Aangemaakte reacties
-
Ze zijn natuurlijk niet allemaal slecht uit de us hoor, ik heb er 2 jaar geleden zelf eentje gekocht in de states.
Ik heb hem 1.5 jaar gehad en verkocht voor een 964. De 911sc was binnen de 2 weken verkocht aan een Duitser die de wagen is komen keuren met een specialist.
Nu een 964 en moeten zeggen naar mijn zin rijd dat veel leuker.in antwoord op: Vraag over een 911 SC 1980-1983Een verfdikte meter is geen probleem :|
in antwoord op: wat gaan de prijzen doen ?????????[IMG]http://i65.tinypic.com/nb441e.jpg[/IMG]
in antwoord op: Welke velgen zijn dit?18″ kerscher, wel niet de 3 delige.
[IMG]http://i66.tinypic.com/2dwgqwz.jpg[/IMG]
in antwoord op: Welke velgen zijn dit?al eens een porsche proberen te verkopen… de vragen en vragen en vragen. En de meeste zijn dan nog niet eens kopers.
En als je als verkoper goed zit met je prijs en je weet dat hij zeker verkocht geraakt zonder al te veel moeite.
Tja dan kan je zelf de spelregels bepalen, en gaat de koop niet door. Komt er wel weer een volgende.in antwoord op: Wie kent deze handelaar uit selfkant duitslandMet de hogedruk reiniger en de lans voor klinkers is het er zo af.
Heb het even op mijn grill gehad van mijn merz, maar was niet sterk genoeg. 1 steentje en er was al beschadiging aan de plasti dip.in antwoord op: Opgelet met PlastidipEen erkende hersteller kan zich tegenwoordig niet meer permitteren om geen correcte herstellingen uit te voeren.
Elk vervangen onderdeel moet in het bestek en de eindafrekening staan.
achterlichende schade aan de boite kan inderdaad achteraf nog voor problemen zorgen.
Maar wij hebben nog maar pas een golf binnen gehad 3 jaar geleden hersteld en nu amper 25000km verder stuurhuis kapot.
Expert is opnieuw moeten langskomen en heeft een tussenkomst van 70% gegeven, Vw doet de andere 30%
Wagen werd dus hersteld in een erkende carrosserie en perfect onderhouden bij VW.
Dus dat zijn zeker 2 belangrijke punten om achteraf geen discussie’s te krijgen.ik werk er niet…. ik leid de carrosserie zelfs :happydance:
Maar werkt ook andersom he. Had er die hier bij mij een mercedes kwamen kopen.
” ah mijnheer ik zie dat die deur en motorkap herspoten is, was zeker een geacidenteerde wagen….. prijs is dan ook veel te hoog.
Wacht ff…. meter derop en BAM. Vertel nog is dat hij herspoten is :driver:Chemical Guys Black on Black
https://www.chemicalguys.com/Black_on_Black_Instant_Shine_Spray_Dressing_p/air_spray_1.htm
Awel ik heb er eentje van ali express, prijs was 125€ en moet zeggen dat ding werkt perfect.
Even goed als de dure op mijn werk (carrosserie afdeling Renault)En ik vind het perfect, toen ik mijn 964 ging kopen kon ik dadelijk zeggen dat de motorkap en de kofferklep herspoten waren.
Ook bij de 2de hands van mijn vrouw die we in Duitsland zijn gaan ophalen was het zo gemeten. Gans de wagen rond of het overal dezelfde lakdikte is en je weet of het oirgineel of stukken hersporten is.Ik zeg kopen, super handige tool. En geen gezever meer van verkopers, deze is nog nooit overspoten….euh even meten :up:
Oldtimer prijzen over het algemeen dalen idd ligt, maar volgens het toonaangevende Hagerty Porsche’s nog lang niet
in antwoord op: Prijzen 964Zelfde verhaal hier… 7700€ voor een new beetle. Tot we daar aankwamen en moesten wachten tot zij een bod binnenkregen op de beetle.
4800€….. :happy:
in antwoord op: ervaring met ” wijkopenuwauto.be “Voor de keuring heb je idd geen coc attest meer nodig, dat werd Belgie sinds enkele jaren opgelegd door de Europa.
Maar nu spelen ze het anders, Div wil de wagen niet inschrijven want zonder coc hebben ze geen gegevens ofwel pakken ze MAX C02 uitstoot ofwel krijg je alles terug omdat ze geen info hebben om de wagen in te schrijven.in antwoord op: coc attestSuper leuke openingsrit…goed gedaan Geert :happydance: