Aangemaakte reacties
-
Bij homologatie via de invoerder zal je inderdaad problemen krijgen als het motornummer niet overeenstemt met het chassisnummer.
MAAR als je de homologatie laat doen door een keuringsstation is alleen het motortype (vb. 930-10) belangrijk. Dit dient overeen te komen met het chassisnummer
in antwoord op: Matching numbers?Een grenswisselkantoor vind je bijna in ieder groot station in Nederland… Is dus niet aan de grens zelf.
Maar een goede tip:
Ga naar een RDW-kantoor (adressen vind je op http://www.rdw.nl ), hebben in iedere provincie wel een paar kantoren, daar kost een uitvoerverklaring maar 11,55 euro en uitvoerkenteken nog eens 11,55 euro.
Bij een GWK kost dit bijna het dubbele.in antwoord op: invoeren vanuit nederlandOpgepast met wagens die uit Italië geïmporteerd worden!!! In Italië hebben de wagens altijd minder als 100000km :roll: en er is zelden sprake van historiek of onderhoudsboek…
Vind trouwens de prijs wel heeeeeeeeel hoog voor een SC cabriolet…
in antwoord op: SC cabrio ’83Echt zonde…
Precies een niet-originele turbolook… uitbouw was in polyester want achterflank is helemaal weg…
in antwoord op: Iemand van het forum ?Keuring is geen probleem… is een origineel Porsche interieur en op de keuring zien ze het verschil niet tussen een interieur van een 77er en een 95er… (of iemand van ons moet er werken)…
in antwoord op: Past een 993 interieur in een ’77 model?Ja
in antwoord op: Past een 993 interieur in een ’77 model?alu ringen heb ik hier ook op voorraad liggen…
in antwoord op: Interieur: kosmetische issuesIk denk dat hier 2 993’s verwisseld worden…
De wagen in Retie en de wagen die Koen voor heeft zijn 2 verschillende…
Die in Retie heeft een beige interieur, andere velgen en 135000km (30000 euro)
De wagen die Koen bedoeld heeft een zwart interieur, de prachtige velgen eronder en ondertussen iets van 65000km. Deze is in november of december terug van eigenaar veranderd, deze nieuwe eigenaar heeft deze wagen nog steeds, had eerst een polarzilveren 964 C4 die ik toen heb gekocht. Prijskaartje was ook iets tussen 36000 en 38000 euro.
in antwoord op: autohandelaar in RetieIn de volksmond wordt alles polieren genoemd maar er is volgens mij een verschil tussen polieren en polijsten… Corrigeer me als ik het mis heb…
Een auto polieren doe je met “een soort traagdraaiende slijpmachine” zoals Setakira het zegt…
Dient om kleine krasjes uit de lak te halen en oude lak terug glanzend te maken. Wordt gedaan met schapenvacht en mousse en vloeibare polierprodukt.aluminium en inox doe je met borstels op een boormachine (of op een slijpsteen zoals ze in de volksmond zeggen met polijstborstels op voor het grotere werk). Dit wordt gedaan met borstels en pasta.
Met polierprodukt om de autolak onder handen te nemen zal je nooit aluminium gepolijst krijgen. En anders om zou ik het niet willen proberen…
in antwoord op: gepolierde velgenin antwoord op: AAB deurneDenk ik niet… Dakke had een 944 S2 Cabrio…
in antwoord op: vraagje aan 944 S2 eigenaars[quote=”S2″:1hiu1ozi]Je hebt toch garantie.[/quote]
De wagen stond gewoon bij mij te koop in opdracht van de eigenaar (die een goede kennis van mij is). De eigenaar heeft de wagen terug gehaald en zelf aan “turbolook” verkocht… dus geen garantie…
Als het één van mijn wagens was geweest zou het uiteraard garantie zijn… dan zou het zelfs hersteld zijn voor levering…
in antwoord op: effe voorstellekan natuurlijk altijd zoals ik eerder al zei maar enkel als je een andere kap monteert… van een nieuwe type.
maar gewoon in de oude kap kan je geen glazen ruit zetten, enkel terug plastic…
in antwoord op: achterruitkan jij glas plooien zonder het te breken?
structuur van de kap is zo gemaakt dat die kap op dat punt plooit, kan je dus niet veranderen.
enige oplossing is een kap van een nieuwe type monteren met glazen achterruit…
in antwoord op: achterruitIs niet mogelijk… als je het dak van je boxster opent zie je dat de plastic ruit in het midden plooit…
in antwoord op: achterruit