Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 333)
    • Als het een model is voor de G50 (met mistlichten erin) dan zit deze erop met een soort van clipsen. Met platte schroevendraaier voorzichtig tussen de rand gaan en rustig losklikken.

        [quote=”Bjorn”:lfdgqwhe]Hello ,
        Voor de vervanging van mijn dichtingen van de klepdeksels had ik licht olieverlies die terecht kwam op mijn (hete ) kachelpotten.
        Nu na het groot onderhoud zie ik dat hij nog altijd lekt zou dit van ergens anders kunnen komen :?:
        By the way , kan dit kwaad olie op een hete kachelpot ?? een kleine rook ontwikkeling heb ik al , maar ik zou toch niet graag hebben dat mijn P in de fik schiet :( [/quote]

        Olieverlies kan ook komen van volgende punten:

        – oliedrukcontact bovenaan het motorblok
        – dichtingen van de oliekoeler
        – oliekoeler zelf
        – retourpijpjes olie

          Motornummer is te vinden op de “steun” van de alternator/ventilator aan de rechtse zijde. Het motorype staat in dezelfde buurt op het carter.

          groet

            Wat bedoel je met “remdrukregelaar”?

              altijd wel leuk, maar de gegevens van de auto’s op de site kloppen niet…

              Ben daar gevoelig aan. :twisted:

                ik weet wat je bedoelt, de echte ducktail gaat “omhoog” op de klep aan de rooster. je hebt gelijk. :wink:

                  Als je onder je auto staat of ligt (opletten dat ie niet valt :wink: ) dan zul je boven je cardanassen aan elke kant een klep zien, met aangesloten een darm die naar de warmtewisselaars gaat.
                  Die kleppen worden bediend door 2 kabels, links en rechts, die op hun beurt worden bediend door de hendel en/of motor die tussen de zetels staat, aan de handrem.
                  Maw: de warmtewisselaars worden warm door de warme/hete uitlaatcollectors. Deze warmte wordt door de ventilator naar de voorkant gestuwd. De kleppen verzorgen de hoeveelheid warmte in het interieur.
                  :wink:

                    die eerste turbovleugels hadden een extra roostertje voor een extra oliekoeler (zoals in de RSR). deze zijn inderdaad exclusief.
                    De “gewone” 911 spoilers hadden dit niet.
                    Ook zijn de kleine verbrede wielkasten van de RS 2,7 ook specifiek. De rand ervan is breder dan van de latere Carrera’s met harmonicabumpers. Zo rijden er RS replica’s rond met als basis een 2,4S maar met verbredingen van een SC. :?

                    Nog een weetje: 924 Carrera GT spatborden vooraan zijn niet dezelfde als van een 944… :wink:

                      Als het over een volledige auto gaat, dan is dat iets anders. Onze Wekki is niet zo duidelijk in zijn teksten… :lol:

                      Als we het dan hebben over een echte RS 2.7 , dan spreken we over meer dan 10000 euro plus… 8)

                      Te restaureren (als je één zou vinden) rond de 50000 euro denk ik. :oops:
                      Als hij bedoelt een auto afgeleverd van de fabriek met de ducktail als optie, dan komen de meer “normale” prijzen naar boven. :?:

                        Een echte RS-ducktail had een aluminium frame met daarrond een polyester huid. Zelfs de alu frames met gebarsten huid gaan nog van de hand voor meer dan 600 euro… Dus echte ducktails zul je niet meer vinden. Hier een replica exemplaar dat foutloos is:

                        [url=http://imageshack.us:r20dqjq8]

                        Stuur me een pm als je 1 zoekt.

                          hé Koen,

                          zoals ik al zei: soort van replica, er zijn mooiere exemplaren te koop. :D

                          Maar de auto reed goed op circuit, en dat was al een opluchting. :o

                            [quote=”911-lover”:qi1vnavz]Zeer leuke wagen.
                            Misschien dat we eens samen kunnen rijden
                            bvb binnekort (in september) op Zolder.
                            PS:Leuke achterspoiler.Welke is dat ?[/quote]

                            Deze spoiler stond al op de wagen. Is volgens mij een soort van replica van de 968 turbo S spoiler. Hier een foto van onze buur in de tent. Had dezelfde spoiler op zijn race 968.

                            [url=http://imageshack.us:qi1vnavz]

                            Op zolder zie ik wel zitten, de rode naast jullie Martini. :wink:

                            @ 924: plezier levert de auto zeker en vast… :twisted:

                              Ik ken die auto, is even eigendom geweest van een handelaar uit Lokeren. Ik heb daar even met de auto gereden, en moet zeggen dat het toffe ervaring was. Is wel geen echte RS, maar een omgebouwde 964 met onderdelen van een Cup versie. Leuk om die nog eens te zien.

                                heb je een link of staat die bij Van Beurden?

                                  Die wagen gebouwd door Van Beurden, was dat een rode?

                                15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 333)