Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 333)
    • @ 911lover . Die gouden 959 , was dit een speciale uirvoering??

        “Go with the flow” zou ik zeggen. :roll:

          Mooi :wink: Congrats

              Als er iemand van het forum ze me kan leveren [size=75:37toprxh](de kleefversie), [/size]mail me gerust ik kom er persoonelijk om :!: :!:

                [quote=”cabrio wim”:391wqrw4]Marktplaats.nl, heb ik ze laatst ook gekocht. :idea: [/quote]

                Heb ze besteld op marktplaats en we zijn ondetussen 5 weken verder en nog geen stickers gezien!!
                Ondertussen nog eens met de verkoper gemaild en die ging mij “direct’ nog eens een setje opsturen. Ik citeer: het gebeurd dat onze post Belgie niet vindt.

                Ik denk dat ik mijn €17.50 kwijt ben aan die kl**t van een hollander.

                :evil: :evil: [size=59:391wqrw4]niet dat ik iets tegen nederlanders heb[/size]

                  [quote=”911-lover”:2p1a4k2a]Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                  Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s :wink: [/quote]

                  Denk niet dat die hittebestendig zijn.,?

                    Deze auto kan dit aan . Dit hangt er natuurlijk vanaf hoe de vorige bezitters met de mecaniek omsprongen.
                    Hou er misschien wel in de toekomst rekening mee voor een revisie van de cilinderkop (cullasen) en cilinders+pistons. :wink:

                      [quote=”bertroex”:1hzqw2e6]Bjorn,

                      Ik woon in de UK en heb het aan de hand gehad met mijn Mercedes T.

                      Wat FG porsche (dat is toch een dealer?) moet doen is de DVLA contacteren om document V5 aan te passen met de juiste details.

                      Dat kan tot 6 weken duren (maximum termijn) indien er dus geen queries zijn betreffende fraude en het gewoon een administratieve fout is.

                      In het slechtse geval moet de wagen ter inspectie worden aangeboden bij het eerste keuringsstation van de DVLA dat je uit Belgie tegenkomt, en dat is Kent.

                      DVLA Local office
                      Coronet House
                      11 Queen Anne Road
                      Maidstone
                      ME14 1XB

                      Open: Monday to Friday 9.00 am to 5.00 pm. On the second Wednesday of each month the office will be open from 9.30 am to 5.00 pm.
                      Christmas and New Year opening times

                      On Wednesday 24 December the office will close at 12.00 pm and reopen on Monday 29 December at 9.00 am.
                      The office will also be closed on Thursday 1 January and will reopen Friday 2 January at 9.00 am.

                      Roadtripje met de 964 old boy!!

                      Keep the faith!

                      Groetjes uit Nottingham,

                      Bert[/quote]

                      Simon & Filip van FG gaan dit voor mij oplossen. Zij hebben ondertussen de DVLA gecontacteerd en ik moet een foto van beide Vinnr.(op chassis en alu-plaatje) op papier zetten + origineel V5C en opsturen naar de DVLA en zou ik een nieuw V5C krijgen.
                      Ze zijn zich blijkbaar bewust van de deze meervoorkomende fout.

                        Tja ………Voor wie intresse en €€ , het is zeker het proberen waard!! :shock:

                          Als die eerste maar 102.000km heeft en van 1988………….Nou .
                          Dit is héél weinig , maar het kan.
                          Dan is €7000 niet veel. Als hij technisch in uitstekende staat is gaan voor die banaan en doe er nog iets vanaf.

                          Succes :wink:

                            Ik zou hem laten staan. :?
                            Er zijn zeker op het eerste zicht €3000 kosten aan , buiten de lak.

                              [size=150:7bimsddj]Is toch allemaal niet zo simpel zoals er hier verteld word!!!![/size]Bij d’ieteren willen ze hem gewoon niet keuren omdat er een certificaat bij zit die niet klopt . Bij de gewone keuring gaat de vlieger allezins niet op.

                              Ik moet volgens d’ieteren een nieuw certificaat aanvragen via de Uk met het juiste nummer .
                              Heb al telefoontje gedaan naar Fg Porsche en zij gaan het nodige doen ……………..Hopelijks wordt dit geen procedure van een 6-tal maanden. :roll:

                                Vanaf dat het er wat “speciaal” uitziet , is alles voor die mannen niet standaard en vragen ze er naar :roll:

                                  [quote=”Kustom creations”:1diefqnv][quote=”Bjorn”:1diefqnv][quote=”reys”:1diefqnv]proficiat, alarmpje monteren :wink: [/quote]

                                  Zit er standaard op + in de koffer zit er in rode draaischakellaar (zoals je ziet op racewagens ) draai ik dit om , en hij is ook nog afneembaar , krijgt de wagen geen stroom meer. Was dit eigenlijk standaard ???[/quote]
                                  die kill switch zit er bij mij ook op.

                                  Veel plezier met de nieuwe aanwinst bjorn.[/quote]

                                  Zat dit er bij u al op , of is dit er nadien in gebouwd.
                                  Bij mij zit dit er precies vanuit fabriek op , netjes proper gedaan.

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 333)