Aangemaakte reacties
-
Niet meteen een antwoord maar eerder een vraag ; mijn fuchs velgen langsachter zijn 8j , kan je daar zonder problemen 245 op monteren??
in antwoord op: Achterbanden 911 SCMijn oprechte medeleven.
Sterkte.
in antwoord op: Onze lieve Neal heeft ons in alle rust mogen verlatenVoorbereiding zou ik laten doen . Spuiten NIET :?
in antwoord op: technische schoolHoe zotter hoe beter :shock:
in antwoord op: Wil je echt eens goed lachen….Pure Porno! :shock:
Al vindt ik persoonelijk dat de 993TT een verlagingssetje kan gebruiken. :wink:
in antwoord op: Oud en Nieuw (mooie foto’s van Turbo’s)Ik had zeker afgekomen , maar mijn porsche ligt in “duizend” stukjes.
Want dit doet me iets …….., jaren zware problemen gehad met ons dochter.
Was(is) wel niet terminaal maar toch…………. :roll:in antwoord op: 19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje[quote=”stefx911″:1ppmvcnx]Hoe goed werkt een airco bij een 964 ?
Iemand ervaringen en/of suggesties om dit te verbeteren ?[/quote]
Nieuwe Porsche kopen :wink:
Vanaf 1980 voegde Porsche andere zuigers toe met dubbele kam zodoende de compressie verhoogde naar van 8,6:1 naar 9,8:1 wat leide tot een vermogen van 204PK , Maar al dit moois was alleen voor de europese markt . De amerikaanse bleef steken op 188PK maar had een breder koppelbereik.
In gewoon verkeer voel je het verschil totaal niet , meer nog er zijn mensen die beweren dat de 188pk versie soepelder rijdt.in antwoord op: vraagje over motor 3.0 sc en 3.0Mijn turbo sportzetels zijn 24 jaar oud en vertonen bijna geen kleurverschil en dat met 208.000 km op de teller + zijn leeftijd.
Vroeger was alles beter hé! :wink:
in antwoord op: Weer gedegouteerdBestaat al een tijdje.
Metabo fabriceerd en verdeeld het goedje.
Als iemand intresse heeft ik kan ze leveren. :wink:in antwoord op: nu ook al boormachienes ??[quote=”carrera 3.0″:3ujfnq8h]Zal de zgn “wastgate muffler” zijn zeker :?:
Is een soort klep die ervoor zorgt dat je de tubo niet opblaast (mag niet boven de 1bar gaan) dacht ik.[/quote]Is inderdaad de “wastegate”. Bij rallywagens hoor je dit trouwens heel goed bij het opschakelen .
in antwoord op: raar uitlaatje[quote=”stefx911″:1zzzlung]MP3 voor in de auto, kost bijna niks meer…
Pick-up met pitch heb je wel nodig om de muzik te spelen zoals vroeger…[/quote]
Heb onlangs nog in de mediamarkt staan kijken naar P-u met pitch en waren toch betaalbaar vond ik .En het idee van deze muziek te “scharen” vind ik geen slecht idee………. wie nog??
[quote=”cristof”:1ze2cth2]MOTORHEAD EN IRON MAIDEN :twisted: :twisted: [/quote]
Hadden ook soms hun mooie momenten :wink:
[quote=”911-lover”:3b30g9ko]Ook van hieruit dank voor het linkje.
Helaas kan ik maar 1 item downloade en dan zit ik aan de limiet[/quote]Helaas kan je maar één item per dag downloaden ofwel moet je een prenium klant zijn.
@ Mich ik kan het proberen via e-mail maar het is ongeveer 60mb , dit is denk ik teveelIn feite het ingewikkelste van de motor is de injectiekop. Als die correct werkt , AFBLIJVEN . Je kan de kop op zijn geheel samen met alle leidingen en stekkers er af nemen . Al het andere is eigenlijk “staal en aluminium met bouten en moeren”. Veel verkeerd vastmaken kan je niet , anders past het niet . Ook het handboek “How to rebuild en modify a 911 engine” van Wayne R . Dempsy is zeker een goede leidraad in het hele verhaal! …….Maar het blijft wel even moeilijk. :roll:
in antwoord op: Complete revisie van een 3.0