Aangemaakte reacties
-
Zetelverwarming kan “after market” zonder probleem ingebouwd worden…
Autobekleding “De Geet” in Hoeselt heeft hier heel wat ervaring mee.
in antwoord op: ZetelverwarmingDak moet volledig gedemonteerd worden en wordt nieuwe plastic (zelfs betere kwaliteit dan origineel) in genaaid.
in antwoord op: Achterruit vervangen ?Achterruit kan perfect vervangen worden.
Het adres hiervoor:Autobekleding De Geet
Bilzersteenweg 36b
3730 HOESELT
Tel.: 089/41.30.97 (di. tot vrij. 13u tot 18u, zat. 9u tot 12u)Deze mensen zijn hierin gespecialiseerd en voeren deze werken ook uit voor officiële porsche dealers (wil toch al iets zeggen he)
Prijs: 265 euro (groen getint)
in antwoord op: Achterruit vervangen ?[quote=”ken”:1nwka52z]
Als je een 911 koopt, koop er dan eentje met een G50 versnellingsbak.
vanaf ’85.
[/quote]Vanaf modeljaar 1987!!!!!!
Mijn mening is nochtans dat een goede 915 bak ook niet verkeerd is…
in antwoord op: 964 kopen?Europese versie van de 3.2 heeft 231 pk, Amerikaanse versie 207 pk.
Als je voor watergekoeld wil gaan heb je enkel keuze uit:
924
944
968
928
986 boxster
987 boxster
996
997
Cayman
Cayennein antwoord op: 964 kopen?Proficiat met je aankoop… ziet er heel netjes uit.
Wat de kleur betreft… heel mooi, heb donderdag ook zo eentje binnen gekregen, wel een 3.2, volgens mij ook een “Europese” kleur hoor, want de 3.2 hier is een rasechte Europeaan.
in antwoord op: AANKOOP PORSCHE 911 3.0 SC 1983 Ex USAIk heb hier ook Benelux, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Portugal liggen…
Moet nog voor iemand kopietjes nemen, als je wil maak ik nog extra exemplaartjes
in antwoord op: Travelpilot dx europa softwareEen voorruit van een 993 is niet hetzelfde als een oude 911 en kost dus wel een pak meer dan 125 euro…
in antwoord op: steen op voorruitNee Koen, dit is niet die van 10500 die in Hasselt stond en een hele tijd op kapaza stond…
De echte CS stond ook in Hasseltin antwoord op: knappe bak te koopKan idd zijn dat de wagen er stond voor onderhoud ofzo… maar is niet de 968 die bij Van Zweeden te koop stond bedoelde ik…
in antwoord op: knappe bak te koopIs niet de wagen van bij Van Zweeden…
De wagen stond vorig jaar hier in Hasselt te koop (aan een veel interessantere prijs, is niet de andere blauwe die op kapaza stond, ook in Hasselt), heb de wagen toen bekeken, was vrij goed in orde… De wagen stond op Duits kenteken, de wagen was van de zus (die in Duitsland woont) van de persoon die hem in Hasselt verkocht. Zij verkocht de auto omdat ze naar Oostenrijk zou verhuizen en dit teveel zou kosten om de wagen daar nog eens opnieuw in verkeer te brengen. De verkoper zou mij terugbellen om te kijken of zijn zus het eens was met de prijs maar ik heb er niks meer van gehoord. Een week later kom ik die man toevallig tegen en zegt hij dat hij de wagen aan iemand van Brussel verkocht heeft aan dezelfde prijs, keuring inbegrepen :cry:
Die persoon uit Brussel heeft eventjes met de wagen gereden, daarna stond hij bij Carrera Motors te koop als ik mij niet vergis. Nu staat hij dus ergens in Antwerpen.Is een heel correcte wagen, schadevrij, complete historiek enz…
Kan mij wel nog herinneren dat de banden slecht waren en remschijven, maar die moeten nu zeker en vast vervangen zijn…in antwoord op: knappe bak te koop[quote=”911-lover”:etd0xylm]Ik dacht dat onze Johan er stond op de beurs , maar ik heb hem niet gezien.[/quote]
Ik was dit jaar niet aanwezig voor mijn eigen zaak maar wel om mijne goeie maat van autobekleding De Geet bij te staan.
Grote reden van afwezigheid was dat ik momenteel geen klassieke Porsche in voorraad heb… Bedoeling was oorspronkelijk om de zwarte 3.2 met 65000km er te zetten maar die was intussen verkocht en de nieuwe eigenaar wou de wagen liever niet ter beschikking stellen voor een beurs…
Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij!in antwoord op: Wie heb ik gezien ?dat getal is de laadindex, dus hoe zwaar je de band mag belasten
in antwoord op: snelheidcodering 911 ’89heb ik inderdaad ook nog nooit aangesloten… heb mij ooit laten vertellen dat dat niet nodig was…
in antwoord op: Achteruit-rij-signaalDienst homologatie van d’Ieteren levert voor ieder voertuig waarvan zij invoerder zijn een gelijkvormigheidsattest af, zolang dit voertuig voldoet aan het PVG-nummer dat zij van het Ministerie van Verkeer gekregen hebben. Indien het voertuig afwijkt van een origineel voertuig zoals het in België geleverd is (ander velgenmaat, andere ophanging, andere motor enz…) dan leveren zij GEEN gelijkvormigheidsattest af en kan je het nog steeds proberen via een keuringsstation. De keuring doet gewone gelijkvormigheidsprocedures maar doen voor afwijkingen ook een gelijkvormigheidsprocedure als alleenstaand geval, hiervoor moet het ministerie ook weer toestemming geven. Het wil dus niet zeggen dat alle afwijkingen geaccepteerd worden…
Voor wagens die een Europees goedkeuringsnummer hebben (dus in feite ook een Europees gelijkvormigheidsattest) kan je sinds enkele maanden niet meer bij d’Ieteren terecht, hiervoor moet je in het land van herkomst zijn (waar de wagen dus nieuw geleverd werd).
Rechtstreeks nummer van de homologatiedienst bij d’Ieteren: 02/556.23.35
Bergensesteenweg in Anderlecht.in antwoord op: gelijkvormigheidsattest