Aangemaakte reacties
-
Zou iemand mij kunnen vertellen van wie de bruine 911 met nummerplaat 1-OAC-380 is? Ik vind de spoorbreedte en hoogte perfekt en zou hieromtrent enkele vraagjes willen stellen zodat ik de mijne ook zo kan aanpassen.
in antwoord op: Summertour 2011Kan iemand mij vertellen of deze passen op mijn 3.2 van 1987? Volgens mij kloppen alle maten.
H&R Spurverbreiterung Porsche 911 42mm/Achse
Bestell-Nr.: 4295716
Porsche, Modell: 911, 964, Typ: 964,
Baujahr ab /1989 bis /1993
Verbreiterung pro Rad : 21 mm
Untere ET-Grenze VA : -7
Untere ET-Grenze HA : -17
Lochkreis : 5 Loch x 130 mm
Mittenzentrierung : 71,6 mm
Gewinde : M14 x 1,5 / Alu / TÃœV
System : DRM Anschraubsystem
Hinweise: 8Anfrage zum Artikel
in antwoord op: Spoorverbrederssnoer 964 schrijft:
@ Funny waar trek je naar toe , wij zitten in de Luberon bij een vriend in het dorp Bonnieux, met de 993 en een 996 turbo reiden we langs binnenwegen naar daar . :D
De Luberon :lol: :lol:, Bonnieux :lol: :lol: schitterend dorpje, ik wou dat ik mee kon :cry: :cry:
in antwoord op: Vet Cool man rally 17 SeptemberRocco schrijft:
iemand nog een stoel nodig ?
:D
Ik zie op de foto een zetel zoals die in de 911 van een vriend staan waarvoor hij dus wel geInteresseerd is. Ik heb die gasten een mail gestuurd om een telefoonnr. of adres maar krijg geen antwoord.
Weer een nepaanbieding???? :roll: :roll:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…cabrio wim schrijft:
En wat ga je doen met de jaarlijkse keuring. :idea:
Dat andere systeem is zo verwijdert, dit natuurlijk niet. :([/quote]Daar heb je gelijk in, welke verbreders raad je dan aan en waar haal ik ze?
in antwoord op: SpoorverbredersIk wil in het weekend mijn spoorverbreders (origineel Porsche 21 mm)steken, met dank aan snoer964, maar zoals ik het zie moet de hele remschijf er af om de korte bouten te vervangen door de lange. Ik zie ook dat de handrem met een kabel is en met remklauwen, tamboer werkt.
Is het eenvoudig de remschijf/trommel te demonteren? Waar moet ik rekening mee houden?in antwoord op: SpoorverbredersInvoeren is helemaal geen probleem als er een COC (Certificate Of Confirmity = Europees gelijkvormigheids attest)brief bij is.
Dit zal er normaal, bij een 996, wel bij zijn, deze COC is ingevoerd rond +/- 2000 voor alle voertuigen in Europa.Dan hoef je helemaal niet langs D’ieteren te gaan of ook geen homologatiekeuring te ondergaan. Enkel naar de schouwing een keuring voor verkoop ondergaan.
Indien je dan nog de originele buitenlandse nummerplaten hebt,in Duitsland kan je deze meekrijgen als je het vriendelijk vraagt, hoef je zelfs geen Z-plaat te hebben.
Ik ben ooit met mijn toenmalig aangekochte BMW naar de keuring gereden met de Belgische nummerplaten van mijn vrouw haar Mini (welliswaar de verzekering verwittigd), in de aanschuifrij de platen verwisseld, in dit geval de Duitse van de vorige eigenaar, auto laten keuren en buiten terug de Mini platen er op om naar huis te rijden. Allemaal geen enkel probleem. Ze willen enkel de buitenlandse nummerplaat vergelijken met de papieren, maar platen moeten wel op de auto hangen.
Kafka in België :roll: :roll:Mijn testritje naar zee en terug is perfect verlopen. Van de Kempen helemaal binnendoor, via de haven naar Doel (br….:shock: is een echt spookdorp met hier en daar een boze blik van een kraker, bewoner?? )
Dan naar Hulst, met natuurlijk een tussenstop bij CCR, waar Timo ons een rondleiding gegeven heeft in de werklplaats. Knappe dingen doen jullie daar jongens!!! Een toffe babbel met Wim, met nogmaals mijn dank voor alle hulp, en dan verder via Breskens, Cadzand naar Knokke Heist.Een nachtje in de Huyshoeve geslapen, is een echte aanrader, en dan over de expresweg terug. Hier heb ik dan een paar keer doorgegeven en de auto doet het perfect.
Kortom, missie geslaagd.
Ik hoop dat ik vanaf nu eindelijk ten volle kan genieten van mijn Porsche, tenslotte is hij nu volledig vernieuwd, zowel body als motor en kan hij er weer 25 jaar tegen. :lol: :lol:
Misschien enkel het schakelen nog een beetje bijregelen zodat dit nog vlotter gaat.
in antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokenZal ik zometeen eens nakijken, lijkt me niet zo moeilijk.
Gisterenavond nog beslist om eens een toertje richting kust te doen, helemaal binnendoor. Ik passeer in Hulst, misschien eens even binnenspringen bij CCR.
Wim, ben je in de buurt? Dan kan ik je persoonlijk bedanken voor al de oplossingen. :wink:in antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokenTestrit perfect verlopen, man man…zalig, eindelijk nog eens in mijn Porsche,zalig… hiermee is alle miserie vergeten :lol: :lol:
Misschien toch nog één detail, wanneer ik terugschakel en afrem voor bv. rood licht of ergens moet inslaan valt het soms voor dat de motor zo laag terugvalt in toeren dat hij stilvalt. Soms (meestal) valt hij terug maar slaat dan op 200 toeren terug naar zijn 8 a 900 toeren en blijft draaien maar soms valt hij dus stil.
Wanneer ik hem dan terug start slaat hij wel direct aan. Ik verneem van een kennis dat dit de gasklep kan zijn die wat blijft openstaan?in antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokenBlijkbaar iets te snel geweest, net een telefoontje gehad, motor draait.
:lol: :lol: :lol:
Idd. de sensoren, hal gevers??, stonden te ver open.Nog enkele details en we kunnen gaan testrijden.
in antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokenBedankt voor de hulp Wim, een mens zou er knettergek van worden.
Wat bedoel je eigenlijk met Hal gevers, zijn dit de 2 sensoren op het vliegwiel?in antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokenKrijgt geen ontsteking, relais onder zetel reeds vervangen, alle stekkers zitten correct. Bij contact op, spanning tot aan bobijn, niet tot delco (stroomverdeler)???
Ik wordt er hopeloos vanin antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokenNu is eindelijk miin motor terug ingebouwd, wil de kl…teboel niet starten. Alles draaid rond maar motor slaagt niet aan. Hij heeft een origineel Porsche alarm, heeft dat er iets mee te maken? Motor is dus volledig onderuit geweest, afgekoppeld, moet er iets gereset worden of zoiets [img/] ?
in antwoord op: Kopbouten, culassebouten gebrokensnoer 964 schrijft:
geen probleem 0498/432159
Bedankt voor de prettige samenwerking, nu ze er nog op krijgen :lol: :lol:
in antwoord op: Spoorverbreders