Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 57)
    • Zoals door Wouter al aangegeven ben ik aanwezig met wat leuks :geek:
      Georganiseerd door en voor de liefhebbers. Zou leuk zijn om wat forumleden te mogen verwelkomen!

        VERKOCHT ☺️

          Zal ook van de partij zijn :salut:

            [quote=”cabrio wim” post=254303]Blijkbaar dat het lang geleden is dat je hier vertoefd of gelezen hebt, anders had je ander verkoop draadje gezien wat gesloten werd omdat er niet aan de regels van het forum voldaan is in een verkoop draadje.

            Maar mooie auto en succes met de verkoop en goede zaken met het nieuwe bedrijf. :up:[/quote]Excuses, heb ik direct in orde gemaakt :engeltje:

              En meer foto’s:

              15.jpg

              MCP_8219.jpg

              17b.jpg

              MCP_8173.jpg

              struts.jpg

                [quote=”Wout_RS” post=203962]Gebruik je geen product om remstof op te lossen? of hadden deze velgen hier geen last van?

                + zou je iron-X durven gebruiken om velgen met chroom afwerking?

                Ik zit te twijfelen of ik deze stap eens zou doen op m’n fuchs velgen, maar ben bang voor aantasting[/quote]Wouter, niet doen, dit gaat witte aanslag geven. Je kan ze wel met een gewone velgenreiniger reinigen. Eventueel met een type superresin van de nodige aanslag ontdoen. Grtz

                  [quote=”stijnG” post=203904]sorry dat ik hier even een zijsprongetje maak, maar die cayman clone tartte bij mij alle verbeelding.
                  Maar het gaat veel verder, check onderstaand filmpje eens……zonder schaamte.
                  Ik veronderstel dat die mannen legio rechzaken lopen hebben. Hoe zit het met de veiligheidsnormen bij dergelijke wagens? Kwaliteit zal wel dubieus zijn… and so on

                  https://www.youtube.com/watch?v=3mgt0nMovIQ%5B/quote%5DZonder schaamte… Man man man, dit acht je toch gewoon niet voor mogelijk? Zo’n wagen krijg je dan ook nooit de EU in veronderstel ik?

                  Het is zoals Patrick zegt, zo’n zaken worden voor Chinese ‘rechtbanken’ uitgevochten. Als Europeaanse constructeur wordt je daar sowieso uitgelachen vrees ik… En ondertussen maar lekker alles kopiëren… Degoutant, meer wil ik er niet over kwijt.

                    [quote=”porsche 1988″ post=203375]Iemand een tip welke officiele
                    garage het meeste ervaring heeft met luchtgekoelde P?

                    [/quote]Neem Carrera Motors. De chef aldaar is enorm arrogant en achterbaks maar de technieker is de beste die er is. Iemand met respect voor materiaal en een echte purist.

                      Heeft er iemand die 993 Turbo (zilver) geïnspecteerd? Was een Japanse wagen maar heb niet nader onderzocht. Iemand hierover extra info?

                        Toffe wagen!!!

                          Die gast kent z’n vak anders wel wat schattingen betreft. In hoeverre die in dit geval neutraal is weet je natuurlijk nooit. Maar je moet hem bezig gezien hebben vooraleer je er een uitspraak over doet. Ze, schatters, zijn niet allemaal hetzelfde :P

                            Ja Mush, tip top zetten en zo houden om nooit meer weg te doen :D.

                            Het enige dat de wagens hier kan houden zijn de echte liefhebbers die niet plooien voor geld. Gelukkig maar dat het vol zit in België met echte Porschisten.

                            Dat die Chinezen hun eigen buchtproducten eens terug naar ginter halen ipv hier hun P’s te komen kopen…

                            Ik ben benieuwd waar we in deze discussie zullen staan eind 2015. Iemand een glazen bol?

