Aangemaakte reacties
-
En wat zeggen ze dan bij Vandeplas in Aarschot ?
in antwoord op: verzekering Porsche, waar?[quote=”RSR”:3dt81wdb] Tevens is FVD strafbaar als het maar 25 of 35 PK zou zijn dat het vermogen om hoog gaat.[/quote]
Dat is niet alleen bij FVD zo, bij andere tuners die een gelijkaardig pakket leveren is dat net hetzelfde.
En waarom zouden die dan wel strafbaar zijn ?Als Porsche 250 aangeeft en zij komen in de buurt van de 300 (tolerantie wordt altijd aanvaard en aangenomen) dan is er toch niets aan de hand.
Je zou als fabrikant van zo een kit gek zijn om niet van die “kado” (het minder aangeven van het echte orig. vermogen) gebruik te maken.Ben benieuwd naar uw resultaten.
in antwoord op: LB2 Kit van FVD – ervaringen?Zeer juist Mich, de meeste gezonde 964’ers leveren ruim boven de 250.
Meesta +/- 15 pk meer.
De kit levert op de testbank een vermogen dat ligt tussen de 280 en 290.
De reéle toenname is dus rond 25 a 30 pk extra.
Op het Duitse P Forum hebben verschillende leden al echt gemeten en dit werdt vastgesteld.in antwoord op: LB2 Kit van FVD – ervaringen?[quote=”torig”:1ts5zlit]
Had ik mobile.de eerder gekend dan had ik hier in een turbo ipv een C4 gezeten :P
[/quote]90% van wat op mobile staat is ook op autoscout te vinden.
Ken(de) je die site dan ook niet ?Alleen als je een EC ident nr hebt (onze btw nr)
Een part moet gewoon in D de btw betalen.In elk degelijk naslagwerk van de 911 kan je die info vinden.
Het is echt geen geheim of zo.
In 76 had Porsche besloten om het 911 gamma eenvoudiger te maken met de komst van de 924 als instapper.De S van MJ 75 werdt de gewone 911 (vandaar dat je nog S ziet staan op die sticker vermoed ik of jouw motor was niet origineel, kan ook) ,
de 76 motor werdt geherwaardeerd naar 165 PK maar was zogoed als dezelfde S motor van 175 pk MJ75.
De prestaties waren nagenoeg gelijk in de praktijk.In 76 had je dus :
– 911 coupe en targa
– 911 Carrera 3.0 coupe en targa
– 911 turbo 3.0in antwoord op: Aankoop Porsche 911 2.7 1975Vooraan :
http://p-car.com/diy/relay/in antwoord op: stuur & versnellingspook lockHet simpelste dat je kan doen is een hoofdrelais (onsteking of benzinepomp) verwijderen.
Past zo in je broekzak , is in een wip verwijderd.
Startmotor draait dan nog maar motor slaat niet aan.in antwoord op: stuur & versnellingspook lockMee eens body doctor maar geef toe , wat Wim hier als amateur doet is toch zeer mooi, niet ?
Tuurlijk kan een pro het nog beter maar dan heeft hij niet de voldoening die hij nu heeft he !
En ik vermoed dat zijn wagen geen viese winter omstandigheden meer zal zien dus zal zijn manier zeker voldoende zijn.in antwoord op: Schade reparatie en restauratie 3.2 ’86.Idd , zoals ik al enkele maanden terug in deze draad schreef is uw auto zeker geen uitzondering. Eerder de regel.
Kan ook bijna niet anders. Wie zorgt ervoor dat het achter dat hoekje moddervrij blijft? Zogoed als niemand. T’is spijtig maar t’is zo.En niet alleen de G serie , ook de 964 serie zit met hezelfde probleem.
Mijn 964 targa (92) die ik in mei kocht had op die plaats roest.
Gelukkig was ik er op tijd bij en was het nog oppervlakkig.
Maar als die nog een paar jaar verder was geroest was het ook allemaal rot daar.in antwoord op: Schade reparatie en restauratie 3.2 ’86.Welkom.
Ik ben gek op de 964 targa.
Vertel wat meer over je wagen !
Is dat Amazone Groen ?
Ziet er mooi uit .
Waar gekocht ?in antwoord op: Even voorstellen…993 = ontwikkelingsnummer van de 911 periode MJ94 tot MJ98.
993 C2 = bestaat niet , maar soms wordt de 2 wielaangedreven basis 993 Carrera zo aangeduid.
De naam “Carrera 2” is alleen gebruikt geweest bij de 964 serie*993 4S = een Carrera met de brede carrosserie en onderstel van de turbo (zonder de spoiler) en 4 wiel aangedreven (net zoals turbo).
volledige naam 911 Carrera 4S*bij de 911 , van de 356 heeft ook een Carrera 2 bestaan.
OK, geen goesting om te discuteren op internet.
Heb verleden maand mijn 964 Targa in Alken gehomologeerd.
Had de handelaarsplaten bij en ze wilden ze zelfs niet zien.
Was alleen maar nodig voor de 2dehandskeuring zei men me.in antwoord op: importeren uit Nederland[quote=”tvanbroekhoven”:3ielu866]
Zelfs de wagen met een sleepwagen afzetten aan de keuring telt NIET. Er moeten garageplaten (of transitplaten) op hangen.[/quote]klopt voor de 2de handskeuring maar niet voor de homologatie (gelijkvormigheid) keuring. Bij die keuring heb je geen platen nodig.
in antwoord op: importeren uit NederlandKan het nog absurder ?
Wij dronken zeer regelmatig dat merk , met de nadruk op “dronken”.
Absurde reclame = een absurde firma en dus wil ik daar mijn geld niet aan geven.in antwoord op: Verander je naam en krijg een Porsche!