Aangemaakte reacties
-
Je zult volgens mij niet van Dendermonde tot in Geel geraken enkel op de batterij, ben er zelfs zeker van…
in antwoord op: Alternator kaput ?Hallo,
hoe is de bandendruk? Heb je de auto gestald met hogere bandendruk? Kan zijn dat de banden afgeplat zijn door het staan. Als de handrem vastzit, kun je dit testen door de handrem af te zetten, op platte ondergrond de auto vooruit en achteruit te duwen.
De handrem heeft een apart remtrommel, heeft niks te maken met de remblokken.
Inroesten van remblokken zou moeten verdwijnen na een redelijk aantal km.Proberen maar,
groet :wink:
in antwoord op: Trillingen achteraande koppeling die je bedoelt is de grote stekker die van de motor naar de linkse relais en zekering doos gaat, in de motorruimte.
in antwoord op: Olie temperatuur sensor/meter testenis de bak volledig los?
dan met de krik eronder de bak schuin er van onder laten komen. Opletten dat je ze niet op je krijgt.:)
in antwoord op: versnellingsbak er onderuit halenHallo,
kun je eerst eens het juiste bouwjaar en type van je wagen doorgeven. Porsche en electrische schema’s kunnen kleine doolhofjes worden… :wink:
in antwoord op: Olie temperatuur sensor/meter testenAls je toch iets wilt recupereren, dan zou ik toepassen wat al werd gezegd. Je P voor verkoop keuren op zijn 25e vejaardag, dan de plaat terugsturen, nieuwe aanvragen en wachten op het restant. Je zult ongeveer 400 euro terugkrijgen.
:lol:
in antwoord op: Surprise van de belastingenKennis van me verkoopt zijn zwarte Boxster 2,5 van 1998, compleet origineel. Complete historiek erbij, 109000 km, ik dacht 14000 euro.
Stuur me een pm
8)
Zelf nummer inslaan… :wink:
in antwoord op: AIB Vincotte?Welkom hier.
Eerste tip die ik je geef: gebruik enkel originele bougiekabels voor je Porsche…
Magnecor of whatever, zou ik niet doen. Wat is het nut er van? Kostprijs? Porsche kost geld…Dan je koelwaterprobleem: wat bedoel je eigenlijk dat het water bij de bougie kan? Welke 944 heb je?
Je bougiekop zal waarschijnlijk vochtig zijn geworden en dan slaat de vonk over. Zitten je koppen en kabels wel goed vastgeklikt? Welke bougiekoppen gebruik je? Zijn de bougiekoppen wel goed geplaatst op de kabel?
Veel succesgroet
Robbie
in antwoord op: Elektriciteit in het motorruim ?!Ziet er uit als een gewone 911, met voorspoiler, turbospoiler achter, turboremmen.
in antwoord op: GEZOCHT 911 3.2 BOUWJAAR 8/1986 tot 1989hebben ze tijdens de meting het toerental verhoogd? Bij luchtgekoelde 911 steeds een probleem bij de keuring…
:wink:
in antwoord op: lambdawaardein de jaren 70 werd op de 2,4S voor het eerst een voorspoiler gebruikt, gevolg was de wegligging die stukken beter werd. Toen was er nog geen sprake van de achterspoiler.
Dus lijkt me logisch dat de voorspoiler zeker bijdraagt aan de wegligging. De achterspoiler zonder voorspoiler is not done, kan zelfs gevaarlijk zijn in snelle bochten…
Uit eigen ervaring al met verschillende combinaties gereden en met voorspoiler enkel veel beter, met beide spoilers nog beter, maar verlies topsnelheid.
:wink:
in antwoord op: Spoilerlip ja of nee ?Welkom op het forum!!!!
in antwoord op: even voorstellenHallo hier.
ivm je koppeling/bak: eerst servo olie verversen, remolie. Pompje controleren. Indien nog steeds moeilijk schakelen, koppeling…
8)
in antwoord op: versnellingsbakoei… advertentie was van 2008… Sorry!!!
in antwoord op: 996 GT3 mk1 of mk2