Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 333)
    • Niet meteen een antwoord maar eerder een vraag ; mijn fuchs velgen langsachter zijn 8j , kan je daar zonder problemen 245 op monteren??

        Mijn oprechte medeleven.

        Sterkte.

          Voorbereiding zou ik laten doen . Spuiten NIET :?

            Hoe zotter hoe beter :shock:

              Pure Porno! :shock:

              Al vindt ik persoonelijk dat de 993TT een verlagingssetje kan gebruiken. :wink:

                Ik had zeker afgekomen , maar mijn porsche ligt in “duizend” stukjes.
                Want dit doet me iets …….., jaren zware problemen gehad met ons dochter.
                Was(is) wel niet terminaal maar toch…………. :roll:

                  [quote=”stefx911″:1ppmvcnx]Hoe goed werkt een airco bij een 964 ?

                  Iemand ervaringen en/of suggesties om dit te verbeteren ?[/quote]

                  Nieuwe Porsche kopen :wink:

                    Vanaf 1980 voegde Porsche andere zuigers toe met dubbele kam zodoende de compressie verhoogde naar van 8,6:1 naar 9,8:1 wat leide tot een vermogen van 204PK , Maar al dit moois was alleen voor de europese markt . De amerikaanse bleef steken op 188PK maar had een breder koppelbereik.
                    In gewoon verkeer voel je het verschil totaal niet , meer nog er zijn mensen die beweren dat de 188pk versie soepelder rijdt.

                      Mijn turbo sportzetels zijn 24 jaar oud en vertonen bijna geen kleurverschil en dat met 208.000 km op de teller + zijn leeftijd.

                      Vroeger was alles beter hé! :wink:

                        Bestaat al een tijdje.
                        Metabo fabriceerd en verdeeld het goedje.
                        Als iemand intresse heeft ik kan ze leveren. :wink:

                          [quote=”carrera 3.0″:3ujfnq8h]Zal de zgn “wastgate muffler” zijn zeker :?:
                          Is een soort klep die ervoor zorgt dat je de tubo niet opblaast (mag niet boven de 1bar gaan) dacht ik.[/quote]

                          Is inderdaad de “wastegate”. Bij rallywagens hoor je dit trouwens heel goed bij het opschakelen .

                            [quote=”stefx911″:1zzzlung]MP3 voor in de auto, kost bijna niks meer…

                            Pick-up met pitch heb je wel nodig om de muzik te spelen zoals vroeger…[/quote]
                            Heb onlangs nog in de mediamarkt staan kijken naar P-u met pitch en waren toch betaalbaar vond ik .

                            En het idee van deze muziek te “scharen” vind ik geen slecht idee………. wie nog??

                              [quote=”cristof”:1ze2cth2]MOTORHEAD EN IRON MAIDEN :twisted: :twisted: [/quote]

                              Hadden ook soms hun mooie momenten :wink:

                                [quote=”911-lover”:3b30g9ko]Ook van hieruit dank voor het linkje.
                                Helaas kan ik maar 1 item downloade en dan zit ik aan de limiet[/quote]

                                Helaas kan je maar één item per dag downloaden ofwel moet je een prenium klant zijn.
                                @ Mich ik kan het proberen via e-mail maar het is ongeveer 60mb , dit is denk ik teveel

                                  In feite het ingewikkelste van de motor is de injectiekop. Als die correct werkt , AFBLIJVEN . Je kan de kop op zijn geheel samen met alle leidingen en stekkers er af nemen . Al het andere is eigenlijk “staal en aluminium met bouten en moeren”. Veel verkeerd vastmaken kan je niet , anders past het niet . Ook het handboek “How to rebuild en modify a 911 engine” van Wayne R . Dempsy is zeker een goede leidraad in het hele verhaal! …….Maar het blijft wel even moeilijk. :roll:

                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 333)