Aangemaakte reacties
-
[quote=”Luke”:9tmixygc]och, Hermens heeft altijd wat staan hiero…. :wink: [/quote]
:?: :?: :?: :?: :?: :?:
in antwoord op: Porscheloos[quote=”Porchitis”:3qkkbsjr]van een C4 -> aan de achterkant zijn die plexieglazen een beetje breder dan deze van een C2.
[/quote]Misschien heeft het te maken met het feit dat het weekend is en dat ik de laatste weken tegen de klok aan het werken ben maar ik snap niet wat je bedoelt met die plexiglazen… Bij mijn weten is de volledige verlichting achteraan van een C2 en C4 gelijk, behalve dat de C2 standaard oranje pinkers heeft en de C4 volledig rode lichtblokken… middenbalk is volgens mij altijd hetzelfde… Heb zelfs de PET erop nagekeken… maken ze geen verschil tussen C2/C4/2S/4S/turbo of wat dan ook… alleen code M576, geen achtermistlicht…
in antwoord op: Aankoop 993 Cabrio[quote=”Porchitis”:2m01evz0]die verlichtingsband is van een C4 ook breder.[/quote]
Wat bedoel je met die verlichtingsband?
in antwoord op: Aankoop 993 CabrioVanmiddag telefoon gehad van de adverteerder met de vraag of ik een voorspoiler, achterste stuk van cabriodak en een onderhoudsboek liggen had… Voorspoiler en adres om cabriodak (plastic achterruitje) geen probleem… voor een onderhoudsboek heb ik hem moeten teleurstellen…
in antwoord op: Dit is grof !Oude type winddeflector (911-964) kan ook in een 993 gezet worden.
in antwoord op: HELP! winddeflector doet pijnNaar het schijnt origineel geleverd met 300pk…
in antwoord op: 944 turbo cabrioBen er van de week nog geweest en toen stond hij nog in de showroom…
Morgenvroeg ben ik er ook, zal nog eens kijken of hij er nog staat, maar denk het wel hoor, is geen alledaagse auto om te verkopen…
in antwoord op: 944 turbo cabrioIk denk dat ik de wagen ken die je bedoelt…
Eentje in de kleur “Cyclamen Red metallic”, met slechts 62000km.
Ik heb de wagen gezien, is echt een topper… Prijskaartje van 25000 euro.
525 stuks wereldwijd van geproduceerd… Certificaat van d’Ieteren zit erbij als bewijs dat het om één van de 525 geproduceerde wagens gaat.
Prijs lijkt me niet verkeerd voor een wagen in deze staat van een beperkte serie.
in antwoord op: 944 turbo cabrioSchijnt inderdaad iets niet helemaal pluis te zijn…
Nog van iemand gehoord die tevergeefs met de man afspraken probeerde te maken om de wagen te bezichtigen… Kreeg zelfs geen correct adres te pakken van die man. Kreeg eerst wel telefonisch contact maar steeds waren er uitvluchten zodat de afspraak niet kon doorgaan…
in antwoord op: Aankoop 968 cabrioAl eens nagevraagd wat het verschil is tussen een middentunnel van een C2 en een C4?
Bij mijn weten is de bodemplaat met middentunnel van een 964 voor alle types hetzelfde… zelfs die van een 993 is dezelfde…
Als je een bodemplaat met middentunnel gaat bestellen voor een 964 vragen ze niet of je een C2 of een C4 hebt… ik kan het weten want ik heb een tijd geleden eentje moeten bestellen voor ombouw van een SC tot in detail naar 964…Als je in een 964 C2 stapt heb je dezelfde hoge middentunnel als in een C4… De vorige modellen hadden een hele lage middentunnel maar vanaf de 964 heeft Porsche de carrosserie aangepast zowel voor C2 als C4.
Enige verschil voor een RS is dat er extra verstevigingen zijn aangebracht op het chassis, o.a. voor bevestiging van stabilisatorstang.
in antwoord op: 964 RS ReplicaOei, dat is inderdaad een serieuze reden…
Misschien eens met je zus aan tafel gaan zitten en er over praten… helpt altijd beter dan iets achter haar rug gaan doen.
in antwoord op: I was just wondering…Ik begrijp de reden niet goed om die post door te sturen zodat je zus het niet kan zien… de wagen krijgt ze toch ook te zien… (of wil je die ook ergens anders zetten? :wink: )
We zijn toch volwassen mensen he… als jij een porsche wil kopen met de bijhorende kosten die dat jammer genoeg meebrengt is dat toch jouw zaak en niet die van je zus…in antwoord op: I was just wondering…30 euro per stuk, BTW inbegrepen
Heb ik op voorraad.
http://www.autosdekens.bein antwoord op: Prijs koplamp????Ja Koen, ik ga zelf steeds in Alken voor homologatiekeuring, ben 1 keer in Geel geweest en daar deden ze ook moeilijk. Van andere mensen hoor ik dan weer dat het in Geel veel soepelder is…
Wat kostprijs betreft:
Bij d’Ieteren betaal je voor homologatie 99,45 euro als ik me niet vergis en daarna nog eens 33,50 in het keuringsstation voor gewone keuring. Totaalprijs: 132,95 euro, voordeel: op dezelfde dag heb je alle papieren in orde voor wagen in te schrijven.Homologatie via keuring kost je 99 euro voor homologatiekeuring, als je wagen voldoet aan een bestaand pvg nummer voor een origineel voertuig, en na een tweetal weken krijg je een brief van de keuring om je gelijkvormigheidsattest en identificatieplaatje af te halen. Kost je dan nog eens 9 euro. Totaalprijs: 108 euro.
Ik heb 2 weken geleden een homologatie laten doen via de keuring, was op 7 werkdagen in orde!Als je wagen niet voldoet aan een pvg nummer van een origineel geleverd voertuig in België, dan moet je sowieso langs de keuring voor een homologatieprocedure als alleenstaand geval. Je krijgt dan een goedkeuringsnummer uniek voor jouw wagen.
Prijs hiervoor: 99 euro keuring, fiscale zegel van 5 euro en dan nog eens 65 euro betalen. Totaalprijs dus 169 euro.LET OP: Soms kan je denken dat je wagen volledig origineel is, maar zelfs een kleine verandering of een uitvoering die niet voor België bestemd is kan soms ervoor zorgen dat je keuring als alleenstaand geval aan je broek hebt… Ik heb het voor gehad met een SC van 1982, volledig origineel, maar blijkbaar een wagen die speciaal gemaakt was voor iemand van Porsche zelf…
in antwoord op: Matching numbers?