Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 559)
    • De beste verfkunstenaar in Belgie (zover ik weet) is Didier Delrue.
      Hier vindt je wat info over hem.
      http://sunflower05.skyrock.com/

      Als hij het wil doen dan denk ik dat je er niets meer van gaat zien.

      Anders een zeer goede carrossier zal het ook wel kunnen maar die spuiten meestal wel grotere stukken. Didier is een airbrusher en die kan dus echt kleine stukken aan.

        Alle vooruit , dan komen we af ! Heb goesting voor daar wat rond te toeren.

        edit : betaald 2 personen

          Zijn er ook onverharde wegen bij ? Want dan doe ik liever niet mee.
          Is alles gegarandeerd verhard (asfalt , beton , klinkers) dan komen we.
          Bij jullie laatste rit heb ik mijn spoiler beschadigd bij een van die elendige veld baantjes waar we over moesten en daarvoor pas ik !

          Ik hoor het wel.

            zag er plezant uit. Wanneer de volgende ? Eind Juli ?
            Eén keer per maand moet toch te doen zijn.
            Zoiets als dit : http://cfexotics.com/

              Cobra : was een namaak van Zuid Afrika , blijkbaar zit daar een firma die ze perfect nabouwt , deze auto zag er van vlakbij perfect afgewerkt uit. Had bovendien een dikke Ford V8 erin liggen met iets meer dan 400pk. Zo een vermogen met ze een pluimgewicht moet je kunnen beheersen.

              Nummerplaat vooraan is hier niet vereist. Dat is toch vanzelfsprekend als je de foto’s bekijkt 8) We zouden nogal miserie hebben moesten die daar zomaar allemaal illegaal staan zonder voorste nummerplaat.

                [quote=”Pascal”:2nw5o4jc] Loop je geen kans op loslating van de verf? :?:
                (kan me vergissen natuurlijk… :wink: )[/quote]

                Mis ik iets ? Ik kan geen foto vinden waar je de binnenkant ziet ??
                Wel zie ik op een foto meer deksels dan op de auto horen. Vermoedelijk is dat de “huiskleur” voor de kleppendeksels bij die garage.

                In ieder geval , knap werk , ik ben ook aan “iets” bezig en weet wat een werk erin zit. Bij mij gaat het wel veeeeel trager. Jij gaat in “no time” kunnen rijden. Veel plezier met je knappe Turbo.

                  Ja hier is het heel warm , ge ziet iedereen schaduw zoeken onder die boom. Da was met een goede reden :D
                  Is het in Belgie dan niet warm ? Zou nu toch moeten he.

                  Volgende week is er op dezelfde plek een “exotic” car meeting , zal daar ook wat foto’s van posten.

                    mij staat zo een kleinschalig informeel samenkomen ook aan , kan nu niet maar bij de volgende gelegenheid (en ik kan) kom ik zeker af.

                      Welkom jongeman , ik vrees dat je hier weinig kans hebt om meer info te vinden over de volgens mij al lang niet meer bestaande Beerse Porsche Club.
                      De gemiddelde leeftijd hier op het forum is ruim onder de 40 en dus zal er hier vermoedelijk weinig info te rapen zijn. Ik zeg dit maar zodat je niet zou denken dat niemand je wil helpen.

                      Maar ik duim voor je dat je hier of ergens anders het een en ander kan vinden.

                      Mocht ik een 356 hebben ik zou je moeder direct een ritje gunnen. Heb er gene. :cry: Ik denk wel dat er hier of op het NL forum mensen zijn die je moeder graag zouden meenemen voor een toer met een 356. Wacht maar af :wink:

                        [quote=”dylan”:1pbxmexr] maar ja is hij dat wel waard ?
                        [/quote]

                        Voor iemand die graag een getunde Porsche heeft is deze wagen (op de foto’s en beschrijving afgaande) correct geprijst. De velgen en banden kosten stukken van mensen , het sport airbag stuur is ook al direct een pak geld. Die KW ophanging is top en duur. Als je alle tuning eraf neemt zit je aan een wagen van om en bij de 25000 euro. Dan heb je wel een nieuwe motor en nieuw interieur.
                        Ik vindt hem op de foto’s in ieder geval zeer geslaagd. De tuning is met smaak gebeurt zo te zien.

