Aangemaakte reacties
-
@BW
Je level van olie is OKIDOKI, no worries, meer info zie picture in bijlage.
Gewoon regelmatig olie level checken,
wel met warme motor olielevel checken.
indien nodig, per 500ML bijdoseren.
Zelf doseer ik bij op een reeds wat afgekoelde motor om de naar buitenkomende oliedampen te vermijden.Olieverbruik op 997.2 is toegelaten tot max 1,5L/1000km :coolness:
@IVE
Volledig correct. Trop is teveel, en teveel is niet goed, liever onder max top filling.
@Dominique
inderdaad 1 vakje is +/- 400ml , tussen de pijltjes min/max is 1,25Lin antwoord op: Oliepeil 997 ok ?[quote=”GrPeter” post=275061]@TGeert, perfect!
Voor de rest van de limburgers die willen aansluiten.
Arrival Time: 7u45/8u00 – Total Tessenderlo (E313 – Lummen-Antwerpen).
Ready4TakeOff: 8u00[/quote]combineren julie dit met ?
Misschien verzamelen aan het benzinestation Kruibeke?
8:30u daar samenkomen?
8:45 door rijden???Dan kan ik 7min later aansluiten op E17 oprit 15 Temse, moet eerst mijne co-piloot ophalen in Willebroek.
Tis maar dat ik weet hoe laat jullie onder de brug doorkomen…
thx for feedbackin antwoord op: porsche en koffie op 24 februari te wingene[quote=”muffit” post=265555]Fotograaf zal wel even tijd nodig hebben om die foto’s te verwerken.
Rond de middag had hij er al meer dan 1000 genomen….
[/quote]Fotograaf al gedaan met verwerken?
want ik ben benieuwd… :happydance: :think:Taxatie en invoer laten doen door Gert Beets, no issues, gewoon top.
Nice ride, enjoy!!
zelfde velgen op mijn winterbanden zitten….indeed easy to clean
[quote=”Xaverius” post=259200]Mooi !
(Ben heimelijk altijd fan gebleven van de meer uitgesproken rondingen van mijn 997.2 C4 dan die van de 991…)[/quote]
daarom bij 997.2 gebleven!!!! :happydance:
in antwoord op: And we are here again…Zou normaal zijn voor 997
het heeft iets te maken met de standaard uitlijning van de 997: negatieve camber
net iets te veel van het goede voor slijtage, maar het zou de handling bevorderenBij PC hadden ze gemeld, dat ik de slijtage van de banden aan de binnenkant diende op te volgen…makes sense gezien het voorgaande… :up:
natuurlijk moet de slijtage aan beide banden +/- gelijk zijn, indien niet is er iets loos met de ophanging en/of uitlijning
bijkomend: The harder you push the car, the faster the tyres wear…. :driver:
in antwoord op: slijten bandenjammer,
keek er al naar uit om de gezamelijke sound te bewonderen… :music: :driver:[quote=”Yellow Submarine” post=255944][quote=”_X4_” post=255927]onderstaande kleuren combinatie :respect2: :respect2: :respect2: :driver:
Akkoord maar de rest van het plaatje is ook niet te versmaden:
[/quote]
gelijk heb je, mogen ze zo afleveren op mijne oprit…. :driver:
in antwoord op: Online Porsche pics (deel2)German Outlaw by Sidney Industries
Voor de liefhebbers de getunde turbo S zou te koop staan….
in antwoord op: Online Porsche pics (deel2)onderstaande kleuren combinatie :respect2: :respect2: :respect2: :driver:
in antwoord op: Online Porsche pics (deel2)veel spijt dat ik niet ben kunnen gaan, ne mens heeft soms teveel te doen he… doeme toch,…
zou wel interesse hebben in roadbook om eens de westvlaamse wegen te herontdekken…..in antwoord op: West-Vlamsche Buzze Toer 27 Augustus 2017A porsche in houston Texas? :?: :?: :?: :?:
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porsche[quote=”WD 1970″ post=251369] @ x4 …ik heb hier de link gevolgd van PUUR Porsche magazine en dat lukte vrij goed , ticket zat dag erna in mijn mailbox. :[/quote]
Via mijn outlook.com adress werkte het niet, daarnet nog geprobeerd…
na het lezen van je post, eens met een ander email adres geprobeerd en bingo…binnen de minuut een ticket…thxhet kan aan mij liggen maar de pre-registratie lijkt niet te werken… :bounce: …. and i want to go… :driver:
[quote=”deepee” post=247950]964 Chopped, Stretched and V8 Power
en de motor van kant gewisseld…. :bounce: :bounce: :bounce:
in antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !