Aangemaakte reacties
-
Mag dezelfde olie ook in mijn 964? En zo ja, hoeveelheid?
in antwoord op: Versnellingsbak olie 911 3.2 met G50Ik heb onderstaande pomp besteld, spotgoedkoop en werkt blijkbaar prima.
[url=https://www.youtube.com/watch?v=iVxTHmGcveo]The Cheapest Fluid Transfer Pump on Amazon – YouTube
[/url]
in antwoord op: Versnellingsbak olie 911 3.2 met G50Bedankt iedereen, hoeveel liter moet ik bestellen?
in antwoord op: Versnellingsbak olie 911 3.2 met G50Klopt als een bus, mijne maat zijne 4S van 03/1996 is pas gekeurd als oldtimer want 25 jaar. Hij heeft dus de Bilstein/HR set, deze zijn lager dus uiteraard wat harder afgeveerd maar wel veel beter. Goedkoop rijden wordt het pas als hij 30 jaar wordt. Een 4S is idd euro 2.
in antwoord op: Gezocht 993 coupé met VarioramZet er dan een setje Bilsteindempers met HR veren onder, een wereld van verschil.
Tip: Laat hem dan keuren als oldtimer, dan zeiken de keurmeesters niet over de verlaging want dan wordt hij niet getest op gelijkvormigheid.in antwoord op: Gezocht 993 coupé met VarioramProficiat, mooie dikbil.
in antwoord op: Gezocht 993 coupé met VarioramJa, en automaatjes zijn voor pussy’s he Mart.
in antwoord op: Online Porsche filmpjesIemand een parasol nodig?
② Parasol Porsche Autosalon van Genève 1958 — Motor en Toebehoren — 2dehands
in antwoord op: What is (s)he smoking?Gisteren een nieuw transistortje BC337 laten insolderen door PCB in Geel, bedankt voor de tip Dirk, en daarna gemerkt dat het ventilatortje niet elke keer opstartte. Bij Porsche 250 euro en identiek hetzelfde bij Mercedes 45 euro.
A1638203442 1638203442 W163 ML Elektro motor verwarming behuizing – mercedesonderdeel.nl
Nu uitverkocht want ik had het laatsteIn elk geval, ik meet nu nog slechts 0,04A lekstroom wat perfect is.
in antwoord op: P964 Maximum lekstroom – CCU ventilatortje ?Hey Dirk, dikke merci, ik heb ondertussen de ccu er al uit. Zo dadelijk eens zien of ik hem verder open krijg. Hier in Mol is een electronicawinkel Elco en ik ga daar ook eens vragen of ze de BC337 hebben.
in antwoord op: P964 Maximum lekstroom – CCU ventilatortje ?Net na een nacht stilstand gemeten.
– met verwijderde zekering 1 (CCU) meting van 0,04 A
– zekering er terug in en meting 0,2 AHet ligt dus aan de CCU maar hoe los ik dit op?
in antwoord op: P964 Maximum lekstroom – CCU ventilatortje ?Hey Mart,
– Ja, alle deuren gesloten en zekering 11 uitgetrokken, dit is de zekering van de deur en koffercontactjes.
– Net gelezen op het Nederlands forum dat dit een tijdje naadraait.
in antwoord op: P964 Maximum lekstroom – CCU ventilatortje ?Ik heb ook een vermoeden dat het het alarm is, echter het is een origineel alarm van Porsche maar weet niet waar het zit, ik heb me al rotgezocht.
Als ik de deur sluit zou het alarm geactiveerd worden en zou het rode lampje van het deurknopje moeten flikkeren en dat doet het niet.
Gisteren direct na een ritje opnieuw gemeten en zag ik 0,45 A op mijn meter. Opnieuw zekeringen één voor één er uit en toen ik zekering 1 uit trok (deze van de luchtventilator/verwarmingseenheid binnenin) zakte de meter naar 0,1A. Ik heb gisteren gelezen dat er in deze unit een klein koelventilatortje zit, misschien dat deze een tijdje nakoeld?
Vandaag bij een nacht stilstaan nog eens opnieuw beginnen.in antwoord op: P964 Maximum lekstroom – CCU ventilatortje ?t’Is een 964 Dirk.
in antwoord op: P964 Maximum lekstroom – CCU ventilatortje ?