Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 559)
    • proficiat gasten , super !!!

        [quote=”Thomas Verheijen”:1dn9zzh3]hier ook een groene.

        loopt 1 op 6, lekker natuurvriendelijk bezig 8) [/quote]

        1 op 6 is Chinees voor een Belg :twisted:

          De global warming heisa is HET geschenk voor veel regeringen en zeker de B. om hun begroting in orde te krijgen en dus extra te gaan belasten.

          En het milieu argument ligt nu zo goed in de markt dat ze dat zonder veel kleerscheuren kunnen doen (lees stemmenverlies) dus ik denk dat de tradionele partijen daar niet gaan onder leiden tijdens de komende verkiezingen.

          Ik ben echt benieuwd wat er nu concreet uit de bus gaat komen ivm de auto. Zoals het er nu uitziet lijkt het me dat alles blijft zoals het is en elke auto die meer vervuilt dan een vastgestelde norm gewoon extra milieu belastingen zal aangerekent krijgen. En hoe meer boven de norm hoe hoger de extra tax. En onze regering kennende zal alles, behalve de allerkleinste auto’s, prijs hebben.

            das geen enkel probleem met dit :
            http://www.dension.com/icelinkgateway500.php

              Niks van aantrekken , zoals ppp356 terecht schreef “ieder diertje zijn pleziertje”.

              Moet wel even zeggen dat ik wel vertrek bij kans op regen. Is het voor mij “te doen” s’morgens dan ben ik weg.
              Als het dan in de dag begint te regenen , so be it , dan heb ik achteraf weer kuisplezier.
              Maar expres in een modderpoel rijden is er bij mij teveel aan :)

                Veel succes met de zoektocht !

                  [quote=”rolkooi”:tvjq0hz2][ik denk voor dagelijks gebruik 3.2 niet de juiste keuze is zeker niet in de winter de verwarming .de ruiten dampen vlug aan zeker met regenweer. plus gevaarlijk rijden. in de zomer is een 3.2 heerlijk voor terijden .als het voor altijd is ga ik voor 964 is meer uit gerust.[/quote]

                  gelukkig dat de mensen die een nieuwe 911 kochten in de jaren 80 dit niet wisten. :twisted: :wink:

                    prachtig !!!!
                    ik geniet met u mee, ik hoor het je nog zeggen tijdens de lunch op de herfstrit : “ik ben een turbo man”.
                    dit is hem wel tenvolle uit !

                      [quote=”Rufie”:2ga1uci5]nu begrijp ik waarom je tijdens de Herfstrit zo weigerachtig was om door die diepe waterplas te rijden met de 4S. [/quote]

                      Idd , dat was puur afzien maar ben er zo traag doorgereden dat het achteraf allemaal wel meeviel. maar was idd stress

                        [quote=”ppp 356″:3m0cwr69]…maar zo maniacaal, dat kan ik niet opbrengen.

                        Hiervoor rij ik te graag met mijn wagens, [/quote]

                        Bij mij is rijden ook zeer fijn , uiteraard !
                        Maar het kuisen is voor mij echt een hobby waar ik van geniet. Ik geniet van het “bezig” zijn aan mijn droomauto en dan nadien van het resultaat.

                        Gisteren ben ik na Heroes (super serie op VT4) begonnen aan mijn linker wielkas en ik ben net voor 2h s’nachts gestopt. Ik moest stoppen wegens te laat maar de goesting was er nog steeds. En nu dat die wielkas helemaal klaar is geniet ik van het resultaat. En zo doe ik elke keer een stuk wanneer ik er zin (en tijd voor) in heb.
                        Ik ben trouwens heel fier op mijn remklauw , heb de blokken er moeten uithalen want anders krijg ik het niet proper naar mijn goesting maar nu is ze klaar om bij manier van spreken terug in de nieuwdoos gelegd te worden.

                          Ik had het ooit wel al is gelezen maar nu zie ik het zelf , H&R is leverancier /maker van originele Porsche veren en nog wel op de RS.

                          Ik had altijd een voorkeur voor Eibach maar blijkbaar is H&R ook geen brol. :)

                            [quote=”stefx911″:14rph7fh]Als de 2.7 echt zo slecht was en de 964 een miserie bak… dan is het toch wel merkwaardig dat er nog zo veel van rondbollen hé ;-) )
                            Idem voor de 996

                            I rest my case :wink: [/quote]

                            Dat is de nagel op de kop.
                            I rest my case too 8)

                              [quote=”WB”:1xgkycst]Zijn we wel serieus off-topic……. :? [/quote]

                              de topic starter vraagt waar hij moet op letten , dit mag daarbij horen denk ik.

