Aangemaakte reacties
-
Ik vind kleur niet echt een issue als je een 2de handse zoekt.
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-996-gt3-18099401.html?qq=porsche+996+gt3
in antwoord op: 996 GT3 mk1 of mk2Waardebehoud van G50 of 915 is geen verschil. Is enkel in de hoofden van de verkopers dat de G50 meer waard is. :D
in antwoord op: GEZOCHT 911 3.2 BOUWJAAR 8/1986 tot 1989Ik denk dat hij eerder het afdekplaatje van de oliepomp bedoelt.
Ja dat had die.
8)
in antwoord op: Voor de echte RS kenners…13,7 volt, dan alle verbruikers 1 voor 1 opzetten en kijken of de voltage blijft rond de 13,6 volt = OK
in antwoord op: Niet meer starten 964 ,HELPstaat er al minstens 6 jaar…. :roll:
in antwoord op: 924 gezochtEen gewone 964 heeft 12 bougies en 6 cilindes. Daarom
in antwoord op: 964 bougie’sTechnisch:
motor is zelfde als 944, dus onderhoud belangrijk, vervangen van de riemen, waterpomp…in antwoord op: 924 gezochtBest is bij Porsche zelf de velgbreedtes en ET-waarden opvragen en deze vergelijken met de velgen van je vriend. Ik denk dat ze bij Porsche je direct kunnen antwoorden.
in antwoord op: Passen 18″ velgen VORIG model op NIEUWE model CayeDat zal dan een 964 turbo zijn (GEEN 965 !! :twisted: ). Moeilijk om de bougies eruit te krijgen. Zijn er 6.
Je zult veel van het turbo systeem moeten verwijderen, zoals intercooler en darmen, uitlaat, enz…
Veel plezier. :wink:
in antwoord op: 964 bougie’sGaat het trouwens over een gewone 964 of een turbo??
in antwoord op: 964 bougie’sIs geen probleem, veel demontagewerk van de beplating rond de motor en de uitlaat.
in antwoord op: 964 bougie’sOp Vlavem zetten gewone handelaars ook auto’s te koop.
in antwoord op: Veiling van Porsche 996: iemand zin ?Dat maakt het soms vermoeiend… :wink:
in antwoord op: koppelings pedaal blijft op de grondPorsche 964 en 993: Springplates, veerplaatjes in de remklauwen, komen omhoog door oxidatie tussen aluminium en staal van de veerplaat. Hierdoor blokkeert de remblok even bij zacht aanremmen…
in antwoord op: Remmen vooraancarambole schrijft:
Er zit een veer op die op een bepaalde stand de pedaal verder naar onder trekt.Als het gebeurt zal het werkpompje wel stuk zijn op de versnellingsbak.Bij het ontluchten moet je de pedaal zelf naar omhoog trekken anders pakt hij geen verse olie.Als het systeem ok is gaat de pedaal zelf naar omhoog.Bij mij was het nog zotter.Die hoofdpomp was toen ook vernieuwd en telkens kwam er lucht uit die nippel.Het stoffen aanzuigleidingkje ligt met zijn bocht hoger dan dat reservoir van de rem.Het wordt niet nat aan die fit.Het zuigt daar wel luchtbelletjes aan.Met een ontluchtingstoestel op het reservoir werd het plots daar vochtig.Weeral geld naar de haaien.
944 is een transaxle, op de bak zit geen koppelingspomp… Heb de indruk dat Porsches beetje chinees zijn… :wink:
in antwoord op: koppelings pedaal blijft op de grond