Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 182)
    • Echt wel :)
      Ik snap alleen niet waarom de eerste link niet wilt werken.. Iemand?

        Volgend weekend is het zo ver: de 24 uur van Daytona, eerste wedstrijd in Grand-Am en tevens voor het subkampioenschap NAEC. Even een terugblik op 2012 aan boord van 2 Porsches.
        Hier rijden we mee met de #67 van TRG dat uiteindelijk 2de zou eindigen. Wat een zalig circuit toch. Zodra de wagen begint te kantelen op de kombochten is echt indrukwekkend. :D


        Hier rijden we mee met de Belgen van Muelhner Motorsport in achtervolging van een Mazda. Ze werden 29ste.

        Vorig jaar werd Porsche 1-2-3. We kruisen onze vingers voor een herhaling :first:

          Nog steeds 2de zo te zien.
          Porsche, BMW én Mercedes vóór Ferrari, ja, zo hoort het :D
          Voor mij persoonlijk begint het seizoen pas echt met de 24 uur van Daytona eind van de maand. Eerste trainingen: Porsche 1-2-3-4-5 :) In de nieuwe GX klasse waren ze 1-2 met de Cayman. Ziet er geweldig uit.

            Besteld! :D

              De 924 Carrera GTR. Een wagen waarmee weinig geracet werd maar dat maakt hem niet minder zalig. Wat een :lekker:



              Op de onderste foto zien we Schurti/Barth op weg naar de 3de plek in de GTP-klasse in de 24 uur van Le Mans 1980.

                Wat een toeval, ik zag net het nieuws op endurance-info maar ge waart me voor ;)
                Volgens die site is het wel een Cup en geen RS. Het is de nieuwe wagen voor de Porsche Supercup. Hoe dan ook, dat geluid… :music:

                  Uitstekend nieuws. De ontwikkeling van de nieuwe 991 GT3 RSR verloopt beter dan verwacht en het staat nu al vast dat er 2 aan de start zullen staan van de 24 uur van Le Mans. :D Prachtig nieuws voor de 50ste verjaardag van de 911. Het zal de eerste keer zijn sinds de overwinning in 1998 met de 911 GT1 dat Porsche als fabrieksteam aan de start zal staan. Porsche AG zal hierbij samenwerken met Team Manthey. De rijders zijn nog onbekend maar het zijn de allergrootste namen die de ronde doen: Holzer, Dumas, Bernhard, Pilet, Lieb, Lietz en Bergmeister. Of het team het volledige World Endurance Championship zal meedoen is ook nog onduidelijk. Ferrari en Aston Martin, hier komt hij! :driver:
                  Op de foto uiteraard nog de 997.

                    [quote=”Funny” post=112594]Ja en neen !
                    In onze ogen is dit heiligschennis ,langs de andere kant stel je voor dat dit je enorme inkomhal siert ;)[/quote]

                    Ik hou het toch eerder bij heiligschennis :D

                      De Carrera GTS. Oorspronkelijk, en veel bekender onder de naam 904 GTS. Officieel echter werd de naam 904 vervangen omdat Peugeot moeilijk deed omdat het een x0x nummer was. Net als bij de 901 (->911) en 906 (Carrera 6). Ontworpen door de zoon van Ferdinand, Butzi, was deze wagen uitermate succesvol. Gebouwd begin jaren ’60 haalde het 257 km/u met 200pk uit een 4 cilinder. Nodeloos te zeggen dat successen werden geboekt, vooral op Le Mans en de Targa Florio. Wanneer deze wagen later met 6 en 8 cilinder motoren voorbij de 270 km/u geraakte was het het begin van het einde van de amateurracerij op hoog niveau. Dergelijke wagens besturen vereisten professionele piloten, zeker met oog op de opvolger: de 917 met 520 pk. Overigens een pracht van een wagen! :lekker:

                        [quote=”Funny” post=113253][quote=”997″ post=113243]Een opgefokte tractor (!) :happy: :D[/quote]

                        En toch vind ik het mooi . ;)[/quote]

                        Ja ik vind het ook wel iets hebben. Ik wist alleen niet dat die tractors van de jaren ’60 vandaag de dag getuned worden :)

                          Een opgefokte tractor (!) :happy: :D

                            Mooi! Mooier dan zijn voorloper vind ik.

                              [quote=”Rufie” post=112699]C88 was een opdracht voor het studiebureau in Weissach. Vind nu niet dat je dat een Porsche kan noemen.[/quote]

                              Het had in die tijd inderdaad niet de badge van Porsche. Er staat ook geen Porsche-logo op. Ondertussen staat het wel in het museum in Stuttgart en staat hij bekend als een Porsche-concept. Hangt ervan af waar men de grens trekt van wanneer een ontwerp tot het merk behoort. Voor mij is het een Porsche omdat het zeker geen ander merk is, maar ja, maakt niet uit :D Feit is dat ik verschoot toen ik het ontdekte..

                                [quote=”Funny” post=112546]@997 sorry maar de Panamericana vind ik ook wel knap . ;)
                                Als ze dat model hadden uitgebracht stond hij hier ergens in de garage .[/quote]

                                Goed, ik zat er dus volledig naast :D Ik vind vooral zijn wielkasten niet mooi.

                                En de zeer atypische Porsche C88 uit 1994? Bedoeld voor de Chinese en Indische markt maar nooit aangeslagen.

                                  [quote=”Mushroom” post=112435]:oops:
                                  ‘t Is toen dat die uitkwam dat ik beginnen interesse tonen heb in Porsche. Daarvoor moest ik er niet van hebben. Nu vind ik ‘m nog altijd iets hebben en het profiel op de banden maakt het af…[/quote]

                                  Vreemd. Ik vind hem echt afschuwelijk. Had verwacht dat iedereen dat zou vinden, sorry :) Ik vind het precies een Lego Technic versie van een 911. :) Maar goed, smaken verschillen.

                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 182)