Aangemaakte reacties
-
Er zitten lipjes op maar de foto is niet echt duidelijk.
in antwoord op: I’m back… in a 964Bumpers zijn zeker niet van een 964, volgens mij zijn dit gewoon de originele akordeon bumpers.
in antwoord op: 911 carrera 3.0Thanks!
Velgen / banden :
Yokohama AD08R
8j ET52. 225/40 R18
9.5j ET47 265/35 R18in antwoord op: I’m back… in a 964En een paar teasers van bij de carrosserie :-)
Nu nog de nieuwe velgen/banden erop, terug uitlijnen en hij is klaar.Attachments:in antwoord op: I’m back… in a 964Vandaag een dag vrij genomen en wat gewerkt aan de 964.
Voorste en achterste zetels, tapijt en hoedenplank zijn eruit.
Alles is vrij vlot gegaan behalve de hoedenplank. (Plakte vast?)Ik was aangenaam verrast dat de originele isolatie nog in perfecte staat was zonder teveel barsten enz…
Twijfel er zelf aan om deze hier en daar te laten steken.Heb dan ook ineens de middenconsole opgekuist, carbon bling en alu sierstukje geplaatst
Attachments:in antwoord op: I’m back… in a 964Mooi mooi, ik zie dat je ongeveer dezelfde piste als mij aan het afleggen bent :-)
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redZeer geslaagd!
Velgen staan er trouwens perfect onder (stonden ze niet te koop?)
in antwoord op: 964 C4 slate greyHello,
Ik vond dat het tijd was voor een kleine update dus here we go:
Ophanging staat er eindelijk onder, denk dat de hoogte ook wel ok is (zie foto)
Remmen zijn volledig vernieuwd. (Vooraan 993 Turbo remzadels met RS schijven, achteraan alles RS + 993 M/C…)
Volgende stap is het interieur en dan een paar kleine zaken aan de carrosserie
De custom center caps zijn ook eindelijk binnen gekomen!Ik ga volgende week de wagen afhalen en zal dan wat deftige foto’s pakken :-)
Attachments:in antwoord op: I’m back… in a 964Ik zou HEEL ver weg blijven van deze wagen!
Als je dit rapport ziet dan is het duidelijk dat er wel heel pittig met deze wagen is gereden.
Ik had met mijn GT3 geen enkele 3/4/5 range over rev’s en ik reed serieus door op circuit.in antwoord op: Carrera GTSET65 / 10J is in feite de juiste offset voor een NB993
Ideaal voor een 964 is 8J ET52 = 9.5j ET47 zoals de cups.
Banden: 225/40/18 + 265/35/18Grtz
in antwoord op: 964 RefreshtorationDat is nu niet direct een probleem.
Niet als taxi? Mss wel als “ring” taxi ;-)[quote=”stefx911″ post=199212]Stomme regels hé, tis beter maar het mag niet.
Dan ga je hem wel niet voor je werk mogen gebruiken of om te gaan werken.. en ook niet als taxi gebruiken hé ;-)[/quote]
in antwoord op: I’m back… in a 964I know maar ik ga de wagen als oldtimer inschrijven dus no problemo :-)
in antwoord op: I’m back… in a 964Was nog vergeten dat de velgen intussen geleverd zijn :hail:
Attachments:in antwoord op: I’m back… in a 964Kleine update:
Wagen is momenteel bij Vanbeurden binnen en zou tegen maandag klaar moeten zijn.
Het volgende is reeds gemonteerd:
Porsche RS CUP dempers + RS veren.
Rennsport voor en achterste rol bar
Rennline voor en achter camber platen + RS motor ophanging
Voorste big red conversie & RS achter klauwen + geperforeerde schijven met stalen remleidingen
Cat bypass + lange swan G bypass
Rear wiper deleteVolgende week ga ik met het interieur aan de slag.
Deze morgen een groot pakket van Lakewell binnen gekregen dus we weten wat te doen :DZodra ik de wagen terug heb zal ik wat foto’s nemen :drink:
in antwoord op: I’m back… in a 964