Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 2,592)
    • Groot gelijk Mart, ik kom er al jaren niet meer. Op dit moment Hasselt nog zonder LEZ en veel gezelliger. Daar zien ze mijn centen ook graag.

        Wat een gezeik tegenwoordig om een bericht te plaatsen. Ofwel lukt het niet ofwel, staat het dubbel en moet je eentje wissen zoals nu het geval is. 

          Ik heb op mijn 9×16 Fuchs’en de maat 245/45/16 liggen.

          Voorgeschreven maten door Porsche voor een 16 x 8 = 225/50/16,

          Räder vorne/hinten7 J x 16 / 8 J x 16
          Reifen vorne/hinten205/55 VR 16 / 225/50 VR 16

          ab 1986: 7 J x 16 / 9 J x 16
          Reifen vorne/hinten205/55 VR 16 / 245/45 VR 16 hinten
          :
           

            [quote=”ZUFF-65 post=288733 userid=11826″]  Mijn visie  hierop :

            Op een publiek forum “schoffeer” je nooit een merkdealer of garage: zeker als je  deels door  je eigen naïviteit ervan uitging dat  dit attest “gratis” zou zijn.
            ( Gratis waren enkel De Lijn ritten in Hasselt ten tijde van Steve Stunt zaliger.)
             Als je kritiek hebt op een bepaalde dealer of garage ,wendt u direct tot hen , zodat ze zich op een gerechtvaardigde wijze kunnen verdedigen. Per slot van rekening is het een handelsorganisatie  met oog  op winst te maken, toch ?   [/quote]

            Wees maar zeker dat ik daar ter plaatse mijn gedacht eens goed gezegd heb. De enige verdediging was dat zij dit bedrag ook moesten betalen aan d’Ieteren. Ik heb onmiddellijk een mail naar d’Ieteren geschreven maar tot op dit moment, niks, nul komma nul antwoord.

            En naïef? Ik had rekening gehouden met een bepaald bedrag, het is immers Porsche, maar 229 euro voor een blaadje papier?

            Een handelsorganisatie met oog op winst? Mijn kloten ja, ik betaal bij de bakker toch ook geen 300 euro voor een brood waar meer werk in zit dan in een papiertje afdrukken. En ik ben blijkbaar niet de enige die ze in’t zak gezet hebben als ik Sensa zijn ervaring lees.

            En nu begrijp ik waarom mijn rijkere kennissen allemaal naar Porsche Maastricht of Eindhoven gaan. 

              Mooi verhaal, mooie foto’s, dit nodigt uit om er ook aan te beginnen. 

                Staat ook niet in hun agenda.

                Datum Event
                15 april 2022Track Day Francorchamps
                1 juni 2022Driving Experience Leipzig
                2-3 juli 2022Porsche Centre Paal Tour de Champagne
                8-9 juli 2022Porsche Golf Cup – Millenium Golf
                28 augustus 2022 Rally Cento Miglia
                10 september 2022 Porsche Driving Experience warm-up training Nijvel
                18 september 2022 Rally Porsche Centre Paal
                September 2022Taycan Experience Hockenheim

                  Mooie rit gasten en mooi verslag. Nog veel plezier daar in Spanje.

                  PS: Bolleke pijl, wat een gedoe. Ik snap er de logica niet van in deze tijden. Er bestaat tegenwoordig zoiets als een Garmin Zumo Xt of een TomTom rider waar je zeer eenvoudig routes kan inladen. Hiermee rij je nooit verkeerd.

                    Alarm zit blijkbaar op kofferdeksels, deuren, handschoenkastje en de radio.
                    De radio is geen originele, een Pioneer met afneembaar front.

                    Gisteren de 964 laten uitlezen en blijkbaar zit de storing op de radio. 10 keer foutmelding alarm radio. Blijkbaar zit er op de slede van de radio een soort van isolatiecontact dat, als dit onderbroken wordt door de radio er uit te trekken het alarm activeert. Echter ik zie nergens zo’n contact met een eventuele verbinding.

                    Maar vermits dit een aftermarket radio was van Pioneer ipv een originele Blaupunkt, en vermits ik liever het geluid van mijn motor door de Cup Rohr hoor  dan een krakende radio, heb ik de radio er uit gesloopt.

                    Dan opnieuw getest en na anderhalf uur nog steeds geen alam, dus ik denk dat het opgelost is.

                    Moest het toch nog gebeuren ga ik het alarm uitschakelen en leg ik een bypas/jumper op de stuurdoos van het alarm zodat het alarm niet meer dient. Ik ga hier niet publiekelijk uitleggen hoe dit moet vermits er niet altijd alleen eerlijke mensen meelezen.

                      En waar zit deze?

                        neen

                        origineel fabriekslalarm onder passagierszetel met code 928 618 260 00

                          Ik veronderstel fabrieksalarm. Moet de auto sluiten en openen met de sleutel.

                            Ne Poolse vrachtwagen, als die maar niet de andere richting op rijd.

                              Have fun guys. Ben ook benieuwd naar de dagelijkse rapporten.

                              PS: Als ik zo onbeleefd mag zijn; wat kost dat eigenlijk, zo’n tour met alles er op en er aan?

                                Tja, tevreden, dat zal wel zeker. Hij schakelt toch goed, ik weet niet wat olie meer kan doen?

                                  Gisteren er aan begonnen, werkske van niets eigenlijk. Olie aflaten (was bijna als water) en dan met de goedkope pomp ongeveer 3,5 liter Kroon Classic Gear erin gepompt tot het uit de vulstop liep. Omdat de olie vrij dik is moet je wel hard duwen op de pomp om deze over te hevelen.

                                  Tip: draai eerst beide stoppen los zodat je niet door een verassing komt te staan als de aflaatstop wel losgaat en alle olie er uit is en dat je dan de vulstop niet open krijgt omdat deze potvast zit.

                                    

                                   

                                   

                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 2,592)