Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 340)
    • Ik ken de wagen…
      Details enkel via mail.

        [quote=”911-lover”:2cyrmvst]Dat is in Hasselt op de Kempische steenweg naast Centrum Cars.
        Ikmoet morgen toch in de buurt zijn en als ik tijd over heb zal ik eens een kijkje gaan nemen.[/quote]

        Is in Diest, niet in Hasselt…
        Ik ken de wagen, ben hem een maand of 5 geleden in Gent gaan bekijken… zat enorm veel werk aan, was echt in slechte staat.
        Maar de wagen is intussen al lang verkocht in Diest, de nieuwe eigenaar is hem volledig in orde aan het zetten…

          Prachtige foto’s!!!

          Als mijn 944 turbo cup startklaar is laat ik je wat weten, dan kan je foto’s komen maken van de hergeboorte van deze racebolide!!!

            voor de mensen die interesse hebben in de 356 speedster replica van Filip:

            Klik hier http://www.vankesselporsche.com/photo35.htm

              Wagen moet volledig origineel zijn, aanpassingen zoals ander merk schokdempers, inox uitlaatsysteem (uiteraard zelfde systeem als origineel, geen race-toestanden) enz. mogen wel. Andere maat velgen, andere remmen, turbo uitbouw die niet origineel is enz… mogen dan weer niet. In het geval van zo een afwijking moet je een procedure laten doen als alleenstaand geval via een bevoegd keuringsstation.

                [quote=”cristof”:32lxbvyq]ja ik ken die wagen ik ben gaan zien ziet er slecht uit veel krassen en enkele rubbers ontbreken die verkoper is ook erg nors hij heeft garage en doet zowat in alles wat 4 wielen heeft ik denk dat je met 10000 € niet toekomt maaaaar het is wel een echte wtl net als die van mij[/quote]

                Ik denk toch dat je je serieus vergist…

                Eerst en vooral is het GEEN echte WTL, de wagen is in zeer goede staat, zowel carrosserie als technisch. De turbo ombouw werd gedaan met volledige onderdelen, dus originele turbospatborden vooraan, originele achterschermen en originele bumpers en zijschorten. Alle originele plakkers zitten erin, is niet omgebouwd om schade te verstoppen maar door een echte porschefreak gedaan omdat een originele WTL te duur is.
                Bij de ombouw een jaar of 2 geleden werd de wagen ook volledig opnieuw gespoten.

                Ik heb de wagen in juni 2006 verkocht.

                Zijn vraagprijs van 25900 euro is zelfs niet overdreven omdat het een heel correcte wagen is.

                Dus @cristof… ik denk dat je een andere WTL voor hebt… waarschijnlijk die met dat groene interieur…

                  Raar… mijne foto en toch niet bij mij gekocht… :wink:

                    Ik ben al een paar maanden met de verkoper in onderhandeling maar we komen er maar niet uit… één van de problemen is dat er een onderhoudsboek zou bij zijn maar hij heeft het nog altijd niet gekregen van de handelaar waar hij hem van heeft… beloofd het mij al weken…

                      Km stand van meer dan 200000km lijkt me heel logisch voor een wagen van 20 of 25 jaar oud…
                      Ik heb liever een 911 met 215000km op de teller staan dan weet ik tenminste dat ze correct zijn, dan eentje met bijv. maar 120000km op de teller staan en geen onderhoudshistoriek erbij… dan weet je bijna zeker dat het niet klopt.
                      Uiteraard eentje met 100000km of minder met boekjes en rekeningen is in mijn ogen wel geld waard.

                        LPG en Cayenne gaan niet samen…

                        Een kameraad van mij is LPG installateur en zij bouwen geen LPG’s in de Cayenne omdat dit wel degelijk heel schadelijk zou kunnen zijn voor de motor. Naar het schijnt geven ze hierop geen garantie voor het goed functioneren en zou zelfs de Porsche garantie vervallen bij eventuele problemen met de motor die op LPG staat.

                        Hij heeft mij ooit eens verteld wat precies het probleem was maar ik ben de details vergeten. Ik zal er één van de dagen nog eens achter horen.

                          Ik bekijk ook net nog eens de foto’s van die rode targa… ik heb de wagen in augustus aangeboden gekregen en bekeken… herkende de wagen nu op de foto aan het lipje onder de voorbumper dat niet origineel is…
                          En zoals 993S reeds vertelde heeft de wagen al wel eens serieus in elkaar gezeten… Verder vertoonde de wagen toen ook roest aan de B-stijlen, roest rond het voorste raam, roest aan de achterruit enz…

                          Man man, had ik die witte 964 targa nog maar staan… deze was 100% ongevalvrij en in showroomstaat! Lijkt me veel belangrijker voor een collectiewagen dan het feit dat hij van 92 of 93 is en met airbags… Liever eentje van 1990 die perfect is dan een jongere die al 2 levens achter de rug heeft…

                            Daarom moet je toch niet van Limburg zijn…

                            Ik kan je garanderen dat het resultaat van De Geet perfect is en beter dan origineel of wat dan ook… Bekleding gebeurt in kwaliteitsleder. Je hebt bij hen 2 mogelijkheden:
                            Bekleden zoals origineel maar dan zit je met het risico dat je terug hetzelfde probleem krijgt.
                            Of ze maken een apart stuk op de bovenkant zodat het leder niet meer kan loskomen, dit geeft echt een perfect resultaat en is blijvend.

                              [quote=”stefx911″:20ifyqsj]Das ene sonder airco! Vreemd![/quote]

                              Lijkt me helemaal niet vreemd… zijn wel meer 964’s zonder airco hoor… Ik heb er hier al verschillende gehad… de witte 964 targa was trouwens ook zonder airco.

                                En zeggen dat ik den deze voor een stuk minder als de helft verkocht heb 2 jaar geleden… en dan nog een originele Belgische wagen met volledigen boek…

                                  Super!

                                  De vorige eigenaar heeft ook nog een hele hoop foto’s klaar liggen die ik nog moet ophalen…

                                15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 340)