Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 559)
    • Bijzonder verhaal maar als vader de geboorte van je kind missen is veel minder.

        [quote=”WalterDC”:2itjp3uo]Dat de 911 S in 1976 niet meer werd gemaakt is niet helemaal juist, Denis.
        [/quote]

        Ok, maar de US markt was in die jaren totaal anders dan bij ons.
        Ik had het dus wel degelijk over wat er hier in Europa te koop was.

        Ik ken de US 911S van Maddict, heb er op een rondrit een hele tijd achter gereden.

          Oei , rare situatie.

          De reden dat ik via het forum reageerde op je pm is dat het voor anderen niet meer te raden zou zijn. Ik had de wagen reeds opgenoemd en dus zouden anderen dan denken dat het deze niet is omdat je er niet op reageerde.

            Bedankt voor de PM Koen , was dus de nagel op de kop.
            Alhoewel ik de wagen maar niks vindt wens ik je er zeer plezier mee !!
            Echt waar.
            En wie weet , verander ik van mening nadat ik de jouwe heb gezien.

              Waarom zeg je niets over de Pontiac ?
              Is het een Fiero ?

              Ofwel hou je ons voor het lapje en is het een 914 met 6 cil blok.

              Blijft nie veel meer over.
              Ik ben uitgegokt.

                Zeg niet dat het een Pontiac Fiero is he , da is toch genen auto 8)

                  Nieuwe gok :
                  Renault Clio V6 !!!!

                    Mijn gok is een Boxster.
                    Veel plezier ermee Koen.
                    Wanneer heb je hem dan precies ?

                      Ik ken geen Ferrari met 6cil middenmotor.
                      De Dino maar dat is geen Ferrari en voor dat geld heb je een nieuwe 997 dus denk niet dat het dat is.

                      Ik dacht voor het letteraantal aan een Honda NSX , V6 middenmotor.
                      Super auto en de enige Japanner die ik zelf ook wel zou willen.
                      Maar kan dus niet…

                        [quote=”ferdy”:1c5lro5n]Ik heb een vriend die ooit in een Porsche center een nieuwe P wou kopen en toch naar een korting vroeg, zij hebben hem vriendelijk buiten gelachen !![/quote]

                        da moet dan in de jaren stillekes geweest zijn. :wink:

                          Koen , ik doe mee maar eerst een vraag ter orientering.
                          Komt hij in de plaatst van de 968 en 944 ?
                          Of alleen de 944 ?
                          Kwestie van het budget te kunnen inschatten.

                            Met sticker gaat altijd ongeacht of de wagen ooit in B is verkocht.

                            Ik heb ooit een paar Hummers H2 geimporteerd en beide als alleenstaand geval en ook dan bekom je een sticker. Alleen duurt dan alles veel langer.

                            De 250 euro bij d’ieteren is voor een homologatie , als de wagen na ’98 is gebouwd is dit alles niet meer van belang want dan geldt een Europese homologatie met COC document. (certificate of conformity).

                              Ja ja , de sticker via de keuring gaat perfect. Maar dan moet de auto in het bestand zitten. (dus reeds een B pvg nummer hebben)
                              Misschien hebben ze dat van deze auto niet gevonden en dan wordt het een uniek pvg nummer aangevraagd , en dat kan wat langer duren en t’is vakantie periode.

                              Dus uiteindelijk kan je kiezen voor de dure snelle weg (dieteren en 250 euro) of de tragere goedkope weg (keuring en rond de 100 euro)

                              Ik heb voor mijn auto (964 ’92) in juni een invoer gedaan via de keuring en op 3 weken was alles geregeld. Uiteraard vondt het keurings station voor die wagen reeds een toegekend pvg nummer en dan gaat het zeer vlot.

                                Als je snel wil rijden moet je via D’ieteren gaan.
                                Dan keuren en homologeren zij de wagen.
                                Kost je 250 euro.
                                Je moet de wagen na afspraak brengen naar D’ieteren Centre 2 in Anderlecht , ch de mons.

                                En anders idd geduld hebben. NL documenten zijn niet voldoende om een auto hier in te schrijven. Er moet een gelijkvormigheidsattest bij.
                                Dat komt ofwel van de overheid of zoals gezegd van D’ieteren.

                                  [quote=”torig”:30o9ibot][quote=”993S”:30o9ibot]
                                  Het gaat over een aantal eigenaars van “oude” Porsche’s die willen weten of ze uberhaupt een kleine omnium kunnen afsluiten.
                                  Gegevens zullen zeker volgen als je familie eerst laat weten of hij oude Porsche’s tegen diefstal kan verzekeren. Dus auto’s die voor bv 97 gebouwd zijn.[/quote]

                                  Ik heb het eens nagevraagd. Volgens hem is diefstal géénszins een probleem – weliswaar zal je de dagwaarde van je auto uitgekeerd krijgen bij diefstal (lijkt me ook niet meer dan normaal?).
                                  Voor een kleine omnium zei hij dat inderdaad de meeste maatschappijen dat verwerpen, maar middels een goede makelaar moet het mogelijk zijn.
                                  Zijn modus operandi is dan ook bij de verzekeraars waar hij mee samenwerkt* te verklaren dat hij het voertuig gezien heeft en de algemene staat kan omschrijven. Eventueel kan het zijn dat een inspecteur de wagen ook even moet nakijken, of dat er als tussenoplossing foto’s naar de verzekeraar worden gestuurd om de “status” van de wagen te laten vastleggen.
                                  [/quote]

                                  Ik vindt het ook spijtig , uit het bovenstaand bleek toch dat een goede makelaar het kon. :roll:

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 559)