                          Ik vindt dat ik als 993S eigenaar en multi Porsche eigenaar ook hier mijn steentje moet bijdragen.

                          De 993 is een fantastische auto die in vergelijk met de 964 meer comfort biedt wat zeer opvallend is als men van de ene in de andere stapt. Dit is te danken aan zijn multi as achter ophanging. Deze ophanging is dus één van de grote verbeteringen op dit model.
                          Ook is hij standaard uitgerust met een 6 bak wat ook moderner aanvoelt.
                          Op motorisch gebied zijn er talloze verbeteringen aangebracht waarvan de belangrijkste voor uw portomonee de hydraulische klepstoters zijn , dus nooit meer kleppen regelen (DAT maakt het verschil in onderhouds kost). Echter , voor iemand die de wagen als hobby wagen gebruikt is dit van geen tel , kleppen stellen zal dan vele jaren uit mekaar liggen.

                          Nu , zeggen dat de 964 een overgangs model is of erger nog “het zegt me niks” kan alleen maar komen van iemand met gebrek aan kennis of ervaring. Een 964 is een FANTASTISCHE auto en één van de beste Porsche’s ooit gemaakt. Zoals iemand al zij , hij combineert klassieke lijnen met modern comfort (na 92 zelfs standaard met dubbele airbag)
                          en doet dit voortreffelijk. De wagen was destijds voor 80% een nieuw model en werdt zeer lovend in de pers onthaald. Trouwens , de reden dat de 964 eruit zag zoals de “oude” elfjes is omdat Ferry Porsche dat absoluut zo wou. Hij vondt de originele 911 perfect en zag de noodzaak niet in van optische veranderingen. Functionele was hij mee akkoord. De rest kreeg van hem een dikke NJET. Wat goed is (was) voor Ferry Porsche is ook goed voor mij :)
                          Toen de 993 werdt gestart heeft hij moeten toegeven dat er meer nodig was om het merk terug rendabel te krijgen. Het waren de hoogdagen van de yuppies en die wilden wel duidelijk laten zien aan de wereld dat ze een NIEUWE Porsche hadden en niet eentje waar je nauwelijks een verschil in kon zien. De jongere generatie bij Porsche was met deze gang van zaken zeer tevreden en hebben dus van de 993 een super mooie wagen gemaakt ondanks de enorme beperkingen waarmee ze moesten werken.

                          Om concreet op uw vraag te antwoorden : koop de beste occasie die je kan vinden voor het geld dat je wil uitgeven. Er zijn nu al 964’en die duurder worden verkocht dan een 993. Ik zou veel liever een perfecte 964 hebben dan een afgeleefde 993. Maar beide zijn 100% puur Porsche !!

                            Ik zie het overal zitten maar zeker bij Koen , dan kunnen we is van zijn kookkunst proeven !!

                              Uw rekening zou 120 euro extra moeten vertonen :)

                                Stefan, Zeer KNAP !!!
                                Stijlvol en klasse , gewoon af;


                                @Setakira
                                : ook chique , tevreden van het werk ?

                                  [quote=”stefx911″:1p2ei2na]Dank U, Dank U!

                                  Tja, mijn vrouwke heeft het blijkbaar aan de grote klok gehangen…

                                  Ben nu bijna volwassen hé[/quote]

                                  Ik las haar post met de minuut en moest er om lachen.

                                  In ieder geval , van harte Stefan !!
                                  Nu ben je idd (bijna :wink: ) volwassen.

                                15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 559)