Aangemaakte reacties
-
Heb je toevallig ook nog een motor beschermplaat.
Ik ben er al effe naar op zoek.in antwoord op: diverse gebruikte 993 onderdelen UPDATE 27 septemDe auto komt van Nederland en moet nog gehomologeerd worden. En men vraagt dan om alles origineel te houden. Zouden ze deze goedkeuren?
in antwoord op: schokdempersnog steeds op zoek ?
in antwoord op: 964 of 993 cabrio tiptronicspijtig dat de markt juist nu op zijn gat ligt.
Ik ken iemand die er eentje zoekt maar hij heeft maar een budget van 32000 euro en dat is dan weer te weinig.
Veel succes gewenst.in antwoord op: 997 Carrera 2Als je een goede verzekeringsagent hebt kost dat weinig moeite. Platen binnenbrengen en platen gaan halen en 630 euro uitgespaard.
in antwoord op: Inschrijving Porsche tijdens de zomermaandenJa ik heb hierboven nog bijvermeld dat ik dezelfde info ook in dat desbetreffende magazine ( rs magazine les passion des porsches nr 123) terug vind. Ik dacht dat die hun info toch twee keer nakijken. Maar inderdaad wat jij zegt vind ik dan ook weer terug op turbo-look.de. Die zullen dan wel juist zijn zeker.
in antwoord op: WTL of Turbo gezochtIk heb de informatie gehaald uit deze link die ook over mijn aangekochte wagen handelt :
http://www.brinkert.classicdriver.com/uk/find/4100_results.asp?&dealerid=10208&lcarid=1843322&action=advanced_searchIn het “RS MAGAZINE” La passion des Porsches nr 123 van september 2011 staat duidelijk vermeld ” production 702 exemplaires ” Ik kan het altijd eens inscannen.
Dus bij beide wordt 702 vermeld. Ik heb dat echt niet uit mijn duim gezogen. In een vorige discussie ( zie porschforum nl) wist men ook al niet verder dan 745 stuks te komen.
Is de 1500 stuks niet gebaseerd op de TL en WTL samen? Maakt ook weinig uit, 1200 of 702 het is in ieder geval een mooie collectorswagen met weinig produktieaantal.Maar het was een goei he Geert. Dat doe jij graag he.
in antwoord op: WTL of Turbo gezochtIk had vorig jaar mijn 993 ingeschreven, er 2 maanden mee rondgereden, toen heb ik hem te koop gezet en uitgeschreven. Intussen had ik mijn betaling binnengekregen voor de rijtaks.
Ik heb toen een mail naar de belastingen rijtaksen gedaan en gevraagd om maar 2 maanden te betalen en niet de ganse periode. En wonder bij wonder dezelfde week kreeg ik bericht terug dat dat geen probleem was :applaus: . Zodoende moest ik maar 2 maanden betalen. Kreeg dan wel niets terug natuurlijk :mrgreen:in antwoord op: Inschrijving Porsche tijdens de zomermaandenIk (Albert) uit Bilzen sta er ook nog niet bij :(
964 originele WTL uit 1993
in antwoord op: Lijst van forumleden en type PorschesDiagnose : lek aan de kleppendeksel. Van te lang stil te staan waarschijnlijk. de dichting was een beetje stug en zo gaan lekken door een overdruk veroorzaakt door te veel olie in de motor. Geluk gehad, geen schade aan de motor , die loopt gelijk een klok. Voor de rest een onderhoud gehad en alles was tip top in orde.
in antwoord op: olielek boven motor 993De auto gaat vrijdag naar Serge Power Hasselt voor nader onderzoek en onderhoud.
Volgens hem zou het wel eens de oliethermostaat kunnen zijn . Waar die zit weet ik ook niet hoor. Best afwachten tot volgende week wat betreft oorzaak. Ik laat het in ieder geval weten.in antwoord op: olielek boven motor 993Bedankt, maar op forum.nl zei men mij dat er op een 993 geen carterverluchting zit.
Zou het dan toch kunnen dat hij het teveel aan olie via de olievulstop of in de buurt via een slechte dichtingsring uit geduwd heeft?
Moest er toch een carterverluchting zijn waar bevind zich die dan of hoe ziet hij er uit?in antwoord op: olielek boven motor 993Olaf, je mag het mij altijd laten weten.
in antwoord op: Gezocht Becker radio/cd of nav.Ik heb van gisteren mijn 964 cabrio Wtl en ik heb er 600 km meegereden.
Nu vandaag wil ik hem verplaatsen maar hij valt telkens stil. De toeren zijn waarschijnlijk iets te weinig. Kan ik dat zelf regelen door de ralentieschroef te verdraaien of is het beter naar een specialist te gaan?in antwoord op: 964 probleem; stilvallen motor bij stationair toerental