Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 559)
    • Dit wordt “de” cabrio !

        proficiat.
        135000 km is niks voor die auto.
        ploffende motoren zijn niet de regel maar de uitzondering.
        alleen hoor je alleen van de kapotte.
        dus niks van aantrekken en genieten maar.

          Weet het Koen, ik ben er ook nog lang niet uit !

            Weet het nog niet Setakira, Ik heb zin in de Mercedes SLS cabrio als die volgend jaar uitkomt.
            En ik hou het bij 4 auto’s. Dus als ik iets nieuws wil moet er iets anders weg.
            De Esprit verkoop ik niet want uniek. Dus blijft er alleen de 993S over. Weet het nog lang niet.

              Dat past er met de ogen toe op.
              Kan achteraan zelfs nog wat breder indien gewenst, technisch is het in ieder geval ok.

                Mooi , ik denk dat ik de C4S 996 de allermooiste 911 vindt.
                Da achterste is niet te doen. En ik had zo een mooi exemplaar :cry:

                  hier een link voor u , daar staat alles netjes uitgelegd

                  http://www.etusivu.info/Porsche-911-Car … ersary.htm

                    [quote=”vennekes”:20whs8us]
                    Raar.[/quote]

                    Niet raar , hoe verder in de tijd hoe meer dingen ‘veranderen’ (lees men weet het niet maar men zegt het alsof het gedrukt staat) :wink:
                    Uw andere informatie is correct. 2wd met X51.
                    Is trouwens een gewone carrosserie , geen 4S model.
                    Er zijn 1963 van gemaakt en dat model heeft toen enorm slecht verkocht. Dealers zijn daar jaren mee blijven zitten (Duitsland) en heb nieuwe auto’s aan zeer lage prijzen weten verkopen.
                    Koop hem als hij iets speciaals is voor u maar niet als investering. Een 996 4S zal op termijn meer waard zijn volgens mij. (zelfde km’s en toestand uiteraard)

                      Omdat je echt meningen vraagt hier de mijne (ongevraagde kritiek is nooit plezant).
                      Ik zou wat meer mijn best doen om juist Engels te schrijven. Leest wat vreemd en er zitten nogal wat schrijffouten in.
                      Heb maar 2 stukjes gelezen maar ik denk dat dat voor een Engelstalig persoon nogal vreemd gaat overkomen en je site niet au sérieux gaat genomen worden. De zinsbouw is niet evident als je de taal niet echt beheerst maar de schrijffouten zouden er toch uit kunnen via “spell check”.
                      In ieder geval succes gewenst !

                        Geen angst Jokke, ga ik niet doen. Pas op, ik ben alweer aan het dromen van iets speciaals voor volgend jaar maar dat is nog veraf.

                          Awel Koen omdat ik 21% BTW moet betalen , gij nie ? :twisted:

                            Mooi maar idd zeg, voor 205.000 euro koop je toch wel iets anders dan een werksgetunde 911.

                              Welkom op het forum en proficiat met je aankoop !
                              Geniet maar volop van de voorpret :)

                              btw , je ps ziet er super mooi uit met die velgen. Wat is er nog aan veranderd ?

                                Komaan Audio , da staat al maanden in alle boekjes en bovendien is de standaard 911 vernieuwd , dan weet ieder verstandig mens dat de rest volgt.
                                Vindt uw opmerking raar dat ze dit of dat niet zouden gezegd hebben.

                                  Koen, je maakt toch een grapje hoop ik ?

                                  Ten eerste is er weinig verschil van uiterlijk, alleen de lichtblok achter.

                                  En nog belangrijker, hebt gij Porsche al anders weten doen ?
                                  911 turbo 3.0 na 2 jaar vervangen door 3.3 met andere spoiler enz.
                                  964 turbo na 2 jaar vervangen door 3.6 turbo. En die was na 1 jaar al een oud model.

                                  De 996 turbo is ocharme 1 jaar op de markt en ze veranderen het dashboard.
                                  En zo kan ik nog vanalles opsommen.

                                  Bovendien heeft de nieuwe geen GT1 motor meer maar de direct ingespoten injectie motor van de huidige Carrera.
                                  Dat betekent dus dat de huidige turbo de allerlaatste is met deze bijzondere motor. Dit 997 turbo model is dus 3 jaar gebouwd en zal zo goed als zeker een grote verzamelaarswaarde krijgen in de toekomst. Tenminste de goede exemplaren met niet teveel km’s.

                                  Oh en nog vergeten, de 997 turbo is in Mei 2006 aan de eerste klanten uitgeleverd. De nieuwe turbo zal pas eind 2009 als MJ2010 geleverd worden.
                                  Dat is dus 3.5 jaar.

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 559)