Aangemaakte reacties
-
[quote=”ken”:3cnk41eg]Nice :wink:
zitten er andere verlagingsveren onder?[/quote]
Veren waren origineel rood , maar ik heb ze doen stralen en poederlakken in het zwart.
Valt minder op………. :wink:
in antwoord op: Mijn nieuwe aanwinst!!Mij goed. :roll:
in antwoord op: Restauratie 911 S 2.7 van ’76[quote=”cabrio wim”:3b8iowjr]:shock: en eens goed lezen Bjorn, stond al vermeld. :wink:
Maar ga iets anders toepassen, en geloof mij, dan komen deze draadeinden nooit meer los. :idea: [/quote]Alles gaat vervangen worden door dilavar draadeindes :?: :roll:
in antwoord op: Restauratie 911 S 2.7 van ’76Ik zou geen Dilavar tapeinden gebruiken. Die hebben nogal de neiging om naar verloop van tijd uit te rekken.
Sla er maar eens de geschiedenis boeken op na.
Ga voor de stalen versies of nog beter draadeinden van ARP.Het probleem bij een magnesium motorblok (ik veronderstel dat dit er een is)
dat de draadeinden niet breken maar uitscheuren uit het blok.in antwoord op: Restauratie 911 S 2.7 van ’76Nice 8)
Ik zou hem iets lager zetten en misschien nog wat spacers op de achterwielen. Mooie kleurencombo ook . :wink:
in antwoord op: hier is ie dan!!Waarschijnelijk jaren geleden gedumpt na een joyride.
Toch jammer , als je weet wat een 356 nu kan opleveren.
in antwoord op: 356 onderdelen[quote=”AutosDekens”:21b7r5jg]Hou er rekening mee dat je wagen volledig origineel moet zijn, dus geen andere uitlaat, geen verlagingsset, ander type motor of wat dan ook, want bij afwijking van origineel krijg je geen gelijkvormigheidsattest.
[/quote]Hmm, mijn wagen is verlaagd als dit origineel of optie was , ik denk het niet + op mijn wagen zijn er velgen gemonteerd vooraan 8″ achteraan 9″ met repectievelijk 225 V – 255 A . Velgen zijn wel origineel Porsche .
Zou het misschien niet gemakkelijker zijn om hem via de keuring te laten homologeren ??? :roll:
[quote=”AutosDekens”:2qbmdluz] In het chassisnummer dat je hierboven vermeld staat de 4 ook niet achter de S… gewoon vergeten of staat die ook niet op papier?
[/quote]Staat er gelukkig wel in , heb ik vergeten :oops:
Bedankt voor de support. :wink:
Ook goed , kan je die inscannen en doormailen of hoe doen we dit?
in antwoord op: Originele prijslijst 964[quote=”porschke”:3s6sjsxy]Ja ken dat vervangen. Bij Audi, volkswagen,… ook al meegemaakt dat alles vervangen is totdat vb de gemarkeerde bougies er nog opzitten terwijl ze toch doorgerekend worden :?
[/quote]Je bent toch terug geweest :!: :evil:
in antwoord op: waarde stempels OHBEen Porschecenter doet “normaal” alles volgens het boekje , ze vervangen de onderdelen!!
in antwoord op: waarde stempels OHB[quote=”reys”:1mhb9xgf]proficiat, alarmpje monteren :wink: [/quote]
Zit er standaard op + in de koffer zit er in rode draaischakellaar (zoals je ziet op racewagens ) draai ik dit om , en hij is ook nog afneembaar , krijgt de wagen geen stroom meer. Was dit eigenlijk standaard ???
in antwoord op: Mijn nieuwe aanwinst!!Nog wat foto’s van tijdens de werken.
[url=http://imageshack.us:2v97pych]
[URL=http://g.imageshack.us/img507/porsche964014dd8.jpg/1/][IMG]http://img507.imageshack.us/img507/porsche964014dd8.jpg/1/w1024[url=http://imageshack.us:2v97pych]
[url=http://g.imageshack.us/img90/porsche964011jc8.jpg/1/:2v97pych][url=http://imageshack.us:2v97pych]
[url=http://g.imageshack.us/img90/porsche964012ua7.jpg/1/:2v97pych][url=http://imageshack.us:2v97pych]
[url=http://g.imageshack.us/img507/porsche964016ox1.jpg/1/:2v97pych][url=http://imageshack.us:2v97pych]
[url=http://g.imageshack.us/img90/porsche964017hz3.jpg/1/:2v97pych]Hebben mooi werk geleverd de mannen van FG , vooral den Jimmy .
Alle dichtingen en leidingen die konden lekken zijn vervangen , ophanging herzien.
Motorwieg gestraald en gepoederlakt , motor gereinigd en groot onderhoud gehad…….in antwoord op: Mijn nieuwe aanwinst!!