Aangemaakte reacties
-
Ben zelf ook wel voorstander van de echte Carrera striping…
Voor de Engelse auto’s geen probleem voor de keuring in België omdat ze origineel zo geleverd zijn af fabriek.
Voor de keuring mag je niet aanpassen naar centrale moer… origineel af fabriek daarentegen is dus toegelatenin antwoord op: velgen met centrale moerDe 3.2 speedster werd inderdaad geproduceerd in 1989.
De 964 speedster werd geproduceerd in 1993/1994
in antwoord op: 911/964 3.2 speedster 1989Filmpje werkt inderdaad toch, was wat meer geduld nodig om te downloaden…
in antwoord op: vroemdag 2008krijg filmpje niet afgespeeld en foto’s komen ook niet op scherm…
in antwoord op: vroemdag 2008Ik had uiteraard ook graag een echte Porsche gehad maar niet iedereen is even kapitaalkrachtig als ppp. En ik heb ook nog andere prioriteiten in mijn leven.
Ik heb deze replica gekocht omdat het een Apal is, ik heb altijd naar deze mensen van Apal opgekeken, als klein manneke al, omdat de wagens geproduceerd werden op goed 20min. van mijn deur. Mocht het een andere kit geweest zijn zou ik het ook niet gekocht hebben, alleen omdat het Belgische makelij is. Ik ken de oprichter van Apal ook persoonlijk, de man is ondertussen oud en versleten maar echt ne sympatieke kerel. Voor mij is het ook geen “Porsche 356 speedster replica” maar een Apal Speedster, zoals hij ook op inschrijving staat.
in antwoord op: 356 speedster replicaWim,
Ik heb er een heel fotodossier van, maar teveel om hier allemaal te plaatsen…
in antwoord op: 356 speedster replica[quote=”SidewindR”:azxnppj9]
Anyway, hier al een voorproevertje van de fotos :wink:
[/quote]Mooie foto’s van de 997 CUP S van ons team…
2x een foto met Duval aan het stuur, 1e foto vrij vroeg in de race (zie ja uiteraard aan de auto), 2e foto van gisterenmorgen rond 7u want vlak erna is hij binnen gekomen om te wisselen en hebben we een nieuwe voorbumper gemonteerd…in antwoord op: 24h Francorchamps[quote=”mcklusky”:2xha26fp][quote=”AutosDekens”:2xha26fp]
Als ze nu hier in België nog zo een manier vinden om de zwarthandelaars tegen te gaan dan zouden we al een heel pak verder staan, dan zou er eindelijk iets goed gebeuren in dit apenland![/quote]Daar hebben ze thans regeltjes genoeg voor hoor, en bij mijn weten moet je toch een diploma of attest hebben om dat te mogen doen ?
Enfin, via via heb ik vernomen dat ze daar vanaf 2009 serieus grote kuis in gaan houden.[/quote]
Dat is het nu juist… ne zwarthandelaar heeft meestal geen diploma en wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen…
Je moet maar eens rond kijken op het net hoe vaak dezelfde verkopers opduiken, steeds met een andere auto in de aanbieding… kom zelf vaak genoeg dezelfde aanbieders tegen waarvan ik weet dat het allesbehalve officieel is… altijd mooi verhaaltje er rond, redelijke prijs want ze moeten toch niks afgeven aan de belastingen. Sommigen durven zich zelfs voor doen als specialist terwijl ze niet in orde zijn, ocharme die kopers, als er iets gebeurt moeten ze niet hopen op garantie of wat dan ook…
Ik hoop dat je gelijk hebt dat ze er vanaf 2009 grote kuis in gaan houden want het wordt hoog tijd!in antwoord op: Ook aan de beurt…[quote=”mcklusky”:3nsjj2wx]
ik heb iets soortgelijks aan de hand gehad, jaren geleden een wagen in duitsland gekocht, daar uitgevoerd op mijn naam, echter nooit ingevoerd in belgie of ingeschreven, ruim 4 jaar later kreeg ik telefoon van iemand bij DIV, dat ik invoertaksen moest betalen en kunnen aantonen dat de wagen geldig ingeschreven en verzekerd was.
Ik heb de brave madam toen verteld dat ik die wagen als wrak gekocht had voor onderdelen (motor en bak) en de rest in onderdelen had verkocht, ik moest dit op papier zetten en naar hen sturen en heb er daarna niets meer van gehoord…[/quote]Ik vind dit op zich geen slechte maatregel… alleen moeten ze bij invoer een onderscheid maken of het gaat om een rijdend voertuig of dat je een wrak koopt dat niet onmiddellijk of nooit meer de baan op kan…
Als ze nu hier in België nog zo een manier vinden om de zwarthandelaars tegen te gaan dan zouden we al een heel pak verder staan, dan zou er eindelijk iets goed gebeuren in dit apenland!
in antwoord op: Ook aan de beurt…Ik vond de 250 euro nochtans zeer redelijk als je ziet wat er in de plaats komt…
Voor die prijs was het niet enkel een namiddagje rijden hoor… ook ‘s morgens nog de nodige rondjes met instructeur voor de beginnelingen en pace car ronden voor de gevorderden, daarna voormiddag ook al vrij rijden en dan een hele namiddag vrij rijden…
Eveneens in de prijs inbegrepen was de middaglunch.
Als je met skylimit een namiddag zou gaan rijden van 13u tot 18u aan 60 euro per uur is de rekening vlug gemaakt he.in antwoord op: Erandag te Zolder 04/06[quote=”eric63″:20cdrpkk]iemand toevallig eentje op overschot :?:
Thx, Eric[/quote]
Ik denk dat ik nog een nieuw nederlandstalig instructieboekje liggen heb, ik kijk het even na. Ik bestel ze regelmatig, ook als ik ze niet onmiddellijk nodig heb omdat het vaak lang wachten is.
in antwoord op: eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3Kan ook een combinatie zijn met 5 karakters, dan kan het wel…
in antwoord op: Wie heb ik gezien ?Ah spijtig, kan er niet bij zijn met mijn 964 Cup, ik heb er afgelopen woensdag nog mee gereden maar ik wil eerst de versnellingsbak even demonteren om na te kijken voor ik er terug het circuit mee op ga, ik denk dat er een lager is die begint te verslijten…
in antwoord op: …met de 964RS het circuit opJawadde…
Staat er trouwens op als privaataanbieder…
En die prijzen :roll: :roll: :roll:
geloof dat ik dringend mijn prijzen moet aanpassen…in antwoord op: Opgelet Cult society 964