Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 340)
    • Vooral de grijze is mooi, maar ook bij deze exemplaren weer allemaal overdreven prijzen vrees ik…

      Ik heb nog nooit een 3.2 aan zo een prijs kunnen verkopen en ik heb al heel wat mooie exemplaren hier in de verkoop gehad…

        Ziet er niet meteen het mooiste exemplaar van de 3.2’s uit…

        Ik vermoed dat de wagen een Zwitserse uitvoering is… In sommige landen werden de 3.2’s nog voorzien van een extra luchtpomp, net zoals op de 3.0 SC’s. Vandaar de inkeping in de zwarte brede buis en de andere vorm van de smalle buis (hier werd wel aan de smalle buis gewerkt want afwerking is niet “origineel”).

        De prijs is serieus erover… Bekijk bijv. de foto’s van de wagen van “Gentleman” hier op het forum maar eens… die wagen heb ik afgeleverd volledig nieuw gelakt, grote onderhoudsbeurt gedaan en een jaar garantie… en hij heeft minder betaald hoor.

          Het zal niet voor niks zijn dat De Geet o.a. voor Penders Porsche ook moet werken…

          En hij heeft er zelfs pas een restauratie op zitten voor het Mercedes museum in Duitsland… als die al naar u toe komen wil het toch zeggen dat het meer dan in orde is!

            [quote=”stefx911″ post=98937]een amerikaantje nog met luchtpomp…[/quote]

            Luchtpomp wijst niet op een US versie… stond ook op EU versies.

            Interieur is wel niet origineel, een SC had geen elektrisch verstelbare stoelen.

            Prijs vind ik ook hier weer sterk overdreven…

              De meeste opleidingen zijn vrij algemeen… maar voor een opleiding meer op maat kan je bijv. bij testdriver.be terecht… en als het met een Porsche is dan heb je veel kans dat ik je instructeur ben ;-)

                Amaai, serieuze prijzen voor 2.7’s

                  [quote=”Gentleman” post=98857]dat zou je aan Johan moeten vragen. Toen ik de Porsche ging halen een dikke maand geleden heeft hij er tijdelijk zijn Fuchs’en onder gezet, en de mijne kregen een restauratie. Ik heb echter geen idee waar hij ze opnieuw heeft laten spuiten en polieren, maar het is wel heel proper gedaan (op foto). Ik zag de wielen nog niet irl want hij moest ze gisteren nog gaan ophalen.
                  [/quote]

                  Ik heb de velgen volledig zelf gerestaureerd. Maar toen je de wagen woensdag kwam brengen had ik de velgen binnen gedaan om opnieuw uit te balanceren, met de loodjes aan de binnenzijde.

                    Is inderdaad waar velen van spreken het “sportpakket”… maar volgens mij waren dat destijds gewoon wat opties die men kon nemen en sprak men toen niet van een pakket…

                    Veel mensen denken dat het zeldzaam is maar ik heb al veel oudjes (3.0 en 3.2) op de koer gehad met deze opties, vooral dan met de Bilstein ophanging en de spoilers. M220 sper zit er niet altijd op.

                      Heb hier 5 à 6 jaar geleden ook zo eens een SC’tje wat extra kleur gegeven…

                        [quote=”cabrio wim” post=97554]Maarten wil beslist geen rode, dus vandaar. ;)[/quote]

                        Allé nu, ik heb nochtans al een paar mooie rode verkocht… ik ben er toch liefhebber van hoor…

                          [quote=”cabrio wim” post=97539]

                          Johan zijn aanbieding klinkt ook niet slecht, maar als het een rode is krijgen we ruzie ;)[/quote]

                          Verklaar u nader Wim…
                          Maar ‘t is ne donkerblauwe hoor :-)

                            [quote=”bully” post=97526]Daarom altijd iemand meenemen met verstand van porsches of een aankoopkeuring doen. Blijf deze ook nog een kans geven. Bj is 1983 en niet zoals in de ad 1982 volgens de RDW. Denk dat bedoelt wordt bj 1983 MJ 1984. Afijn klikkerdeklik succes. Er staat niets te koop momenteel, ook geen knappe SCtjes onder de 25.[/quote]

                            Eveneens serieus overpriced met die kilometerstand…

                            Ik krijg de 2e week van juni een 3.2 van 1985 binnen met origineel 160000km, volledige historiek aanwezig. Die zal ongeveer 22000 euro gaan kosten, incl. grote onderhoudsbeurt en 1 jaar garantie op motor en bak.

                              Als er niks van historiek bij zit om die 80000km aan te tonen en dan nog wat kosten zoals banden, rubbertjes enz. dan is de prijs wel heel sterk overdreven.

                                Wim, had je ook al een chassisnummer “E”?

                                Het kan ooit zijn dat het gaat om een soort “prototype” waar 1 van de hoge pieten bij Porsche al bij rond gereden heeft, dat gebeurde vroeger wel eens, tegenwoordig is dat niet meer. Ik heb het ooit gezien met een 964 C4 uit 1988, zaten nog delen in die gewoon gladde plastiek waren zoals dat in een prototype gedaan wordt, bij de echte productiemodellen is dat dan plastiek met structuur in zoals dat normaal is…

                                  [quote=”bladerunner” post=97000]Deze al gezien?

                                  http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-3-2i-121221368.html?list_cat=porsche%5B/quote%5D

                                  Ik weet het, het is een forum waarbij iedereen iedereen probeert te helpen, maar met al die tips krijg ik enkel nog aanvragen of ik de auto ken, of ik mee wil gaan kijken en wat mijn mening ervan is… ;)
                                  Binnenkort zal den deze zijn poort sluiten en gewoon zijn 8 uurkes gaan kloppen :mrgreen:

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 340)