                              [quote=”Rocco” post=192097]Ik hoop dat het hier ook nog eens over de echte P liefhebbers gaat in plaats van de investeerders, Marc Coucke doet met zijn geld wat hij wil maar veel heeft hij hier nog niet bijgedragen ;)

                              Zo dat is er ook even uit :mrgreen:[/quote]Daar kunnen natuurlijk evengoed P-liefhebbers tussenzitten. En als je nu mocht kiezen: Een Marc Coucke die ze koopt of een verhuis van ‘ons’ (althans Europees) erfgoed naar China…

                              Ik hoop van harte dat ze allemaal hier blijven, maar dat zal een utopische gedachte zijn vrees ik :P.

                              @Mush: moest ik u zijn ik doe die 964 nooit weg… Wat ze er ook voor zouden geven… Zolang je ze niet nodig hebt: lekker houden en mee rondcruisen, zo kunnen wij ook meegenieten ;).

                                Hopen dat de prijzen gaan zakken de eerste jaren is voor dromers (sorry voor hoe ik het uitdruk Mush ;)). China heeft 65.000 EUROMILJARDAIRS. Als 1% daar begint met verzamelen is het direct gedaan voor ons. Rusland en India zijn er ook nog… Maar China is nu rijker dan ooit, thans de rijkste zijn er rijker dan ooit tevoren. Eenmaal zij snappen dat het eigenlijk niet de echte Porsches zijn waarmee ze nu rondrijden (allemaal watergekoeld daar) dan is het gepasseerd voor ons straatarme Belgen. We mogen in een welvaartstaat leven maar miljardairs in groeilanden zijn nog van een ander kaliber dan een Marc Coucke bvb. Hier worden zo’n mensen dan nog eens zwartgemaakt op de koop toe trouwens, schande.

                                De 2.7 RS is bvb een wagen die over enkele jaren los over de 1.000.000 zal gaan. De prijzen nu gaan omhoog, volgens mij, door de povere intresten over heel Europa dus de mensen gaan aan het verzamelen, met de Belgen voorop (verzamelen is in tijden van welvaart een weerspiegeling van ‘hamsteren’ in tijden van oorlog. Belgen hebben nogal wat oorlogen gekend dus vandaar het groot aantal verzamelaars. We hebben het land met de meeste verzamelaars per capita -postzegels, boeken, wagens, noem maar op-. Eens een leuk weetje ;)).

                                Een bubbel: volgens iedereen die moeite krijgt om hun droomwagens te betalen of ze nu al niet kan betalen. Ik zeg dit met alle respect voor de duidelijkheid.
                                Een goede investering: volgens iedereen die de €’s heeft en ze ervoor wil neerleggen, Meestal door de mensen die potentieel herkennen in het professionele leven. Dus waarom niet bij (bijna-)oldtimers? Het is toch ook een echte business aan het worden, meer dan ooit tevoren.

                                Een eindeloze discussie maar tijd zal het uitwijzen. Mijn pronostiek: in 2015 weer 15-20% erbij wat de luchtgekoelde betreft ;). ‘Place your bets’ zou ik zo zeggen.

                                Dat mensen met die topwagens ze vrij weinig uithalen: dat heeft de maatschappij aan zichzelf te danken.
                                Rij je met een mooie wagen rond? Iedereen praat er (slecht) van.
                                Parkeer je hem ergens en is er sprake van jaloezie: vandalisme met soms (hele) dure schade tot gevolg. Moesten de mensen elkaar eens wat meer gunnen dan zouden die toppers echt wel meer buitenkomen.
                                Laat je hem ergens onbewaakt achter: hij wordt (op bestelling) gestolen en de politie zit met een lang gezicht naar je aangifte te luisteren, je ziet de wagen nooit meer terug (God -of Allah- mag weten waar ze naartoe zijn).

                                Zo, dat moest er even uit ;)

                                  Deel ze met ons en je zal al een hele stap verder geholpen worden :).

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 57)