Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 340)
    • Ja maar “turbo 3.6” staat hier ook wel op de 964 turbo…

      De 965 is een 3.3 turbo, de 964 turbo is een 3.6 en heeft een kleiner productie-aantal.

      Is de informatie die ik heb he, corrigeer me als het niet juist is.

        Inderdaad geen Porsche kleur.

        Misschien 3 verschillende Porsche kleuren die ze bij elkaar gegooid hebben, dat zou wel kunnen :wink:

          [quote=”jokke”:2qsbunz1]Het verbruik van mijn 993 ligt een heel stuk lager dan dat van de cabrio van Setakira nl. tss de 12 en 13 liter (” gewoon” verkeer)
          “Eind augustus naar Italie gereden-Comomeer- 860 km met een gemiddeld verbruik van slechts 10,5 l.Snelheid lag rond de 150-160km/uur waar mogelijk.[/quote]

          Ik heb zelf ook een tijdje met de cabrio gereden die Setakira van mij gekocht heeft, verbruik viel heel goed mee, snelweg tegen 125 à 130km/u zelfs maar 8,5 tot 8,9 l/100km. Heel veel hangt af van de rijstijl met de tiptronic… en een automaat verbruikt altijd meer dan een handgeschakelde versie he…

            Tja, ik ben van de week ook nog naar de keuring geweest met een 3.2 C2 turbolook van 84, zonder probleem gekeurd met de 17″… en dan nog hier in Alken, gekend om moeilijk te doen…

              Heb hier alleen de gegevens van een G320

              Massa ledig voertuig: 2122kg
              Maximum massa voertuig: 2750kg

              Een G400 weegt natuurlijk iets meer maar om die Cayenne de daver op het lijf te jagen… don’t think so… daarvoor heb je al minstens een hummer nodig

                Pas op, ne Cayenne duw je ook niet zo maar aan de kant…

                Massa ledig voertuig: 2220kg
                Maximum massa voertuig: 3080kg

                  Gert,
                  Ik ken het geschikte adres…
                  Ik spring morgen of dan wel es effe binnen en zal het effe regelen voor je.
                  Groetjes
                  Johan

                    Voilà, mailtje is ook verstuurd…

                    Snap er niks van, ik vraag me af wat de mensen tegenwoordig hebben, klachten indienen, belachelijk doen, noem maar op…

                    Voorbeeldje, bij ons in de straat zijn er grote werken (nieuwe riolering, volledig nieuwe straat, stoep enz…) en de kans is dus groot dat we niet met onze wagen binnen kunnen, we hebben een briefje gehad dat we ze moeten ze op de splitsing zetten… zet ik gisteren mijn sprinter daar op de stoep (is wel degelijk grond van de stad), toen ik een uurtje later wou vertrekken zag ik dat er een plank met een stuk of 10 nagels voor mijn wiel lag… blijkbaar wil de persoon die daar woont niet dat er auto’s op “zijne” stoep staan… kan ik toch niks aan doen dat ik mijn auto daar moet achterlaten, ik zet die ook liever op mijne koer hoor…

                    Maar om terug te komen op jouw oproep Koen, allé mensen, mailen maar!!!!!

                      Ikke ook BMW en Porsche…

                        Ik had het ook al gezien, dacht net hetzelfde als Stef…

                          Buitenste ring eraf halen (schroefje onderaan), dan opnieuw schroef onderaan los draaien (schroefje van buitenste ring wordt in de schroef gedraaid van de binnenste ring, zit draad in deze schroef getapt).
                          Als je dit los hebt gewoon onderaan trekken, bovenkant eruit heffen.
                          Twee andere schroeven in de binnenste ring zijn inderdaad voor koplampregeling.

                            Ja inderdaad, 1500km rijden om een auto gaan te kopen bij een handelaar die bij mij auto’s komt kopen…

                            Ik ken die handelaar persoonlijk… hij heeft de wagen een maand of 3 geleden verkocht en biedt hem nu opnieuw te koop aan in opdracht van de nieuwe eigenaar die de wagen dus maar enkele maanden gehad heeft… Vind het alleen vreemd dat hij zelf de wagen niet terug koopt want wij hebben wekelijks contact en hij heeft de laatste weken een groot tekort aan auto’s, vooral 3.2 (is ook het type waar hij een beetje in gespecialiseerd is)

                            De motor die er in zit is niet origineel, is een ruilmotor geweest… maar is op zicht geen probleem want dan weet je dat die goed is. Kan alleen een probleem geven bij homologatie in België omdat motornummer niet overeen komt met chassisnummer, maar dan is homologatie als alleenstaand geval mogelijk.

                            Ik wil hem gerust eens contacteren om te informeren naar de “ware aard van het beestje”…

                            Trouwens de eigenaar van de 911 cabrio in 964 turbolook die wij te koop aanbieden heeft mij laten weten dat de wagen aan een interessantere prijs weg kan. De wagen is in heel goede staat, een maand of 3 geleden nog blanco gekeurd, sindsdien +/- 300km gereden, de eigenaar maakt er geen probleem van om terug naar de keuring te gaan als de wagen verkocht wordt.

                              Klopt inderdaad…
                              Is ook zo met spoorverbreders, alles wordt zwaarder belast…

                                Onderstaande 964 C2 van 1992 heb ik enkele weken geleden verkocht, zaten ook 18″ velgen onder (RH velgen), achteraan 285/30ZR18

                                  Ik heb de wagen iets meer als een jaar geleden ook gezien, lakwerk was in zeer slechte staat, werd toen nog door iemand anders aangeboden… Ik heb zelfs niet de moeite gedaan om de motor te laten draaien of de wagen verder te bekijken

                                15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 340)