                                Probleem is dat de het cijfer 1 op 3 totaal uit de lucht gegrepen is.

                                Het is nu éénmaal eigen aan het internet (forums) om dingen buiten proportie op te draaien. Op Rennlist zijn er oeverloze discussies gevoerd over dit onderwerp en keer op keer bleek dat het gros van de 996’en vertegenwoordigd op dat forum geen problemen hadden. Maar degenen die er wel hadden maakten kabaal voor al de anderen samen. En net zoals die ‘ollander’ slepen ze er dan talloze andere topics bij zodat ze zich gesteunt voelen.

                                Allé, stel je even voor , je bent een 996 rijder, niet echt autoliefhebber maar je hebt toch graag een snelle sportwagen en status symbool (groot deel van alle nieuwe Porsche kopers) en je hebt totaal geen miserie met die auto. Ga je dan op het internet gelijkgezinden opzoeken om te zeggen hoe fantastisch je wagen is ??

                                Een andere gelijkaardige persoon heeft na 5 jaar motorschade met zijn Porsche en hoort van de dealer (de wagen daar nieuw gekocht en altijd in onderhoud geweest) dat ze zijn wagen kunnen herstellen met nieuwe motor voor 6000 euro all in (meestal zelfs minder want er werdt nog extra in tussen gekomen bij eerste eigenaar door veel dealers). Waarschijnlijk zegt die man , “doe maar , 5 jaar oud en ik krijg een nieuwe motor voor eigenlijk 2 keer een groot onderhoud”. Die zal je ook niet horen op een forum.

                                Maar dan die andere persoon welke ergens via via een Porsche gekocht heeft en dan plots met een kapotte motor zit en te horen krijgt “sorry we kunnen u niet helpen buiten een nieuwe motor te monteren voor 11.000euro” , die man gaat natuurlijk is kijken op het internet of hij zijn miserie kan delen en nog beter , is kan ‘ventileren’ , als die dan al die anderen die hem voorgegaan ziet dan voelt die man zich plots de grote sukkelaar die bedrogen is en hop daar gaan we weer voor een nieuwe zeurpartij.

                                Je kan en mag niet verwacthten van een fabrikant dat hij zomaar zonder boe of bah alle garantie aanvragen aanvaardt he.

                                Een laatste bedenking , mocht die man zijn Porsche via een Porsche dealer in NL hebben gekocht en dan hetzelfde hebben voorgehad dan had PON veel meer geholpen.

                                  [quote=”911-lover”:mzs4t2dz][quote=”993S”:mzs4t2dz]De vervangmotor is zo geprijsd dat het niet lonend is voor een dealer om hem zelf open te gooien.
                                  [/quote]

                                  Dat klopt toch niet meer hoor

                                  Op mijn vraag aan Porsche AG wat de reden is geweest dat zij de prijs van een nieuwe motor in maart 2006 hebben verhoogd van € 6.500,- naar € 11.750,- (bijna 100% verhoging) wil men mij niet antwoorden.

                                  En volg eens dit vreselijke draadje[/quote]

                                  Zoals de topicstarter al aangaf , 10.000euro heeft de nieuwe motor gekost. Dat is mijn inziens nog steeds redelijk. Veel geld , akoord, maar redelijk. De eerste lage prijs was een prijs voor een bepaalde periode als commerciele tussenkomst bij die generatie 3.4 motoren. Nu zijn die auto’s al wat op leeftijd gekomen en heeft Porsche zijnn prijs verhoogd.

                                  En dat verhaal van die op het NL forum. Komaan zeg , dat is erover.
                                  Dus als een auto van 5 jaar een kapotte motor heeft dan moet de fabrikant dat zomaar in garantie vervangen omdat er nog wel al is anderen zijn geweest met motorproblemen. Welcome to the real world.
                                  Maar goed dat het internet nog niet bestond tijdens de hoogdagen van de 993 want ocharme , het zou wat geweest zijn met defecte klepgeleiders. En nog erger, de arme 2.7 met magnesium blok , wat zou daar niet over “gezeverd” geworden zijn. En nog , de eerste serie van de geliefde 964 waar de olie met bakjes uitlekde en waar de koppeling wel al is durfde ploffen.
                                  Ik vindt het “oh zo mooi” van de nostalgici dat “oud” automatisch beter is.
                                  Vann de 996 en Boxster zijn er zoveel meer gebouwd dan van de vorige modellen dat het niet abnormaal is dat er ook meer problemen opduiken.
                                  % gezien is het echter niks meer in vergelijking met andere (voorgangers of andere merken)

                                15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 559)