Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 559)
    • Hij is thuis , en na de eerste inspectie is hij het beste wat ik ooit gezien heb in een 964. De wagen zou je max. 2 jaar geven. Ik ben tevreden dat ik na 2 jaar zoeken eindelijk een perfecte 964 heb kunnen vinden.

      Vervolg op handelaar verhaal : nadat de wagen verkocht was door de part. aan de “snelle” eerste handelaar had de 2de handelaar in extremis nog een tegenbod gedaan van 34000 euro. Maar omdat de deal gesloten was met de eerste is de part. van zijn woord geweest en heeft hem verkocht voor de afgesproken prijs. IK ben nu ook super content met wat ik betaald heb. Heb ginder terplekke nog wat extra kunnen afpitsen en nu heb ik hem gekocht aan een lagere prijs dan veel andere die ik gezien heb en slechter waren. En hij zit tjokvol opties die zelden op een 964 te vinden zijn. Er zit bv een full leder int. in.

      een fototje :

        Jeep en trailer staat klaar , morgen vertrek ik (6 h rijden).
        Als de inspectie te kennen geeft wat de ex-eigenaar en handelaar vertellen dan zal ik met iets roods thuis komen ja.
        Ik ben wel wat nerveus , we zullen wel zien.

          turbowannes , de top 3.3’s zitten nu ook al over de 50 dus 40 voor de jouwe acht ik een zeer faire prijs. Als de lakfouten bijgewerkt zijn kan het gerust meer worden.

          En genieten door ermee te rijden is voor mij iets gemakkelijker.
          Ik heb hier wat modellen staan waar ik uit kan kiezen. :wink:

            Neen , en blijkbaar ik niet alleen want staat al lang te koop !
            Mocht die een zwart int. hebben was het weer een race geweest wie er het eerst bij zou zijn. Tenminste als de rest klopt.

              Dank u voor de goede wensen !

              Ik heb de gelegenheid gehad uw wagen te inspecteren en ik vindt dat je een prachtige wagen hebt maar (en neem dit aub niet verkeerd op) het is een “gebruikswagen” en geen “verzamelauto” , dat op zich scheelt enorm in de prijs. Hoop dat ik met dit te zeggen niet op tenen heb getrapt.

              Ik dacht het nuttig dit er in de rand bij te zeggen daar men anders een verkeerd beeld gaat krijgen van de markt voor 964’ers in het algemeen.
              Een goede normale 964 in de staat van uw turbo zal zo rond de 25000 euro liggen.

                [quote=”911-lover”:1rwfgzlz]De wagen is idd super net.
                En mocht je originele Cup 2 velgjes zoeken en van de jouwe af willen geraken :wink: [/quote]

                [quote=”stefx911″:1rwfgzlz]Staan origineel CUP 1 velgen onder hé Koen[/quote]

                De CUP1 zijn idd origineel bij de wagen en verkoop ik alleen met de wagen , dus waarschijnlijk nooit. Die komen er weliswaar niet meer want ik heb al een tijdje 18″ duimers klaar liggen voor het geval ik mijn droom 964 zou vinden.

                De velgen die er nu op staan gaan wel de deur uit maar naar gelang de maten, toepassing en staat zal ik mijn verkoopprijs bepalen. 3 delige zijn echter nooit goedkoop :wink:

                  Bedankt voor je reactie !

                  Originele lak : auto’s in originele lak zijn vele malen begeerlijker voor een verzamelaar dan herspoten. Ideaal is er niets herspoten maar een bumper kan aanvaard worden (het woord “bumper” zegt genoeg).
                  Als dat dan niet meer past bij het “patina” van de vleugels kunnen die wat bijgewerkt worden met speciale technieken bv dit : http://www.langka.com/

                  Bij de wagen die ik nu waarschijnlijk neem is alleen de achterste bumper herspoten dus daar is er toch niets van steenlag wat er mee zou kunnen misstaan. Ik zal dat wel dubbel en dik inspecteren.

                  Ik ga hem vrijdag namiddag halen , tenminste ik ga naar ginder met de trailer en dan zal ik hem zelf inspecteren en als alles goed is zal ik mijn gevoel van in het zak gezet zijn maar slikken en hem meedoen. Ik moest maar rapper zijn he , die man wil geld verdienen en dat is zijn goed recht.
                  Mooi spreekwoord hier van toepassing : wie het eerst komt het eerst maalt.

