Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 559)
    • In de loop van 91 werdt het leverbaar als optie en vanaf sept. 91 (model 92) werdt het standaard.
      Dus Model 91 kan bestaan met airbags maar zijn zelden.
      Alles daarvoor bestaat niet met airbags.

        Dit is een 90 of 91.
        Of eentje die een klop gedaan heeft en het airbag stuur vervangen door een gewoon om de kost te drukken.
        92 en 93 bestaan NIET zonder airbag. Ook vanzelfsprekend een passagiers airbag waardoor het handschoenkastje onder het dashboard terecht kwam. De foto is te donker om dit te zien.

        Neem svp iemand mee die iets van de 964 kent zodat ge u niet in de luren laat leggen.
        Een 93 is P code , let daar ook al op. (92 is N , M is 91)
        Is de letter die in het midden van de chassis nummer staat.

          [quote=”stefx911″:cmdw4ydg]
          Is dat trouwens wel goed voor de band ?
          [/quote]

          Neen maar zolang men er niet mee op het circuit gaat is er weinig aan de hand. De bochtsnelheden zijn toch heel wat lager op de openbare weg.

          Er bestaat trouwens voor elke band een goedkeuring van de fabrikant waartussen de velgmaat moet vallen.

            [quote=”terrum”:tvv8u7hs]
            achterband een beetje getrokken wat een super mooi resultaat geeft
            [/quote]

            Met die achterste montage geraak je niet door de keuring vermoed ik. Best iets bijhouden om mee naar de keuring te gaan.

            Ik vindt het persoonlijk niet mooi dat de velgrand zover buiten steekt en die band zo verschrikkelijk getrokken staat maar ja , ieder diertje zijn pleziertje :wink:

              Mooie auto Koen , wat zijn de plannen ?
              gefeliciteerd.

                svvandamme , kijk is een paar posts hoger , alles staat er al hoor en zonder puntjes

                  Prachtig , gefeliciteerd !!
                  Veel rijplezier (en ook ander plezier) gewenst met de wagen.

                  Ps : ik wil ook een 964 :cry:

                    Met nr 9 erbij heb ik ze ook allemaal , thanks :P

                      [quote=”S2″:40c7nd5l]
                      Ik zit vast op foto 3, 6, 9
                      [/quote]

                      3= Subaru Impreza
                      6= Mini Cooper

                      9= zou ik ook zeer graag willen weten.

                        Op een 4S passen die BBS velgen alleen vooraan. Achteraan passen die niet. Je kan dan wel met spacers werken van 2.5CM maar dan rij je wel “illegaal” , of je daar mee zit is een andere zaak.

                          Grappig.
                          Op je 2de link had ik 85/100 (need to go out more was de begleidende tekst :lol: )
                          Op de 1ste 44/50 . Zou wel graag weten welke de auto’s zijn die ik niet herken. Zie niet direct waar de oplossing staat.

                            De C4S is voor de meeste liefhebbers de mooiste 996 met wat kleine extra details die het verschil maken (de rode reflector achter bv).

                            Ik heb een 996 C4S gehad en ik moet zeggen, het is een auto waar “alles past” , is zeer moeilijk in woorden te vatten maar die auto is zo homogeen , rijdt extreem goed. Meer heb je echt niet nodig.

                            En het is ook een feit dat elke Turbo generatie meer waarde verliest dan zijn atmosferische tegenhanger. Dat was bij de 993 niet anders. Was ook zo bij de 964 3.3 (zelfs nog extremer).

                            Het komt uiteindelijk allemaal aan op vraag en aabod. Veel mensen denken bij het woord “turbo” aan een verbruik van 20l en dat is al vaak voldoende om naar iets “zuiniger” uit te kijken.

                              De 928 is over een lange periode gemaakt dus om zinnige uitleg te geven zou het niet slecht zijn te weten wat je budget is en wat je wil.

                              toch een paar puntjes:

                              Over het algemeen is de 928 een zeer betrouwbare wagen en de meeste problemen situeren zich op electrisch vlak.

                              Zoals bij oudere mechaniek kan er altijd wel iets kapot maar echt zwakke punten zijn er niet echt. Ook roest komt voor natuurlijk.

                              als ik kon zou ik de generatie vermijden met de 3 versnellingsbak automaat. Vanaf 84 (dacht ik) zit er een 4 bak op (ook van Mercedes) en die rijdt beter.

                              De laatste GTS serie heeft serieuse motorproblemen gekend.

                              De manuele auto’s zijn nu gegeerd , zijn er toen weinig van verkocht.

                              Is over het algemeen een zeer fijne wagen die nog steeds erg ondergewaardeerd is. Let wel op een navolgbare onderhoudshistorie , anders zou je wel is voor grote verassingen kunnen komen te staan. Wisselstukken zijn niet van de poes.

                              De 928 is trouwens net voor de onderdelen verzorging naar “Porsche Classic” gegaan en ze willen er daar voor zorgen dat zo goed als alles leverbaar blijft. Das dus goed nieuws.

                                Mobil 1 is perfect. 0-40 of iets anders , allemaal goed in ons klimaat.
                                De 0-40 is het dunst bij koude start.

                                Vervanging zelf doen kan als je wat handig bent.
                                info hier :
                                http://p-car.com/diy/changeoil/

                                  Dus toch wel een beetje een echte dan ? Zag er zeer mooi uit en zag helemaal niet uit als iets dat kan doorgaan voor een “replica”.
                                  Worden die hier in Belgie ook verkocht ?

                                15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 559)