Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • [quote=”RSR”:37tu29y5][quote=”930 lover”:37tu29y5][quote=”RSR”:37tu29y5][quote=”jokke”:37tu29y5][quote=”RSR”:37tu29y5]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in :wink:

      Luc[/quote]

      Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?[/quote]

      nee nee juist bij de eerste 911 turbo

      luc[/quote]

      Kan er eens iemand duidelijkheid brengen wanneer en voor welke types de motor er nu uit moet. Dit is zoiets waar je te pas en ten onpas mee rond de oren geslagen wordt. Begint sterk op een kwakkel te lijken.[/quote]

      Wel het zit zo alle 911 turbo’s (930,959) tot de 964 (965) moeten we de motor er uithallen voor de bougies en de kleppen te regelen aan 1 zijde, omdat het onmogelijk is om dit anders te doen bij een groot onderhoud. Dus vanaf de 964 (965) moet dit niet meer gebeuren omdat er voldoende plaats is om deze werken uit te voeren. Dus het is geen fabeltje dat ze vertellen het is de waarheid zelf.

      Luc[/quote]

      Thx,

      Is duidelijk nu.

        [quote=”RSR”:3opqvkxh][quote=”jokke”:3opqvkxh][quote=”RSR”:3opqvkxh]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in :wink:

        Luc[/quote]

        Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?[/quote]

        nee nee juist bij de eerste 911 turbo

        luc[/quote]

        Kan er eens iemand duidelijkheid brengen wanneer en voor welke types de motor er nu uit moet. Dit is zoiets waar je te pas en ten onpas mee rond de oren geslagen wordt. Begint sterk op een kwakkel te lijken.

          [quote=”RSR”:2ms4do8m]Mooi heel mooi zelf :wink: en hier en voorsmaakje van onze nieuwe site

          http://www.viewmedia.be/lecars/

          Luc[/quote]

          Knappe site!

          Ik wil nu niet vervelend doen maar in de rubriek carrosserie staat een tikfout. Herlaken ipv herlakken.

              [quote=”Number1″:21skrl3z]Kzit met een barst van 20 cm in mn voorruit :(
              Kan dit nog gemaakt worden? ongetwijfeld niet…

              zo neen…hoeveel kost dit? aiaiai…[/quote]

              Barst is te groot om gerepareerd te worden. Neem gerust contact met ons op en dan maken we een goede prijs. Contactgegevens vind je via ondestaande link.

              http://www.autoglasvlaanderen.be

                [quote=”S2″:na5u5uwr]Advertentie is nu plots ook verdwenen?

                Verkocht aan iemand van hier?[/quote]

                Ik ook niet.

                  [quote=”morgoth924″:2y6a0ntn]Die man woont vlak bij mij. Wil ik eens een kijkje gaan nemen voor je?[/quote] zou in elk geval een grote hulp zijn.

                    [quote=”mark986″:dhm0diyp]heb al verschillende dingen gevraagd bij ruf zelf. Wat wil je weten?[/quote] Wat is eigenlijk de url van de Ruf website?

                      [quote=”sinne”:v602fl9j]ik ben een 356 aan het restaureren maar heb enkele onderdelen te kort,
                      weet iemand waar ik deze kan vinden?
                      ook zou ik wel willen weten of de 6V neg. of pos. is geaard

                      Alvast bedankt.
                      Tom Sinnesael[/quote]

                      Probeer eens bij Joma parts. zijn daar in gespecialiseerd.

                      website: http://www.jomaparts.be

                      groeten,

                        [quote=”mark986″:3hoeng0j]die zuignap aan de voorruit vind ik nu zelf niet zo een probleem. Zolang het ding maar perfect werkt. De tomtom vind ik wel goed maar de mio’s etc vreesde ik een beetje voor de qualiteit van de navi. Zijn er van die dingen aan te raden met een kaart van europa?