                    Dat is idd nie slecht maar weer een auto die een verzamelaar niet koopt. Je kan (mag) een originele auto niet “bewerken” , die moet origineel blijven. Andere velgen die zo weer terug gezet zijn is anders maar zo even een compleet int. veranderen is een doodsteek voor een verzamelaar. En met een Mint int. kan ik niet leven :)

                      Ja ik heb door het eerste voorval (wagen voor mijn neus verkocht ondanks aspraak om langs te komen, hij was gegeneerd) en het feit van weten van aankoopprijs toch een aardig bedragje van de vraag prijs kunnen halen.
                      Maar het blijft veel meer.
                      Echter, en dat kan je niet uit het oog verliezen , de wagens die echt perfect staan (laat het voor het gemak de “verzamelaarsauto’s” noemen) gaan gewoon weg aan die prijs. Dus is het nooit verloren geld.
                      Ik bedoel , bij mij worden ze zeker niet slechter. 8)

                      Mich, zoals reeds gezegd he , als ik nadien de perfecte Targa zou tegenkomen dan neem ik die er toch bij en kan dan nog de coupe verkopen en waarschijnlijk wat aan verdienen. Ik denk dat het niet lang meer duurt voor de verzamerlaars over de 40 gaan gaan. Die Duits/franse Targa van 92 deels herspoten is uiteindelijk voor 41500 euro verkocht geworden aan een particulier na 3 x door een handelaar te zijn gekocht.

                        [quote=”fdeville”:2s1gcazg]
                        Die ziet er wat mij betreft inderdaad heel mooi uit. Ik ga er contact mee nemen, bovendien is de postcode 55xxx niet ver in duitsland. Wat zint je niet aan die wagen ?
                        [/quote]

                        Het moet een 92 of 93 zijn voor mij met originele cupspiegels.

                          [quote=”fdeville”:30cp2eth]In feite dezelfde als ik had (RIP…) en zoals die van stefx911 (maar dan met airbags :? ja ja…ik weet het dat die misschien niet meer werken na 15jaar…).[/quote]

                          De kans dat een airbag niet meer werkt na 20 jaar is kleiner dan dat je morgen overreden wordt. Wens je geen van beide toe btw. :wink:

                          Ok , als de KM’s niet echt van belang zijn dan ga je nog wel genoeg kunnen vinden. Maar dan zullen ze wel al is herspoten zijn. Mij is het niet zozeer om de km’s te doen maar om de originaliteit en die ligt zeer nauw verbonden aan de km’s. Eens herspoten ben je nooit meer zeker van wat er voordien mee gebeurt is en net dat is voor mij van belang. Ik wil de historiek van een auto kennen van naadje tot draadje.

                            [quote=”fdeville”:33vj3zn3]
                            Ja…als dat kan voor het max.bedrag die ik me opgelegd heb (30.000€) :lol: :lol: :lol: [/quote]

                            Zou je is willen beschrijven wat je verwacht van de 964 die je hoopt te vinden voor 30K ?
                            Als ik iets zie zal ik het dan posten. Ik ben erg op zoek naar eentje en vermits je niet meer dan 30 wil geven kom je toch in de klasse van auto’s die ik net niet wil.

                            deze bv :
                            Click me

                            Daar zal je nog wel een beetje kunnen af krijgen denk ik

                              Blij voor u dat de CLK weg is !
                              Ja die zwarte was de mijne , die heeft daar iets meer dan een week gestaan en hij was al verkocht.

                              Succes met uw C4S , neem van mij aan dat je geen turbo (eender welke) nodig hebt om met volle teugen te genieten van het Porsche rijden. De 996 C4S is ook een super auto.

                                [quote=”eric63″:10mvt029]
                                Minpunten :( airco stuk, pompjes voorste (koffer)kap zijn stuk, de bache is dringend aan vervanging toe, geen CD zoals in de aankondiging en de radio is een museumstuk.
                                [/quote]

                                Airco is niet van groot belang , is een “externe” reparatie welke op zich geen probleem is en moet je maar door onderhandelen in de prijs.

                                De kap : daar zijn specialisten zat die je dat als nieuw kunnen herstellen en weeral niks ergs, laten spelen in de prijs.

                                Radio : als dat “museumstuk” nog de originele is waar hij mee afgelverd is dan is dat een MEERWAARDE ! Weinig auto’s van die leeftijd hebben nog de originele radio. Die mag je wisselen voor een moderne maar de originele altijd goed bijhouden.

                                Het allerbelangrijkste is dat de wagen ongevalvrij is. Als dat niet het geval is dan moet je goed overwegen wat je doet. Een ex-ongeval wagen verkopen is ZEER moeilijk en krijg je veel minder voor. Dus goed letten op speling tussen alle carrosserie delen , lasnaden enz.
                                Als je hem echt wil toch iemand meenemen die de 964 goed kent.

                                  Audiotronics , is uw CLK dan eindelijk verkocht geraakt ? Want die moest toch eerst de deur uit voor de 996 er kon komen of ben ik mis ?

                                15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 559)