
Aangemaakte reacties
-
Mooie wagen. Maar 20k lijkt me tegenwoordig toch nog veel voor een pré-facelift?
In antwoord op: 996 tiptronic 1998 blauw metallic[quote=”cabrio wim” post=141483]Er kunnen goede tussen zitten, maar heb de laatste maand en weer 2 gezien die goed zouden moeten zijn, maar is :cry: met de pet op.
Ik ben er eerlijk gesproken niet zo voor. :oops:[/quote]
Ik heb ook een slechte ervaring achter de rug met een Amerikaanse 996, maar ze kunnen toch niet allemaal slecht zijn denk ik dan…
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”stefx911″ post=141471][quote=”Black_Pearl” post=141443]Deze lijkt me ook helemaal niet slecht?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=237571271&asrc=st%5B/quote%5DDie staat regelmatig te koop het laatste jaar… weet niet of het steeds dezelfde verkoper is, betwijfel het…[/quote]
hmmm… klinkt niet zo geweldig idd… heeft blijkbaar ook redelijk wat blaasjes onder de lak.
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”janullrieg” post=141461]ik heb een import wagen en zou het direct opnieuw doen. Topwagen ![/quote]
Hoe/waar heb je die aangekocht? Particulier of direct van een importeur?
Het is ook een 930 zie ik in jouw foto? Wat heb je die betaald (als dat recentelijk was) als ik zo onbeleefd mag zijn?In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Er zijn ook heel wat oldtimer specialisten die in oude 911 modellen handelen, maar welke zijn nu eigenlijk betrouwbaar? En is het zinvol buiten België te kijken? Zijn (Amerikaanse) import-wagens écht te mijden? Ik denk bijvoorbeeld aan oldtimerfarm e.d. Sorry als er al een topic over bestaat :engeltje:
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”Christophe P” post=141453]Deze staat er van vandaag op SC 1979
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-sc-163222766.html%5B/quote%5D
Had deze ook net gespot, kan een koopje zijn als hij de test goed doorkomt…
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Deze lijkt me ook helemaal niet slecht?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=237571271&asrc=stIn antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2[quote=”dirk l” post=140577]Het boek ‘Porsche 911 in detail’ van Peter Morgan behandeld alle opeenvolgende modelseries tot in de puntjes. Jaar na jaar, alle uitvoeringen, kleurcodes, serienummers ……
Ondermeer aan de hand hiervan heb ik mijn keuze kunnen maken .[/quote]Dirk, enig idee waar ik dat boek best kan bestellen? Zal ondertussen eens googlen ook :mrgreen:
EDIT: nevermind, heb het gevonden op Bol.com :-) (30 euro)
In antwoord op: Hoe ga je 911 modeldetails na?[quote=”Gette” post=140661]Misschien ook even bezinnen over het feit dat het een serieuze stap achteruit is van een 996 of Z4 naar een type-G Porsche.
Zo een wagen is in niks te vergelijken met een “moderne” kar :!:
Torsievering, geen servo, amper geluiddemping en het gevoel je gaat opstijgen terwijl je amper 120km/h rijdt maakt het voor sommige mensen een beetje een ontgoocheling wanneer ze er de eerste keer mee onderweg zijn. Zo zijn er hier al een paar de revue gepasseerd….Als je dit beseft kan je pas voor de volle 100% genieten van het pure rijplezier van je oudje….. en indien nodig de moderne juppie in zijn eco-BMW eens ferm afdrogen aan het rode licht :P[/quote]
Daar heb ik niet meteen een probleem mee, ik hou wel van wat meer spartaanse wagens. Performance en sound is belangrijker :twisted:
In antwoord op: Hoe ga je 911 modeldetails na?[quote=”Malkovitsj77″ post=140608]Yo man
Nummer 2 blijkt terug van te zijn weg geweest zo te zien. Stond lange tijd te koop, dan weer tijdje niet..
Zoveel miserie met je 996??[/quote]Ja, dat was een echte ramp! Had ongeveer 6.000 euro kosten op amper 10 maanden. heb de wagen verkocht en toen ik de wagen ging afleveren, ging onderweg de brandstofmeter nog eens kapot. Ik had ook regelmatig witte rook als ik hard optrok. Het gekke was: als ik er “normaal” mee reed, viel dat allemaal wel mee (motorisch) maar als ik plankgas ging (op warme motor uiteraard) werd ik elke keer gestraft met witte rook… En dan was er echt vanalles mis: stuurslot cilinder plots kapot, dan was de klink kapot, dan waren de spoelen versleten, dan waren mijn catalysatoren kapot. Ik kreeg elke 5 voeten een alarm op mijn dashbord. Die wagen kreeg als bijnaam “Satan”… lol. Ik was blij dat ik er vanaf was, zonder al te veel verlies (behalve de kosten dan).
In antwoord op: Hoe ga je 911 modeldetails na?[quote=”Momenol” post=140600]Den Bad_Pritt zie. Welkom op Porscheforum :applaus:
De overstap kan ik alleen maar beamen![/quote]lol, gij zit ook overal eh! :respekt:
In antwoord op: Hoe ga je 911 modeldetails na?[quote=”dirk l” post=140577]Het boek ‘Porsche 911 in detail’ van Peter Morgan behandeld alle opeenvolgende modelseries tot in de puntjes. Jaar na jaar, alle uitvoeringen, kleurcodes, serienummers ……
Ondermeer aan de hand hiervan heb ik mijn keuze kunnen maken .[/quote]Dat is alvast een goeie tip :D
In antwoord op: Hoe ga je 911 modeldetails na?Thanks ;)
De aankoop is eerder gepland voor het voorjaar van 2014, maar wil me ondertussen goed informeren, om beginnersfouten zoveel mogelijk te vermijden. Moest ik vandaag al kopen, dan zou ik bijvoorbeeld zeker naar deze gaan kijken:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=236921430&asrc=st%7Csr (Belgische wagen, roestvrij)
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=232579913&asrc=st%7Csr (allicht amerikaanse versie, maar wel lage km-stand)
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=232603108&asrc=st%7Csr (SC zou één van de beter 911 modellen zijn)
In antwoord op: Hoe ga je 911 modeldetails na?