                        Als er iemand zo eente wegdoet mag ie het altijd laten weten. Een tomtom vind ik net iets te duur (gebruik het net iets te weinig).[/quote]

                        Kaart Belgie, Kaart europa is en kwestie van memory card. Hoe groter, hoe meer er op kan. Persoonlijk heb ik heel goede ervaring met Palm Tungsten T5 en tomtom. Betaalbaar en palm operating (= krachtiger, stabieler en sneller).

                          [quote=”stefx911″:1r2d258h]Yep yep, ik heb als firmawagen een Vectra GTS met navigatiesysteem van Siemens.
                          Heel nauwkeurig en herpakt ( herberekend ) zeer snel !
                          Al in verschillende landen mee rondgetoerd en heel tevreden van…

                          Je zit natuurlijk wel met het feit dat de V.S de sateliet info hier en daar expres onnauwkeurig of verkeerd houdt, maar daar heb je met elk systeem last van…
                          Dit doen ze zodat niemand buiten zijzelf het systeem voor militaire doeleinden zou kunnen gebruiken.
                          Ook een van de redenen dat europa aan zijn eigen systeem aan het werken is.[/quote]

                          Hebben een aantal jaren terug aangekondigd dit niet meer te doen. Er zijn immers veel efficientere manier om strategische doelen te camoufleren.

                            Jullie spreken hier allemaal over pda systemen. Dit betekent dat de navigatie volledig door sateliet (GPS) gebeurd. Systemen in de wagen ingebouwd gebruikeb ook gyrometer. Wat er eigenlijk op neerkomt dat ze de afstand langs de weg gaan meten en op de kaart positioneren. Zelden zullen ze satelietpositie gebruiken. Voordeel valt nooit uit (vb in steden en tunnels, ardennen) en snellere herberekening bij nieuwe route.

                            Bij PDA systemen die enkel op sateliet werken kan de verbinding soms al eens uitvallen en duurt het herberekenen langer. Alvast een tip als je voor pda oplossing gaat, neem een voldoende grote geheugenkaart.

                            PS: De medion systemen uit de Aldi zijn ook de zelfde als de Mio

                              [quote=”911-lover”:2dzvsm48][quote=”Jo”:2dzvsm48] Mijn 911 is er niet mee te vergelijken, rijdt veel lichter en leuker. :roll: [/quote]

                              Dat gevoel heb ik al vanaf de eerste dag dat ik mijn 968CS heb.
                              Na meer dan 4 jaar 911 gereden te hebben was (en is nog steeds) het verschil enorm (en alles helaas in de positieve zin) :oops: [/quote]

                              Waarom “helaas” ? Is toch normaal dat een recenter model beter is.

                                [quote=”White Shark 924″:2obqy1os]Is onze verzekeraar hier nog? Vanaf hoeveel leden kan je al is gaan praten met de verzekering? 20? 50? 100 leden?
                                Ik heb net vernomen dat de garage die ingericht te huur is in het Antwerpse word opgedoekt wegens te weinig succes. :? ) [/quote]

                                Hoe groter de groep, hoe beter. Toch minimum tien wagens.

                                  [quote=”Guy911″:hvgaaq8w]RSR , Luc , help me eens onthouden om ook zo’n startonderbreker in te bouwen bij mijn volgende bezoek !
                                  lijkt mij een simpele en interessante manier om te beveiligen .

                                  ik had ook een alarmsysteem welke constant afging , vooral als ‘t regende
                                  of na de carwash :shock: :shock:

                                  gans de troep eruit gegooid :twisted:

                                  ps een Duitse scheper in de auto is ook effectief ! :wink: :wink: [/quote]

                                  Voor de dierenvriendn onder u. Een efficiënte manier om te beveiligen is een slang op de zetel laten liggen. Rustig beest, geniet van de warmte in de wagen en schrikt goed af. Zelfs al is het geen gevaarlijk exemplaar.

                                  Werkt echt. Zelfs als wagen niet vast is!

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)