Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 559)
    • Pas op , voor dat de PSM een optie werdt op de C2 kon je ASR/ABD wel als optie bestellen maar waren dus niet standaard.
      Opties nummers op sticker : 222 en 224

        Neen , dat zat allemaal in het PSM pakket , dus bij de C2 in optie.
        PSM kwam met : ASR (antispinregeling) en ABD (automatisch remdifferentieel). De PSM electronica maakte van die regelunits gebruik en het ABS om te auto te corrigeren.

        Maar even ter inlichting , een 996C2 zonder PSM is gemakkelijker te beheersen dan een 964 C4 waar je van komt.
        Dit gezegd zijnde is PSM wel een aanrader voor een wagen die dagelijks wordt gebruikt winter en zomer.
        Maar als een 964 C4 voor jou veilig genoeg is dan is een 996 C2 dat zeker ook. De tractie die een 996 C2 heeft is voldoende voor elk weer dat we in B kennen. Mits natuurlijk de montage van sneeuwbanden in de winter.

          Eerste generatie 996 C2 geen PSM , C4 altijd.
          Vanaf eind 99 was PSM in optie verkrijgbaar op de C2.
          Optiecode (op sticker) = 476 , kost was toen 1072.14 euro extra dus zeer weinig voor zo een waardevolle optie.

            Ook ik wil mijn medeleven betuigen.
            Hij was echt een moedige jongen die tot op het laatst van het leven heeft willen genieten. Dat zag je goed nu zondag ook al won op het einde van de tocht de vermoeidheid het van het plezier.
            Rust zacht lieve Neal !!

              Reservatie voorschot bedraagd 5000euro. Wil je de wagen niet meer tegen dat hij uitkomt dan krijg je dat terug minus 125 euro adminstratie kosten.

                De dealers zijn begonnen met de voorschotten te ontvangen.
                Er is nu al een wachtlijst !
                Officiele lev. datum is nog niet bekend.
                Lancering is voorzien ergens eind 2008 of begin 2009.

                  [quote=”yabba944″:uztufzoy]welke remvloeistof/remblokken combinatie is geschikt voor 944 Turbo , moet wel ook voor alledaags gebruik geschikt zijn ook, niet dat ik eerst 2 km moet remmen opwarmen, want de bakker is maar 1 km van mijn deur? is Porsche OEM dan de beste keus?[/quote]

                  Hier vindt je goede info (bv waarom geen DOT5).
                  Ik zou ATE DOT4 remvloeistof gebruiken.

                  http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … hlight=dot

                    Turbo motoren zijn per definitie stiller dan een atmo.
                    Er zit een turbine tussen de uitlaat welke iets of wat demping geeft.
                    Maar een goede sportuitlaat zal je geluid omtoveren tot wat je zoekt.
                    Verschillende fabrikanten bieden sport uitlaten aan voor een 964 Turbo.
                    Succes!

                      Foto’s online op http://www.nealponsaerts.be

                        gewoon kopen (als de rest ook klopt).

                            In de tekst staat te lezen dat het begint om 15h !

                            Lang zal het niet duren want er staat bij “voor een korte rondrit”.

                            Kan me voorstellen dat een terminaal jongentje van 5 geen al te lange tijd actief kan blijven.

                              39 keer bekeken tot nu toe en niemand kan/wil komen ?
                              Dit is niet voor het één of ander trouwfeest hoor, t’is voor een jongentje dat stervende is nog een hoogdag te bezorgen in zijn laatste dagen !!
                              Wie komt ???

                                Heb even naar het nummer gebeld en de bijeenkomst is in Aarschot aan Bloemen Gaby (een grote tuinzaak op de Diestesteenweg 74-80) .
                                Dit is zeer eenvoudig te vinden en met goede verbindingen naar de Autosnelweg.
                                Wie komt ?
                                Ik zal er zijn !

                                  Fijn dat te horen Koen !

                                15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 559)