Aangemaakte reacties
-
Dat denk ik ook :-)
in antwoord op: 2x RH velgen (3-delig) – SPEEDline lookNog nieuw in de verpakking
Attachments:in antwoord op: velgdoppenHeb ik nog een setje van liggen, nieuw verpakt (nooit gebruikt)
25€ inclusief verzending zijn ze van jou
Foto’s kan ik er ook nog van maken..
in antwoord op: velgdoppenGoedkoper in Nederland…. Al eens gekeken naar de prijzen van de 964’s :salut:
in antwoord op: Vier keer meer oldtimers bij autokeuringmijn 1980 met backdated fuchs
Attachments:in antwoord op: FUCHS “Backdaten”in antwoord op: Marktevolutie, even in de andere richting?wow, ziet er leuk uit… Veel plezier
in antwoord op: Mijn aanwinst!!Welkom, Leuke keuze een 944, Nog net op tijd voor de prijzen de “hoogte” ingaan.
in antwoord op: De jacht is open!!Super…ga er asap eentje bestellen :happydance:
in antwoord op: Valve adjustment tool (gezocht)T2a inruilen op deze 912€ +opleg lijkt me een slechte deal. De verkoper zal u graag zien langskomen :think:
in antwoord op: iemand die deze 912 E ken / al gaan bekijken isSuper staat en tot in de details, was het een westfalia of een Deluxe L was hij volgens mij al lang verkocht. Maar een gewone deluxe (hoppelijk) zonder orginele banken…. Ik vrees dat de prijs aan de Hoge kant is.
Succes met de verkoop
in antwoord op: VW T2a – 1971 – FULL RESTO[quote=”bzguy” post=223738]Had je wagen minder dan 2 maand voor je hem aanbood bij de Belgische keuring een technische keuring (in jouw geval TUV) ondergaan ?
Dan hadden ze je wagen enkel visueel mogen controleren en een keuringsrapport “visuele keuring” moet afleveren.
Sinds oktober 2013 mogen ze zelfs geen CoC meer vragen als de wagen reeds ingeschreven was in een ander Europese lidstaat.
Heb het KB gevonden :
zie HIER
PDF toevoegen als bijlage lukt helaas niet (of ik doe iets verkeerd) :([/quote]
Probeer maar eens met het KB ;-) , ik heb het onder hun neus geschoven. En geen probleem bij de keuring zij weten dat ze het moeten aanvaarden, gekeurd zonder COC.
MAAR dan…. DIV heeft dan geen gegevens van de wagen en neemt voor jou de hoogste CO2 waarden en dan is de inschrijvingstax zo hoog dat je hun toch maar een COC bezorgt om aan een aanvaarbare inschrijving te komen.in antwoord op: Ervaringen keuringsstationsow idd vrij “krokant” :-)
http://www.alberssportscars.nl/voertuig/porsche-912-matching-numbers-project
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5ow idd vrij “krokant” :-)
http://www.alberssportscars.nl/voertuig/porsche-912-matching-numbers-project
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Spijtig genoeg is dit idd door europa opgelegd, En bij de keuring geen probleem om de wagen te keuren zonder COC MAAR wat zeggen ze bij de DIV… zonder coc hebben we geen gegevens van die wagen over Co2..kw. Dus onmogelijk om deze in te schrijven.
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.