Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 333)
    • Wel:

      3e kindje bij, zelfstandige geworden, enz…

      dus niet te veel tijd om te surfen… :wink:

      Groet
      R

        Hallo Maarten, S2,

        allereerst proficiat met je nieuwste Porsche. sneller dan verwacht…
        Ik ben er een tijdje uit het forum geweest, maar daar komt verandering in. :wink:

        Groeten,

        Robbie

          996 stuur

            [quote=”stefx911″:27i0qsvx]Net zelf gemaakt. Iemand zo eentje al gezien ?

            Toch geen demper hé, net een buis van den brico

            Staat op Ebay maar voor veel geld vind ik

            Klikkerdeklik[/quote]

            Dat is de enige echte G-pipe… Niet die kleine korte bocht die wordt verkocht als G-pipe, die brult wel luid, maar doet niks.

            :wink:

              Hallo,

              heb hier factuur gezien van officiele Porschedealer voor revisie 964.

              16000 euro….. :shock:

                10 pk???? Sinterklaas rijdt op een wit paard… :D

                  [quote=”ppp 356″:hdhufrax][quote=”porsche914orange”:hdhufrax]die 910 is van een ene TALPE .
                  Hij is lid van de 9sans11 club in tourcoin.
                  meer weet ek er ook niet van.[/quote]

                  Dit is een replica met de 3.6 motor in, en Talpe heeft een originele 904 dacht ik.[/quote]

                  die man heet Danny, en volgens wat ik mij herinner is het wel degelijk een echte 910, maar met een 3.8 RSR motor.

                    Paul Stephens. Tijdje geleden stonden er tests met de auto’s in het magazine 911&porscheworld

                      En dan vraagt hij een voorschot omdat de auto niet bij hem staat, en dan DADA… :lol:

                          :cry: :cry: :cry: :cry:

                            heb al ergens anders hierop geantwoord…

                              snap niet waarom je eerst spreekt over 16 duims banden en dan 17 duims blijkt te hebben op je P. :?

                                ondersteboven, beste manier. Wel opletten voor morsen wanneer je gedaan hebt.

                                  Te veel olie in gedaan. Je moet de olie langs onder aflaten (stop imbus) en vullen langs het vulgat (eerst stop verwijderen) aan de zijkant…

                                  :D

                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 333)