Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 340)
    • Ik heb een zwarte Apal Speedster en zou deze wel willen verhuren aan een schappelijke prijs maar helaas ben ik dat weekend niet vrij wegens deelname aan het BK rally.

      Tip die ik je kan geven, probeer eens bij de Apal Club Belgium… deze mensen hebben een lijst met Apal bezitters in België, ik ben er zeker van dat daar iemand uit jullie buurt bij is. Er zal altijd wel een goeie ziel zijn die tegen vergoeding van verplaatsing, benzine en gebruik van de wagen dit wil doen.

        Ik vrees dat Vankessel nie veel liggen heeft van 915 bakken…

        Ik informeer er iedere keer achter en zelden of nooit iets liggen dat bruikbaar kan zijn.

        Ik heb zelf nog 2stuks 915 bakken nodig voor de racerij…

            Mooi, ik heb een gelijkaardige 2.8 RSR

              targaake schrijft:

              Onze forummer Johan is er natuurlijk ook bij. Met dezelfde wagen als 2010?
              Indien ik weet waar je stand staat kom ik zeker eens langs.

              Alvast goeie rit en niet teveel brokken voor dit team.

              Targaake

              Wij zijn inderdaad van de partij, niet meer met de wagen van 2010, die is verkocht aan iemand in Italië maar met een nieuw gebouwde 911 RSR van 1973

              Ik rij net zoals vorig jaar in het team van Kelders. Ex-F1 piloot Patrick Tambay en ex-EK kampioen rally met de Martini Lancia Delta Integrale Yves Loubet zijn de gastrijders is ons team. Patrick Tambay zal starten met een 911 Gr. 4 in de Martini kleuren, en voor 1 keer wijken we uit naar een ander merk, want Yves Loubet zal starten met een Lancia Stratos, eveneens in de Martini kleuren. In tegenstelling tot vorig jaar zal ik niet in de Martini kleuren rijden maar wel in de kleuren van een nieuwe sponsor voor 2011. De Martini déco werd niet betaald door Martini ;-)
              De andere sponsors zullen uiteraard wel hetzelfde zijn op alle 5 de wagens.

                18/02 wordt er ‘s avonds een proloog gereden om de startplaatsen voor zaterdag te bepalen.

                  Ik ben ook van de partij in Spa…

                    Ik ken de wagen, is een carrosserie van 1973, dus origineel targa, omgebouwd naar turbolook cabrio, 964 model en 3.2 motor erin.
                    Ik vermoed dat het een tikfout is en dat de correcte prijs 24600 euro is. Dat is ongeveer de prijs die de man ervoor betaald heeft.
                    Ofwel probeert men hier de eigenaar voor zot te houden.

                      Geen probleem, altijd welkom. Bel wel altijd effe op voorhand zodat je niet voor gesloten deur staat.

                        Nice, 74 RSR project… staat ook nog op mijn lijstje.

                        Maar ben momenteel bezig aan een 2.8 RSR project uit 1973 en een 2.5 ST project uit 1972, dus t zal niet voor dadelijk zijn. De 2.8 RSR moet klaar zijn voor de Boucles de Spa Legend in februari.

                        Mocht je info willen mag je mij altijd contacteren.

                          Ik denk dat ik deze 356 een tijd geleden ergens heb zien staan, nog niet gedemonteerd…

                          Ik weet nog dat de wagen, met uitzondering van de schade uiteraard, eigenlijk op eerste zicht wel heel mooi in orde leek te zijn…

                            Dan zal ik de foto van mijne wagen hier maar zelf zetten ;-) )

                              De kleur is “Talbot Yellow”, originele kleur van deze wagen en heel apart.
                              Ook het interieur is heel apart. Kwam onlangs identiek hetzelfde interieur tegen in Amerika, daar vragen ze ongelooflijk veel geld voor deze kleur interieur met dit motief…

                                Inderdaad, de Swa heeft de wagen bij mij gekocht.

                                  :wink:

                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 340)