden: ietsje breder dan een 3,2 of SC. Maar niet zo heel breed als een Turbo.
Ben wel is benieuwd waar die vandaan komt… :)in antwoord op: Enkele foto’sDie filmpjes doen me denken aan de tijd dat ik als kind met mijn vader naar de “3 musketiers” (Droogmans, Duez en Snijers) ging kijken.
Krijg er nog kippevel van…
:lol:in antwoord op: Snijers in BK rally 2008ben even in de war:
bij gas geven vernevelen de injecteurs mooi; maar bij gas geven valt de motor stil???? :?– luchtmassameter?
– vacuumprobleem (“valse lucht”)?in antwoord op: 944 valt stil bij acceleratieProficiat met de nieuwe aanwinst.
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenIk vrees dat als we openlijk gaan beginnen over de ene “specialist” en de andere “specialist” dat de discussie uitmondt in een vervelende situtatie voor alle partijen…
in antwoord op: Ervaringen met Porsche garages (niet Dealer)Van Kessel
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007U hebt gewonnen!!!
Nu de vraag is: moeten we daar ook onze neus voor optrekken of gaan we staan “kwijlen” als een hond wanneer er eens een onbetaalbare echte RS langskomt. Omdat die “replica’s” not done zijn.
:wink:
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007Hallo,
ik snap de vraag niet zo direct. Bedoel je wat de prijs is voor bandenmaat 225?
Ter info: aan te raden voor een 911 is de banden die een N-rating hebben van Porsche. Dit is niet altijd de beste band, maar de beste balans voor de 911.
Je kunt bv de allerlaatste nieuwe sportbanden plaatsen op een 911, maar door hun zeer goede grip kan het karakter van de auto verloren gaan of het weggedrag volledig veranderen.
Hou er altijd rekening mee dat banden die een enorme grip hebben deze grip op een bepaald moment lossen. En dat moment is steeds op zeer hoge snelheden of op een moment wanneer je dat niet wilt ervaren. Zeker niet met een oudere Porsche.:D
in antwoord op: Achterbanden 911 SCHallo,
de breedte van de achtervelgen is bepalend voor de max breedte van de band.
zo te zien heb je vooraan 6×16 Fuchs en achteraan 7×16 (is niet zo duidelijk op foto).Indien je achteraan 7×16 hebt zou ik zeker niet breder dan 225 gaan.
Die 245 banden werden af fabriek enkel geplaatst op 9×16 velgen (turbo, turbolook).
Groeten,
Robbie
in antwoord op: Achterbanden 911 SCHallo,
zo juist weet ik het niet meer, maar volgens mij ligt het verschil in vermogen aan volgende punten:
– andere turbocompressor (kleiner)
– katalysator
– uitlaatgassysteem (recyclage)De compressie van het blok was hetzelfde, dacht ik, dus daar ligt het niet aan.
Maar zoals gezegd, zo goed weet ik het niet meer.:wink:
[quote=”ferdy”:3a3ldqvj]Of heb ik hier weer het vuur aan de lont gestoken ?[/quote]
Een echte of niet??
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=1001927cl1.jpg:3a3ldqvj]:roll:
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007